|
کدخبر: 166433

یکی از رزمندگان سپاه ترور شد

قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اعلام کرد: جنایتکاران بزدل بدانند با انتقامی سخت در زمان و مکان مناسب روبه‌رو خواهند شد.

جامعه یکی از رزمندگان سپاه ترور شد
در پی شهادت یکی از رزمندگان اسلام در پیرانشهر، قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور و شهادت برادر عزیزمان، حاج حسینی را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، همرزمان و خانواده ایشان و تمامی ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

مزدوران کور دل که یارای رویارویی مستقیم با رزمندگان اسلام را ندارند با دیگر در اقدامی خبیثانه به ترور روی آورده و مجاهدی دیگر که برای تامین امنیت مردم و حفاظت از کیان این سرزمین جانفشانی‌های زیادی کرده بود را به طور مظلومانه‌ای به شهادت رساندند، ولی این جنایتکاران بزدل بدانند با انتقامی سخت در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. بدون تردید خط جهاد و شهادت با انگیزه‌ای مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و درخت مقاومت هر روز تنومند‌تر و شکوفاتر خواهد شد.

پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است و آنانکه به این جنایت دل خوش کرده‌اند بدانند که این گونه اقدامات کور و بزدلانه اراده رزمندگان سپاه اسلام را قوی‌تر نموده و تلخکامی آنان را زود و شدید خواهد کرد.

اطمینان قلبی داریم خون این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان در پی خواهد داشت و نقطه عطفی در وحدت بیش از پیش مردم این خطه قهرمان پرور خواهد شد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر