|
کدخبر: 162113

گیلان را ترک کنید!

براساس اعلام ستاد مقابله با کرونا، هر شهری که با شدت بیماری روبه‌رو شود، باید هرچه زودتر از مسافران خالی شود. درحال‌حاضر تعداد این شهرها رو به فزونی است.

جامعه گیلان را ترک کنید!

اصفهان، قم، گیلان، یزد و خوزستان بار دیگر با رنگ‌بندی جدیدی از کرونا مواجه شدند.

مدیرگروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان گفت: ۲ شهرستان آبی کرونایی در استان گیلان به زرد تغییر رنگ دادند. از تمامی هم‌وطنانی که قصد سفر به گیلان را دارند تقاضا داریم تا از سفر به استان منصرف شوند. همچنین مسافرانی که در استان حضور دارند هر چه سریعتر برای سلامتی خود، عزیزانشان و بقیه استان گیلان را ترک کنند.

خیز مجدد کرونا در خوزستان همزمان با آغاز تعطیلات

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: با شروع خریدهای شب عید و تعطیلات، بیماری کرونا در خوزستان مقداری خیز برداشت که در چند روز گذشته دو شهر ایذه و بهبهان به تعداد شهرهای قرمز استان افزوده شدند.

شهرستان‌های اهواز، کارون، ایذه، بهبهان، بندر ماهشهر، آبادان، دزفول، رامهرمز و شوش در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند. همچنین شهرستان‌های اندیمشک، امیدیه، باغملک، خرمشهر، دشت آزادگان، شادگان شوشتر و مسجدسلیمان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند.

۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت حساس کرونا قرار دارند

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان با بیان اینکه ۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت حساس کرونا قرار دارند، گفت: باید دقت لازم انجام شود تا شاهد تغییر رنگ زرد به نارنجی نباشیم.

بر اساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط ستاد ملی ۲۰ شهرستان آبی و زرد، ۲ شهرستان مبارکه و لنجان نارنجی و ۲ شهرستان گلپایگان و خوانسار در استان اصفهان در وضعیت قرمز هستند.

معاون توسعه، مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان هم گفته: بطور میانگین۲۶ درصد ار تست‌های کرونا در استان مثبت است.

قم در وضعیت خطرناک قرار گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با افزایش دورهمی‌ها و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنگ خطر کرونا در قم به صدا درآمده است. در آمار روز گذشته قم ۳۴ درصد نتایج آزمایش‌ها مثبت اعلام شد در حالی‌که در ماه گذشته به زیر هشت درصد رسیده بود و بستری‌ها نیز که زیر ۱۰۰ تَن بود به بیش از ۱۵۰ بستری رسیده است.

یزد در انتظار خیز کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در شبانه‌روز گذشته ۶۵ مبتلای قطعی به ویروس کرونا در این استان شناسایی و زیرپوشش درمان قرار گرفتند. تاکنون ۳۶ سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد، ابرکوه، تفت و خاتم، شناسایی و به ثبت رسیده است.

منبع: بورسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها