|
کدخبر: 161367

جزئیاتی جدید درباره تردد شبانه در شهر

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد شبانه (از ۲۱ تا سه بامداد) فقط داخل شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و آبی اعمال می‌شود و منع تردد شبانه فقط مربوط به معابر شهری است.

جامعه جزئیاتی جدید درباره تردد شبانه در شهر

سردار سیدتیمور حسینی ضمن اشاره به آخرین اطلاعیه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا و توصیه به پرهیز از سفرهای غیر ضروری افزود: سفر به شهرهای قرمز و نارنجی «ممنوع» و سفر به سایر شهرهای گروه زرد و آبی «بلامانع» است؛ همچنین خروج خودرو با پلاک‌های بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی نیز ممنوع است.

وی درباره وضعیت محدودیت تردد شبانه خاطرنشان کرد: اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه از اول آذر امسال کلید خورد و همچنان ادامه دارد. طرح محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در تمامی شهرها اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی ادامه خواهد داشت.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: تردد شبانه (ساعت ۲۱ تا سه بامداد) در جاده‌ها منعی ندارد و شامل جریمه نیست. تردد به ۴۰ شهر کشور (۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی) همراه با محدودیت برقرار است؛ خودروهای با پلاک غیربومی اجازه ورود به این شهرها و خودروهای پلاک بومی اجازه خروج از این ۴۰ شهر را ندارند.

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها