|
کدخبر: 158133

اجباری شدن تست کرونا در پایانه های خوزستان

رییس عملیات قرارگاه مبارزه با ویروس کرونا در خوزستان گفت: بر اساس مصوبه این ستاد انجام تست کرونا برای تمامی مسافران در پایانه های استان اجباری شد.

ولی اله حیاتی جمعه شب پس از پایان نشست فوق العاده ستاد مبارزه با کرونای استان خوزستان در محل استانداری به خبرنگاران گفت: برای کنترل این بیماری در استان مراکز انجام تست در فرودگاه، راه آهن و پایانه های مسافر استان مستقر شده و از مسافران پیش از ورود به وسائط نقلیه عمومی برون شهری تست کرونا گرفته می شود.

وی اضافه کرد: مسافران بدون داشتن نتیجه تست کرونای منفی اجازه سوار شدن بر وسائط نقلیه عمومی از قبیل هواپیما، قطار و اتوبوس بین شهری ندارند و در صورت تخلف با افراد برخورد قانونی می شود.

وی گفت: طبق مصوبات امشب ستاد، کنترل گلوگاههای استان شدیدتر می شود و از امشب نیروهای بیشتری در مبادی خروجی و ورودی استان خوزستان به خصوص شهرهای قرمز و نارنجی استان مستقر و ورود و خروج خودروها کنترل شدید خواهد شد.

حیاتی اضافه کرد: بر اساس این مصوبه از امشب از خروج خودروهای با پلاک بومی از استان جلوگیری خواهد شدو خودروهای با پلاک غیر بومی اجازه ورود به شهرهای استان را نخواهند داشت.

وی گفت: فردا در نشست ستاد مبارزه با کرونا وضعیت فعالیت بازرهای استان نیز بررسی و نتایج جلسه ابلاغ خواهد شد.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر