|
کدخبر: 156258

هفته پربرف در راه است

یک مقام مسئول در راهداری گفت: تمامی ماشین‌آلات و نیرو‌های راهداری در تمامی بخش‌ها در حالت آماده باش هستند و هفته بسیار سنگین و پر بارشی خواهیم داشت.

جامعه هفته پربرف در راه است

مهریاری مدیرکل دفتر تجیهزات و ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه امروز علاوه بر استان‌های شمالی بسیاری از استان‌های جنوبی هم درگیر بارش برف و باران خواهند بود، تصریح کرد: تمامی نیروهای راهداری و مدیران کل استان‌ها هم در این چند روز اقدامات لازم را برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها انجام می‌دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: در استان‌ اردبیل، نمین و محورهای فرعی امروز حدود ۱۴ سانتی متر بارش برف پیش‌بینی می‌شود، استان البرز، قزوین، گلستان و خراسان شمالی شاهد بارش برف بین ۴ تا ۶ سانتیمتر خواهند بود.

مهریاری توضیح داد: در محورهای لرستان و شهرهای دورود، خرم آباد، بروجرد و الیگودرز میزان بارش‌ها به ۱۰ سانتی متر خواهد رسید.

مدیر کل دفتر تجهیزات و ماشین‌آلات سازمان راهداری اظهار کرد: روز شنبه در شهرهای چهارمحال و بختیاری ۱۷ سانتیمتر و در شهرهای لردگان و استان کرمان و همچنین شهرهای رفسنجان زرند هم ۱۹ سانتی متر بارش برف خواهیم داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: در استان گیلان هم شهرهای از جمله سیاهکل، رضوانشهر، تالش، نیاسر و آستارا هم ۲۵ سانتی متر بارش برف خواهیم داشت.

راهداری‌های سراسر کشور در آماده باش کامل قرار گرفتند

مهریاری با بیان اینکه همه استان‌ها از امروز در حالت آماده باش هستند، گفت: تمامی ماشین‌آلات و نیروهای راهداری در تمامی بخش‌ها در حالت آماده باش هستند و هفته بسیار سنگین و پر بارشی خواهیم داشت. همچنین علاوه بر برودت هوا شاهد بارش سنگین برف هم خواهیم بود به طوری که بین ۲ تا ۵ درجه دمای هوا زیر صفر خواهد رفت و علاوه بر آن هم شاهد وزش باد شدید خواهیم بود.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: تاکنون هیچ کدام از مسیرها مسدود نشده و راهدارخانه‌ها تمامی تجهیزات و امکانات از جمله شن، ماسه و نمک پاشی را انجام داده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر