|
کدخبر: 151567

حق شناس: از سرباز وظیفه شناس تقدیر شود

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران خواستار اقدام حقوقی شهرداری تهران علیه نماینده مجلس خاطی که قصد تردد در خط ویژه را داشت شد.

محمدجواد حق شناس روز سه شنبه در دویست و شصت و نهمین جلسه شورای شهر گفت: شهرداری تهران موظف بود از پلیس راهور که عموماً متشکل از سربازان، درجه داران و افسران زحمتکش و جان برکف است حمایت معنوی و قانونی کند تا هر تازه به دوران رسیده‌ای جرأت نکند به حریم سربازی که نماد و نماینده اعمال نظم و قانون در مدیریت شهری است و حرمتش واجب، بی‌رحمانه بتازد و بر گونه یخ زده‌اش به ستم سیلی بنوازد و بعد شخص ره گم کرده تر از آن نماینده مجلس، با استفاده از تریبون رسمی با تجاهر و قلدری تمام سرباز وطن را مورد عتاب و خطاب قرار دهد.

وی ادامه داد: این قشر در این هوای آلوده شهر تهران که آلودگی هایش متأسفانه به دلیل قانون شکنی‌های فراوان به صدر شهرهای آلوده نزدیک شده به طور شبانه روزی خدمت می‌کنند.

حق شناس افزود: از آنجائی که این مهم تاکنون انجام نگردیده شهرداری تهران موظف است نسبت به تظلم خواهی و انجام شکایت برای رسیدگی به این بزه آشکار که در روز روشن و در منظر مردم اقدام به توهین و ضرب و شتم نماینده قانون نموده پیگیری و اقدام شایسته را به عمل آورد.

عضو شورای شهر تهران افزود: شهرداری موظف است در صورت استنکاف و تاخیر غیر قابل قبول سازمان مسئول به هر دلیلی، به صورت مستقل اقدام قانونی بعمل آورده و از رئیس مجلس نیز به صورت رسمی درخواست رسیدگی فوری به این ماجرای دردناک را فراهم کند.

حق شناس ادامه داد: در نخستین فرصت ممکن و بدون تاخیر نسبت به تقدیر مادی و معنوی از این سرباز شایسته وطن در صحن شورای اسلامی شهر تهران انجام شود.

وی تاکید کرد: باشد که دیگر شهرمان شاهد چنین بی‌پروایی‌های غیر قابل گذشت و بخشش و شکستن جان قانون در پای قانون شکنان نباشد.

اوایل هفته جاری فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد یک مامور راهنمایی و رانندگی که دوران خدمت سربازی خود را در این ارگان می‌گذراند نزدیک منطقه دروازه دولت تهران، مقابل خودرو «علی اصغر عنابستانی» نماینده مردم سبزوار ایستاده و از اینکه به دلیل جلوگیری از ورود خودروی او به خط ویژه اتوبوس‌های تندرو از او سیلی خورده است، به شدت اعتراض دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها