|
کدخبر: 151242

نقشه‌ شوم مرد شیطان‌صفت برای دختران!

روزهای زندگی‌مان با حوادث مختلفی گره خورده است که شاید اطلاع از آن‌ها بتواند ما را در برابر آسیب‌های مشابه آگاه سازند.

جامعه نقشه‌ شوم مرد شیطان‌صفت برای دختران!

به همین سبب  هر شب مهم‌ترین اخبار کاشی جامعه را در قالب بسته خبری به شما مخاطبان گرامی ارائه کنیم.

سوار ماشین که شدم فکر کردم مسافرکشی می‌کنند اما ماشین نه قفل داشت و نه بالابر شیشه تا که از من خواستند و.... ادامه ماجرا را در لینک بالا بخوانید.

ماجرای عجیب یک حادثه در روزهای گذشته حاشیه‌ساز شده است. داستان از این قرار بود که: چند وقت قبل با زنی ۴۲ ساله به نام سمانه آشنا شدم. قصدمان ازدواج بود اما سمانه و... سرنوشت این ماجرا را در لینک بالا مطالعه کنید.

روزهای عاشقانه ای را در کنار همسرم سپری می کردم‌ و زندگی بر وفق مرادم بود گویی روزگار شرمنده روزهای تلخی بود که در گذشته بر من روا داشته بود. می خواست روی خوشش را به من نشان بدهد و بگوید که چرخ و فلک دنیا همیشه بر یک مدار نمی چرخد تا.... ادامه داستان را در بالا بخوانید.

صبح امروز اتفاق هولناکی رخ داد که همه را متعجب کرد. اسلحه شکاری وسیله‌‌ای شد که مردی همسر و فرزندانش را به رگبار ببندد. جزئیات خبر را در بالا مطالعه کنید.

 

منبع: آخرین خبر
  • ناشناس ارسالی در

    تلویزیون شبکه هایی رادراختیارقضات خانواد ه وپلیس قراردهدوبجای تبلیغ قابلمه وبرنام ه های مهران مدیری وکی توپ چپ زدوکی گل خو ردبه آموزشهای اجتماعی وپیشگیری ازناهنجار یهای اجتماعی بپردازدمعتادین وبی خانمانها راکه دراتوبانهاتکدی گری میکنندجمع کنندکه سفیرودیپلماتهای خارجی نبینند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها