|
کدخبر: 145801

مردم به این استان سفر نکنند

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نامساعد استان مازندران در بحث شیوع کرونا ویروس از مردم خواست که در این شرایط فعلا به این استان سفر نکنند.

جامعه مردم به این استان سفر نکنند

رضا حاجی پور با اشاره به وضعیت نامطلوب شیوع کرونا ویروس در استان مازندران گفت: استان مازندران همیشه مسافر پذیر بوده و هست، ظرفیت‌های استان موجب شد در این سال‌ها خانواده‌ها در شهرهای استان محل زندگی و استراحت برای خود تهیه کنند و پایان هفته‌ها و یا در ایام تعطیلات به این استان سفر کنند.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان مازندران وضعیت خاص خود را دارد، ما متناسب با شرایط می‌توانیم در خدمت مهمانان و هموطنان باشیم، اکنون در یک شرایط خاص قرار داریم، علی رغم همه امکانات مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان ولی متاسفانه خیلی از شهرستان‌های استان درحال‌حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا وضعیت قرمز دارند.

وی افزود: از مردم عزیز ایران و هموطنانی که در روزهای پایانی هفته به مازندران سفر می‌کنند درخواست می‌کنم فعلا به این استان سفر نکنند، اگرچه ممکن است افراد بگویند ما پروتکل‌ها را رعایت می‌کنیم، اما سوال این است که آیا افراد و مسافرین به فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها مراجعه کنند یا خیر؟ همین تماس‌های اجتماعی موجب افزایش شیوع بیماری می‌شود.

نماینده مردم آمل اضافه کرد: کادر درمانی استان، پرستاران و پزشکان شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت هستند و خسته هستند، از پایتخت نشینان و همومطنان خواهش می‌کنم فعلا در این شرایط به استان مازندران سفر نکنند و سفر خود را در این مدت به تعویق بیندازند تا با امید به خدا شرایط بهبود پیدا کند، استان از این شرایط خارج شود و ما بتوانیم پذیرای عزیزان و مسافرین باشیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر