|
کدخبر: 139724

آموزشی مجازی انگیزه را از دانش آموزان می گیرد

با توجه به احتمال ادامه وضعیت فعلی در سال تحصیلی آینده نیاز دانش آموزان به استفاده از زیرساخت‌های اینترنتی بیشتر خواهد بود.

جامعه آموزشی مجازی انگیزه را از دانش آموزان می گیرد

تلاش در جهت تقویت سیستم‌های مخابراتی و ایجاد سرعت مناسب و قابل قبول در همه نقاط استان باید یکی از اولویت‌های جدی مسئولین باشد و این مهم در شهرستان‌های استان همدان نیز باید در مرکز توجه واقع شود.

با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت مجازی از طریق برنامه شاد انجام می‌شود؛ اما این موضوع موجب شده تا علاوه بر مشکلات دسترسی به اینترنت انگیزه دانش اموزان هم برای مطالعه کمتر شود.

با شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان به صورت مجازی از طریق برنامه شاد انجام می‌شود؛ اما این موضوع موجب شده تا علاوه بر مشکلات دسترسی به اینترنت انگیزه دانش آموزان هم برای مطالعه کمتر شود.

اقای شجایی مدیر اموزش و پرورش شهرستان درگزین گفت:هم اکنون بیش از ۸۰درصد دانش آموزان از برنامه شاد استفاده میکنند.وی افزود: ۲۰درصد از دانش آموزان هم به تلفن هوشمند و اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند. وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از عقب ماندن دانش آموزان از تحصیل، مربیان با حضور در منازل دانش آموزان به آن‌ها آموزش‌های لازم را می‌دهند.

مدیر مخابرات شهرستان درگزین هم از پوشش ۹۹درصدی روستا‌های این شهرستان به اینترنت خبرداد و گفت: از این میزان در ۹۰درصد روستا‌ها اینترنت پر سرعت وجود دارد. مصطفوی افزود:هم اکنون ۵ طرح در حوزه توسعه مخابرات این شهرستان در دست اقدام است که با بهره برداری از این پروژه‌ها دسترسی به اینترنت پر سرعت به ۹۵درصد خواهد رسید.

 

منبع: عصر ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها