|
کدخبر: 137781

آخرین آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار جهانی ۶۱ میلیون و ۳۰۹ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۳ میلیون و ۲۴۸ هزار مبتلا مربوط به کشور آمریکا با ۲۶۹ هزار فوتی بوده است.

جامعه آخرین آمار جهانی کرونا

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۶۱ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۲۱۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک‌‌ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۸۴۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۴۲ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۸۸۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۰۸ هزار و ۲۸۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۲۲ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۶۹ هزار و ۵۶۰ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۴۳ هزار و ۱۷۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۸۷۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۳۵ هزار و ۷۵۲ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌‌‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۷ هزار و ۶۷۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۷۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۷۱ هزار و ۴۹۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای روسیه، فرانسه، اسپانیا، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۲میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۹۰، ۲میلیون و ۱۸۳ هزار و ۶۶۰، یک‌میلیون و ۶۳۷ هزار و ۸۴۴، یک‌میلیون و ۵۷۴ هزار و ۵۶۲ و یک‌میلیون و ۵۰۹ هزار و ۸۷۵ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با یک ‌میلیون و ۳۹۹ هزار و ۴۳۱ مبتلا و کلمبیا نیز با یک‌میلیون و ۲۸۰ هزار و ۴۷۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای هند، آمریکا و برزیل به‌‌ترتیب با ۸ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۵۱۷، ۷میلیون و ۸۴۶ هزار و ۸۹۰ و ۵میلیون و ۵۲۸ هزار و ۵۹۹ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد.

کرونا

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها