|
کدخبر: 137494

چه خبر از تولید واکسن ایرانی کرونا؟

خبر خوش معاون وزیر بهداشت برای بیماران کرونایی/مرحله تولید واکسن انسانی کرونا به‌زودی در ایران آغاز می‌شود

وی ضمن اشاره به مراحل تولید واکسن ایرانی کرونا در کشور ابرازکرد: ایران در تولید واکسن ایرانی از دیگر کشور‌ها عقب نیست و اقدامات خوبی در این زمینه آغاز شده است. ان‌شا‌ءالله تولید فاز انسانی واکسن کرونا به‌زودی آغاز می‌شود و باید در حجم وسیع‌تر آغاز شود تا این اطمینان به ما داده شود که می‌تواند در انسان ایمنی ایجاد کند یا از شدت بیماری بکاهد.

قاسم جان‌بابایی معاون درمان وزیر بهداشت صبح امروز در بازدید از بیمارستان بهشتی کاشان از بستری بیماران به‌صورت خانوادگی در این بیمارستان ابراز تأسف و اظهار کرد: در این بازدید شاهد بودیم که وقتی فردی در خانواده‌ای مبتلا می‌شود به علت رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی سایر اعضای خانواده را نیز مبتلا می‌کند.

وی با بیان اینکه در مقطعی در استان اصفهان تقریباً دوهزار و ۵۰۰ بستری داشتیم، اظهارکرد: در کاشان نیز نزدیک به ۵۰۰ بستری داشتیم و بستری خانوادگی بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی مایه نگرانی و تأسف است و نشان می‌دهد که آلودگی درون خانواده‌هاست.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه اگر مردم خودشان رعایت نکنند، هیچ‌یک از کار‌های ما نتیجه‌بخش نیست، افزود: لازم است مردم پای کار بیایند و مدیریت کنند چراکه فردی وقتی علائم دارد و آن را پای بیماری سرماخوردگی می‌گذارد همین احتمال باعث می‌شود تا سایر اعضای خانواده را مبتلا کند.

منبع: پارسینه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها