|
کدخبر: 132617

رانندگانی که به ادامه سفر اصرار می‌ کنند، توقیف می ‌شوند

به گفته معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، خودروی رانندگانی که به ادامه سفر اصرار می‌کنند، علاوه بر جریمه، توقیف نیز می‌شود.

جامعه رانندگانی که به ادامه سفر اصرار می‌ کنند، توقیف می ‌شوند

سرهنگ عین اله جهانی گفت: ممنوعیت ترددی تا ۶ صبح روز شنبه در ۲۵ استان برقرار است و پلیس در ۹۱ نقطه ورودی و خروجی حضور مستمر دارد.

وی افزود: تاکنون ۶ هزار و ۵۰۰ خودرو، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده اند و ترددها ۳۷ درصد کاهش یافته است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پلیس باید راه را ببندد و رانندگان نیز باید تایع دستورات باشند. خوشبختانه بیشتر مردم این مسئله را رعایت می‌کنند و با دستور پلیس دور می‌زنند و برمی گردند، اما مبلغ جریمه برای عده‌ای مهم نیست و آن‌ها اصرار به ادامه سفر دارند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که با رانندگانی که اصرار به ادامه سفر دارند، چه برخوردی می‌شود، گفت: علاوه بر جریمه، برای رانندگانی که اصرار به ادامه سفر دارند، توقیف خودرو اعمال می‌شود.

سرهنگ جهانی درباره سایر ترددها افزود: تردد خودروها با پلاک بومی هیچ مانعی ندارد و بیشتر ترددها نیز به همین خودروها مربوط است.

این مقام انتظامی درباره نحوه جریمه بیان کرد: هم ماموران پلیس در صحنه به صورت دستی و هم دوربین‌های راهنمایی و رانندگی جریمه را اعمال می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش میزان تصادفات گفت: متاسفانه خلوتی معابر باعث افزایش سرعت و افزایش تصادفات شده است که امیدواریم مردم به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ جهانی در پایان از مردم خواست زمان بازگشت سفر خود را مدیریت کنند.

 

منبع: میزان

ارسال نظر