|
کدخبر: 128573

معلمان تدریس در فضای مجازی را آموزش می‌بینند

محمود حبیبی با اشاره به فعالیت نرم‌افزار «شاد» در سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: مشکلاتی که در سال تحصیلی گذشته داشتیم را برطرف کرده‌ایم و با پایداری بیشتر خدمات را به مردم منتقل می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه فناوری، زیرساخت و سیستم نرم افزاری در حال اقدام هستیم و ان‌شاءالله به‌زودی خدمات الکترونیکی را دقیق تر و کامل‌تر به مردم ارائه می‌دهیم.

حبیبی درباره موانع پیش روی فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش، گفت: از نظر سخت افزاری و تأمین زیر ساخت‌های مورد نیاز کشور، شرایطی خاص داریم ولی سعی کردیم با کمترین چالش، بهترین زیرساخت‌ها را ایجاد و تقویت کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه نرم افزاری با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بوده‌ایم و با سیستم‌های نرم افزاری متفاوت و عدم یکپارچگی اطلاعات بین سیستم‌ها مواجه شدیم و تلاش داریم یکپارچگی اطلاعات و فرآیندها را ایجاد کنیم تا خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

حبیبی، ارائه خدمات «شاد» را رایگان عنوان و تأکید کرد: ۲۰ گیگ اینترنت رایگان و هدیه برای معلمان، جهت ارائه آموزش‌ها در این نرم‌افزار مصرف نمی‌شود و این میزان اینترنت صرفا برای تحقیقات دانش‌آموزی یا محتواهایی است که خارج از برنامه شاد انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: پهنای باند شبکه شاد رایگان است که اگر خارج از این شبکه از اینترنت استفاده کنند، به هزینه اینترنت‌شان اضافه می‌شود.

دوره آموزشی الگوی تدریس را به عنوان آموزش ضمن خدمت فرهنگیان آغاز کردیم و ۱۰۰ هزار نفر در حال طی کردن این دوره هستند.

وی از پوشش کل جمعیت معلمان ذیل طرح آموزشی نرم افزار «شاد» و الگوی آموزش تدریس در فضای مجازی طی سه هفته آینده خبر داد و گفت: آموزش و اطلاع رسانی به خوبی انجام خواهد شد و مشکلی پیش رو نخواهیم داشت.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    اول پول حق تدریس پارسال مجازی را پرداخت کنید بعد زر ناشتا بزنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها