|
کدخبر: 122651

تشکیل تیم‌های ضربت در محلات تهران

سردار محمد یزدی گفت: در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده است تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.

جامعه تشکیل تیم‌های ضربت در محلات تهران

مطالبه مردمی در راستای تشدید مقابله با اراذل و اوباش سبب شده است تا دستگاه‌های مختلف در هفته‌های اخیر پای کار آمده و با اعلام آمادگی و برگزاری طرح‌ها در این راستا به اقداماتی جدی‌تر نسبت به گذشته بپردازند.

این موضوع همواره در دستور کار ناجا بوده اما به نظر می‌رسد با تدوین یک برنامه جامع و با همکاری سایر نهادها مقابله با اراذل و اوباش می‌تواند توفیقات بیشتری کسب کند. در همین راستا شاهد بودیم دستگاه‌هایی همچون قوه قضائیه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به پای کار آمدند تا نیروی انتظامی در این عرصه با توان بیشتری به مقابله با مخلین امنیت بپردازد.

سردار محمد یزدی، فرمانده سپاه تهران، در خصوص طرح امنیت محله محور سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج، در محلات مختلف شهر تهران پایگاه‌هایی تاسیس شده که با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی این پایگاه‌ها در تلاش هستیم تا امنیت محلات پایتخت و شهروندان را برقرار کنیم.

او افزود: هدف از این طرح مقابله با اراذل و اوباش و تامین امنیت مردم در سطح شهر است. امروز در محلات مختلف تهران تیم‌های ضربت تشکیل شده تا مقابل اراذل و اوباش و سایر مخلین امنیت مردم مقابله کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ خاطر نشان کرد: این تیم‌ها علاوه بر وظایف ذکر شده با جرائمی همچون سرقت و کیف قاپی نیز مقابله جدی می‌کنند. هدف ما تثبیت امنیت محله محور در شهر تهران است تا مردم با آسایش به زندگی خود بپردازند.

این مقام ارشد نظامی در پایان گفت: طرح امنیت محله محور با همکاری و هماهنگی کامل با نیروی انتظامی و دستگاه قضا در دستور کار قرار گرفته است و از زمان اجرای این طرح امنیت محلات تهران ارتقا یافته است.

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها