|
کدخبر: 121529

محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.

جامعه محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در محورهای ذیل به اجرا در می‌آید.

۱- تردد موتور سیکلت

از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۹ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۶/۲۲ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره– تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲- محور کرج - چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۱ روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ الی ساعت ۲ روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه و پنج شنبه ۱۵ و ۹۹/۰۵/۱۶ الی ساعت ۲ روزهای بعد از کرج (دو راهی شهرستانک) و آزاد راه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

۳- محور هراز

الف - تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

ب - تردد کلیه کامیون ها، کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۶/۱۹ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۹۹/۶/۲۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

ج- تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۶/۲۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ الی ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می‌باشد.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر