|
کدخبر: 118827

۱۰ هشدار اساسی به معلمان و فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش گفت: مدیران آموزش باید با توجه به ۱۰ اصل مهم، سال تحصیلی را آغاز و مدیریت کنند.

جامعه ۱۰ هشدار اساسی به معلمان و فرهنگیان

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نشست با مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با تسلیت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی با اشاره به نکاتی در مورد آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: یکی از بهترین اخبار در شروع سال تحصیلی جدید این است که آغاز سی‌وچهارمین اجلاس رؤسا و مدیران سراسر کشور با سخنرانی و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

وی افزود: این موضوع برای وزارت آموزش و پرورش، از آن بعد که از شیوع بیماری کرونا ایشان تنها در موارد خاص و ضروری در نشست‌ها حضور داشتند،  یک فرصت بی‌نظیر است و اینکه ایشان بعد از سطح رؤسای سه قوه یک وقت خاص را به آموزش و پرورش اختصاص دادند، حاکی از اهمیتی است که دستگاه حاکمیت به نظام تعلیم و تربیت می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در شروع سال تحصیلی جدید چند مطلب است که باید آنها را بتوانیم به خوبی به اتمام برسانیم. یکی از آنها برگزاری اجلاس سی‌وچهارم رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور است که باید به نحو شایسته برگزار شده و اثربخشی کامل را داشته باشد، لذا به معاونین تأکید شده است که به مهم‌ترین محورهای مورد نیاز امر آموزش و پرورش در اجلاس تأکید و آنها را بررسی کنند.

بازگشایی مدارس رویدادی ملی است

وی دومین مطلب حائز اهمیت را بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا بازگشایی مدارس را با شکوه هرچه بیشتر برگزار کرده و سال تحصیلی را با موفقیت به پایان برسانیم. بازگشایی مدارس یک رویداد بزرگ ملی است، لذا این آیین باید مطابق پروتکل‌های وزارت بهداشت و باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود و قطعا حضور استاندار، امامان جمعه و شخصیت‌های دیگر استانی در جلب اعتماد مردم و کاهش نگرانی مردم موثر خواهد بود.

حاجی میرزایی بازگشایی مدارس، امتحانات نوبت اول و امتحانات پایان سال تحصیلی را جزو مقاطع با اهمیت بعدی در طول سال تحصیلی دانست و افزود: باید در تمام این موارد تلاش کنیم تا بتوانیم پرونده هر یک از موضوعات را در زمان خود به خوبی به پایان برسانیم، لذا امیدوارم این سال تجربه ارزنده‌ای در نظام تعلیم و تربیت باشد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه کرونا را باید تبدیل به فرصت کرد، بیان کرد: شرایط شروع سال جدید شرایطی طبیعی و مانند سال‌های گذشته نیست، لذا مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان‌های سراسرکشور به طور تمام وقت زمان‌های خود را صرف نحوه برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی کرده و آن را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند.

حاجی میرزایی با تاکید بر اینکه مطمئن هستیم که همه معلمان انسان‌های دلسوز و شریفی هستند، ادامه داد: در سال گذشته معلمان زحمات بسیاری در بستر فضای مجازی و آموزش مجازی کشیدند و باید قدردان معلم‌ها باشیم، لذا نباید فرصتی ایجاد کنیم تا برخی با طرح مسائل انحرافی باعث نادیده گرفتن زحمت‌های معلمان شوند.

۱۰ فعالیت اساسی را در طول سال تحصیلی نظارت مستمر خواهیم کرد

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۰ کار اساسی در طول سال تحصیلی جدید باید انجام شود که تمام مدیران باید در انجام آن اهتمام بورزند و شخصا این ۱۰کار را رصد و پیگیری خواهم کرد.

۱: پوشش حداکثری آموزش دانش آموزان صورت گیرد

وی ادامه داد: نظارت جامعه هر ساله بر کار آموزش و پرورش دقیق بوده است ولی امسال این نظارت به صورت نظارت جامعه نگران است، نظارت جامعه نگران با نظارت جامعه عادی تفاوت دارد و باید حداکثر تلاش خود را برای از بین بردن این نگرانی انجام دهیم.

۲: نظارت حداکثری بر مجموعه تحت مدیریت خود داشته باشیم

حاجی میرزایی با تأکید بر پوشش حداکثری آموزش گفت: تمام دانش آموزان باید تحت آموزش قرار بگیرند و هیچ دانش‌آموزی نباید از آموزش دور بماند بنابراین مدیران و معلمان مدارس باید دانش‌آموزان را رصد کنند تا پوشش آموزش در کشور به صورت حداکثری انجام شود.

۳: ارتباط حداکثری مدارس با همه ذی نفعان برقرار شود

وزیر آموزش و پرورش دومین نکته حائز اهمیت را ارتباط حداکثری مدارس با سطوح بالاتر آموزش و پرورش و خانواده عنوان کرد و گفت: شبکه شاد امکان ارتباط حداکثری را به ما داده است، لذا تقاضا دارم با استفاده از این شبکه در استان‌‌ها ارتباط بین بالاترین نقطه هرم و پایین‌ترین نقطه آن را برقرار کنید.

۴: مسؤولیت‌پذیری حداکثری ایجاد کنیم

وی ادامه داد: باید مسؤولیت پذیری را به حداکثری برسانیم و به جامعه و دولت و مقام معظم رهبری نشان دهیم که آموزش و پرورش و معلمان عزیزمان در امر مسؤولیت پذیری در این ایام حداکثر تلاش خود را به کار برده‌اند.

۵: پاسخگویی حداکثری ایجاد شود

حاجی میرزایی نکته بعدی را توجه به پاسخگویی حداکثری دانست و گفت: در شرایط کنونی ممکن است هر روز یک مساله و دغدغه جدید پیش بیاید بنابراین باید پاسخگویی و نظارت به صورت حداکثری انجام شود تا بتوانیم سال را به خوبی پیش ببریم. بعد از شروع سال تحصیلی باید به صورت دقیق بر امر آموزش نظارت کنیم.

۶: انعطاف حداکثری در برابر شرایط غیرقابل پیش‌بینی داشته باشیم

وزیر آموزش و پرورش بر انعطاف حداکثری مدیران و مسؤولان تأکید کرد و گفت: باید در شرایط بی‌ثبات سال تحصیلی جدید بتوانیم با انعطاف حداکثری تصمیماتی را اتخاذ کنیم تا با تغییر شرایط بتوانیم آنها را تغییر دهیم.

۷: مشارکت حداکثری ذی نفعان آموزش و پرورش را فراهم کنیم

وی ادامه داد: خانواده، وزارت بهداشت، استانداران و بسیاری از شخصیت‌های اجتماعی استان شریک جدی در پیشبرد اهداف آموزشی ما در سال جدید هستند که باید با آن‌ها مشارکت حداکثری داشته باشیم و ارتباط تنگاتنگ بگیریم.

۸: هوشیاری حداکثری داشته باشیم

حاجی میرزایی بر هوشیاری حداکثری تأکید کرد و گفت: با شیوع کرونا وارد مسیری شده‌ایم که از آینده آن خبری نداریم، بنابراین باید با هوشیاری کامل بتوانیم این مسیر را طی کنیم تا دچار خطر نشویم.

۹: هماهنگی بین همه سطوح آموزش و پرورش وجود داشته باشد

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: یکی از نکاتی که باید مدیران و روسای استانی آن را مدنظر داشته باشند، این است که امسال و در شرایط بحران ویروس کرونا و عدم قطعیت در کشور، طبق اعلام نظر یونسکو آموزش در اکثر کشورها آموزش به صورت آموزش در شرایط بحران است و بنابراین نیاز است هماهنگی بین رأس و سطح هرم آموزش به حداکثر برسد. در این شرایط حتی دقایق هم مهم است و باید به آن توجه کرد.

۱۰: مدیریت زمان داشته باشیم

حاجی میرزایی در پایان گفت: آخرین نکته در گذر از این شرایط سخت، مدیریت زمان است و من از رؤسا و مدیران استانی تقاضا دارم تلاش خود را در مدیریت زمان به کار برند و از تمام اراده و همت خود برای حصول نتیجه موردقبول کمک بخواهند.

منبع: فارس

  • محمد علی سلیمانی زاده ارسالی در

    سلام مدارس را تعطیل کنید من که بچه ام را به مدرسه نمی فرستم
    این وزیر ناکارآمد وبی کفایت است
    شما تحقیق کنید ببینید که وزیر چند روز سر کلاس درس رفته!!!!!

    • ناشناس ارسالی در

      کار بسییار عاقلانه ایی میکنید .اینا که ب ه فکر جان فرزندان ما نیستند

    • ناشناس ارسالی در

      بهترین وزیر این دولت همین وزیر بوده و هس ت شما هم قبل از حرف زدن تحقیق کنی بد نیس ت

    • معلم ارسالی در

      سلام با موندن نوجوان ها توی خونه بیماری های دیگه هم میادسراغشون .بهتره مدارس بار عایت اصول بهداشتی باز بشه تا یه مصیبت جد ید پیدا نشه

    • ناشناس ارسالی در

      کلاس مجازی....دولت وظیفه داره یک گوشی به معلمان بده مگه میشه باگوشی شخصی کارکرد؟؟
      اگرگوشی همکاری دراین زمینه خراب شد چه کسی بایدهزینه رامتقبل بشه؟؟
      درشاد یک فیلم به سختی دانلود میشه
      بعضی ازمعلمان گوشی بااندروید بالا ندارند چه کسی پاسخگوست
      هزینه اینترنت نعلمان رو کی پرداخت می کنه؟؟؟

    • جاسم ارسالی در

      برای اختلاس گرها هم از این نوع ادبیات اس تفاده نمی کنند که برا معلم استفاده کردید !
      "۱۰ هشدار اساسی!؟" نکش ی ما رو هشدار دهنده

  • ناشناس ارسالی در

    فقط حد اکثری

    • ناشناس ارسالی در

      توی ادارات آموزش و پرورش میری همه شون با دم در یه صندلی گذاشتن و بعدشم یه نایلون تا سقف کشیدن پس معلمان و معاونین آدم نیستند توی مدارس

    • احمد ارسالی در

      منم نمیفرستم

  • محمد ارسالی در

    واقعا هم وزیر بیکفایت صداش از جای گرم بلند میشه.

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا که باید به چنین فیلسوفانی که در نظام تعلیم و تربیت کشور بویژه در وزارتخانه آموزش و پرورش داریم بایستی دست مریزاد گفت، شما آقای وزیر تا حالا کجا بودی که شناسایی نشده بودی..... خداییش اگه از دو دهه گذشته شما وزیر میشدی تا حالا نظام آموزشی ما از فنلاند و ژاپن هم جلو زده بود!!!!!

    • عباس ارسالی در

      شما حساب کنید مثلا ۴۰ دانش آموزش در بهتر ین مناطق تهران باید سر کلاس بروند حال اگ ر این تعداد نصف شود ۲۰نفر با یک معلم بای د در یک کلاس کمتر از ۲۴متر کلاس درس بخوا نند :نتیجه--- معلم مریض میشود بچه‌ها اگر یکی مریض باشد بقیه بچه‌ها کمتر از یک جل سه مریض شده مریضی را به خانه میبرند و اف راد خانه.....حالا شعور وزیر را محاسبه کن ید.....

  • م. ارسالی در

    جناب وزیر اونوقت پیش دبستانیها که رسمی ن یستند واجباری ندارن برای تعلیم چطور بزور بکشونیمشون برای اموزش؟فرقی هم نمیکنه مج ازی یا حضوری وغیرحضوری
    حضور حداکثر ی؟بچه پیش دبستانی رو نمیفرستن اصلا برا ا موزش .اموزش نبینن از نظر دولت مشکلی ندار ه چرا خودشونو بزحمت بندازن وهزینه کنن.پی ش رو رسمی کنید لطفا

  • ناشناس ارسالی در

    اینم رفته شب انشا نوشته گفته بزار یه واژ ه حداکثری بزارم تو جملاتم

  • قره باغی نیشابور ارسالی در

    وزیر گویا درخلا زندگی می‌کنه ،امکانات مد ارس و سرانه اونا در حد افتضاحه ،مدیران م دارس پول برای خرید حداقل ها ندارند حال و زیر طوری صحبت از بازگشایی چنین و چنان می کنه که کسی ندونه انگار وزیر آموزش و پرور ش ژاپنه....بسه دیگه ۴۰ساله خسته نشدید از این مدل شعار دادن عهههههههه....

    • ناشناس ارسالی در

      خدایش جان بچه هامهمه یا درس ومدرسه. من ن میدانم این آقایون تو این شرایط بجه های خ ودشونو می فرستن سرکلاس یا نه.

  • معلم ارسالی در

    سلام آقای وزیر
    یک هشدار هم برای شم ا
    حق التدریس شاغلان از اسفند ماه ماند است.

  • ناشناس ارسالی در

    سلام به نظر من کسانی که در وزارتخانه از حقوقهای انچنانی برخوردارند دغدغه آموزش را ندارند.گرنه زیر ساخت مملکت را باید در ست کرد مثل اینترنت وموبایل رایگان وتجهیز مدارس به دستگاه های ضد عفونی وکار برای رضای خدانه خوش خدمتی برای دیگران

  • محمد ارسالی در

    حرف مفت

  • نظر ارسالی در

    خودشون مدارس غیر دولتی دارند آخه اون بال ا دستی های اگر تعطیل کنند ورشکست میشن ا خخخخخخخه

  • ناشناس ارسالی در

    خدا شفاتون بده

  • غریبه ارسالی در

    چرا وزیر از طریق ویدئو کنفرانس جلسه گذاش ته آیا خونش رنگینتره؟؟؟!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    از اون حقوق حداکثریت بده برا بچمون گوشی بخریم که باید شادتون

  • ش. ا ارسالی در

    وزیر با کفایت که اینقدر مدبرانه معلمان ر ا هدایت می کنید. کمی به فکر اضافه کاری ا سفند98 وفروردین واردیبهشت 99هم باشید. خد ارو خوش نمیاد ازما بیگاری بکشید

  • رهبرشیراوند ارسالی در

    همش دروغه

  • ناشناس ارسالی در

    مد ارس واموزش را تعطیل کنید چه لزومی به آموزشی دارید که نتیجه ان بی فایده است

  • ناشناس ارسالی در

    آخر یه خانواده یک گوشی دو دانش آموزش ابتدای چطوری آموزش بینند این آموزش فقط سلامت چشمان آن ها به خطر می اندازد لطفا رویای فکر نکنید حقیقت را ببیند

  • فاخته ارسالی در

    دوست دارم در حد لیاقتت جناب وزیر کامنت ب ذارم
    ولی اخلاق حرفه ایم و جایگاه ا جتماعیم اجازه نمیده.
    فقط شماااا به تره برید.

  • ناشناس ارسالی در

    آخه کسی نیست به این وزیر بگه توبااین هم ه تدبیرچرا وزیر آموزش وپرورش شدی وازطرف دیگه چرا بااین همه دک وپز چرا ویدیو کنفر انسی اوردر میدی اولین وظیفه خودت اینه که مسولان رده بالای وزارت خودتو حضوری هدای ت و رهنمود بده بعد برای پایین ترین رده آ موزشی ومردم رهنمود افاضه بفرما .....نه ا زتوی سوراخی بصورت ویدیویی.بابا تودیگه کی هستی ای ول به این بی باکی وشجاعتت

  • مریم ارسالی در

    مدارس کلاسها را غیر حصوری بزگزار می کنند اما سالنهای مطالعه شان باز است وحصوری ب ا گرفتن شهرزه برگزار می شود کر نا فقط ب رای کلاسها است

    • ناشناس ارسالی در

      اموزش در فضای مجازی یعنی کاری بیهوده
      در کلاس و درس دانش آموز با هزاربدبخت ی
      آموزش می دید
      وخانواده ها توان خرید گوشی ندارند
      در تهیه ابتد ایی ترین چیزها خانواده ها درمانده اند
      چه باید کرد؟

  • م ارسالی در

    شما همش برای اولیا ودانش آموزان وحتی معل مین استرس وارد میکنید!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر من بااین وزیران با تدبیر آموزش وپرو رش وبا این بیماری موجوداگه مدارس تعطیل ب اشند بچه ها باسوادتر میگردند

  • ناشناس ارسالی در

    ما که به عنوان والدین یک دانش آموز از عم لکرد آموزش پرورش راضی نیستیم مدیران ومعل مان احساس تعهد ندارن کتابهای کارودانش وف نی وحرفه ای دوماه از سال رفته به دست دان ش آموزان میرسه درفضای مجازی یا همان برنا مه شاد معلمین وقت زیادی به دانش آموز نمی دهند اصلا از عملکرد مدارس راضی نیستیم خد ا به داد فرزندانمون برسه با این معلمهای خوش گذران امسال حتی بعضی از معلمین با تع طیلی مدارس بخاطر کرونا حاضر به تدریس نشد ند شهرستان اندیمشک استان خوزستان

    • ناشناس ارسالی در

      همه جا یک جور نیست

    • مدیر مدرسه ارسالی در

      من مدیر یک مدرسه ام در شهر های محروم است ان کرما کل سرانه امسال مدرسه ما باوجود ج معیت ۱۵۰نفری ۴۰۰هزارتومان بوده جای خنده داره حتی اینجا مدارس معلم ندارن چه برسه به سرایدار ببخشید ما با کدام پول مدارس را باز کنیم بهداشت مدارس اینجا افتضاحه م ا حتی پول خرید جارو را نداریم . هر کس بچ ه اش رو بفرسته مطمئن باشه مریض میشه.

  • رضا ارسالی در

    واقعا برای آموزش وپرورش کشورم باچنین وزی ر بی کفایت ودگمی متاسفم،تاآموزش وپرورش ک شوری اصلاح نشود،آن کشور روی ترقی وتعالی رانخواعد دید،شک نکنید.

  • حقگو ارسالی در

    سلام این وزير و آقای نوبخت از لپ لپ درآورد تحویل آموزش و پرورش داد

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام ما معلمین مدارس غیر انتفاعی با حق وقهای بسیار پایین و بدون بیمه و از طرفی توقعات بیشمار اولیا و مدیر واقعا برامون سخته که هم هزینه رفت و امد و هم اینترنت
    ما با دل و جان کار میکنیم و احسا س مسئولیت و وجدان کاریمون بالاست و واقعا به عشق دانش اموزانمون کار میکنیم خواهش میکنیم به مشکلات ما رسیدگی کنین ..

  • محمد ارسالی در

    آقای وزیر
    اگه بخوای درد آموزش و پرورش را لمس کنی باید از پشت میزت بیای بیرون و یک معلم باشی . درد آموزش و پرورش را معلمان و دانش آموزان می دانند

  • ناشناس ارسالی در

    پول ثبت نام اجباری شده وزیر اشا ره ای نک رد.اولیا نگرانند

  • فرهنگی ارسالی در

    جناب اقای وزیر این حداکثرها بااین حداقل ها که در اختیار معلم ودانش اموز است به د ست نخواهدامد .برنامه شاد که فقط یک چت م عمولی بین دانش اموز ومعلم است ومطالبی که بارگذاری می شود با این سرعت اینترنت بعد از دو روز شاید به دست دانش اموز بینوا ب رسد .شما که از مشکلات روستاها و مناطق خب ر ندارین شما چند مدرسه لاکچری تهران را می بینید وفکر می کنید همه جا گل وبلبل اس ت .متاسفم اقای وزیر برنامه شاد یک خاله ب ازی بیشتر نیست

  • ناشناس ارسالی در

    سال جدیدشروع شد اماپاداش فرهنگیان بازنشس ته 98یک ریال پرداخت نشد..چرا؛…

  • پرستو ارسالی در

    سلام با تشکر از وزیر محترم اگه لطف کنید اجازه بدید مدارس روستایی باز بشه متشکر میشویم بخاطر اینکه مردم روستایی واقعا فقیرن و نمیتونند هزینه اینترنت را تامین کنند .متشکرم

  • ناشناس ارسالی در

    این وزیر هم مثل رییسش فقط خوب حرف میزنه

  • بی نام ارسالی در

    چقدر هم که معلما دل سوزندن سال قبل، یه و رقه میندازن تو شاد میرن پی کارشون،پول مف ت میگیرن، حالا جالبه انتظار تشویق هم داش تن...

    • ناشناس ارسالی در

      انصاف داشته باش

    • Shvan ارسالی در

      باید بگید خوب زر میزنه

  • ناشناس ارسالی در

    سلام، خواهش عاجزانه یه معلم (آموزگار)از بالا دستی ها این است که یکطرفه به قاضی نروید!!! به نظرات، دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات مردم، توجه ویژه شود. چون اصل و اساس این مردم فهیم هستند. اگه یه اولیاء نخواد بچه شو به مدرسه بفرستد، من آموزگار به چه کسی درس بدم. پس مردم را فراموش نکنید!!!! با سپاس: آموزگار

  • ناشناس ارسالی در

    ..اخه وزیر نمیدونم چی چی اگ کرونا گرفتن تو میخوای بیای جواب بدی نشستی اون بالا ح رف میزنی واسه خودت هیشکی مدرسه نمیره فقط بیا سیاست ول بده 😡😡😡😠😠😠😠😠😠😠😠😠

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر بی کفایت و بی لیاقت که صداش از جای گرم در می اد ایا خودش بچه هاشو تو این وض عیت می زاره مدرسه برند البته که نه فقط ب چه های فقیر فقرا میرن

  • h.i ارسالی در

    وزیر محترم چشمت را باز تجربه دیگر کشورها را ببین اصلا باز شدن مدارس دراین شرایط کاری علی وبیهوده است فقط مشتی هزینه بیهو ده هم پشت دست دولت هم مردم می گذاریدوهیچ گونه بازدهی ندارد تا آنجایی که بنده دراق شار مردم بررسی کردم هیچ خانواده ای اینگو نه آموزش را به عنوان یک سال تحصیلی وبارع لمی برای فرزندان خود نمی دانند.نشستی اون بالا فقط شعار می دی اگر راست می گویی خو دت بیا توی دل کار ببین چه خبره .بی سواد بی خرد خاک برسر اون نمایندگانی که به تو بی لیاقت رای دادند

  • یک معلم ارسالی در

    به قول ترامپ {فشارحداکثری }

  • ناشناس ارسالی در

    چقدر مردم از خود راضی هستند وزیر چکار باید میکرد که نکرده؟ با وضعیت بیماری تمام تلاش خود را برای بهتر باز گشایی مدارس ویا استفاده از بستری مناسب برای آموزش بکار میبرد خدایی تشکر که نمی کنید توهین هم نکنید

    • فرهنگی ارسالی در

      تو دیگه چی میگی؟؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      عزیزم کدوم تلاش اینکه امسال هیچ سرانه ای به مدارس نداده مگه بهداشت بدون پول هم م یشه

  • نون خ ارسالی در

    من که تحت هیچ شرایطی بچه ام روبه مدرسه ن می فرستم خود این بی لیاقت حاضره بچه اش ر وبه مدرسه ای که حتی مایع دستشویی نداره ب فرسته دیگه رعایت وپروتکل وازاین جورحرفا جای خود.لعنت برحاجی میرزا

  • عباس ارسالی در

    باعرض پوزش از همکاران محترم
    ای وزی ربی کفایت تودرحدی نیستی که برای ما تعیین تکلیف کنی!وظیفه توچیزدیگریست.اگرقصدخدمت داری برو وظیفتو انجام بده گنده گویی هم نکن.

  • جبرئیل اصغری ارسالی در

    جناب وزیر
    ضمن عرض سلام و ادب
    باید عرض کنم که به شدت دروغ می گویید
    معلمی که وزیرش برای پایمال کردن حقش در رسانه ها به دروغ و برای اقناع جامعه ا ز افزایش چندین و چند برابر دریافتی فرهنگ یان حرف می زند، در نظر تو و امثال تو نه عزیز است و نه شریف

  • ناشناس ارسالی در

    ما بچه هامون مدرسه نمی فرستیم سفید زرد قرمز معنی نداره

  • محمدرضا ارسالی در

    حضور در مدرسه = تسریع چندبرابر انتقال کرونا =تلف شدن فرزندانمان ؛ وسلام

  • ناشناس ارسالی در

    این وزیروباید مومیایی کنندتا همیشه باشه خیلی سرش میشه یکی بگه اخه مرتیکه خودت بچ ه نداری

  • حسین ارسالی در

    متاسفم برای آموزش و پرورش با چنین افراد بی کفایتی . نمیدانم با باز گشایی مدارس از ۱۵ شهریور چه چیز را می خواهد ثابت کند.هنوز خیلی از مدارس نیروها تقسیم نشده و معلم ندارن و آقای وزیر در خواب است.

  • امیر ارسالی در

    این وزیره !!!!!!!😂😂😂😂

  • ناشناس ارسالی در

    میخای کشتار راه بندازی

  • ناشناس ارسالی در

    خفه شو بابا

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا حداکثر، حداکثر تو این چند مدت که وزیر بودی ی کار حداکثری انجام می دادی ح داکثر ،

  • ناشناس ارسالی در

    وقتی معلم مجبور می شوددانش آموزانی رابدو ن حضور در شادویاگروه کلاسی در پیام رسان های دیگرقبول کند آن هم درخردادماه!!! واگ ر معلم مخالفت کند به بی کفایتی وعدم همکا ری و...متهم می شود آیا انگیزه ای برای در س خواندن برای دانش آموزان دیگر که با این شرایط پا به پای کلاس پیش آمده اند باقی می ماند ؟حالا وزیر محترم ازقوانین وهشدار ها وکیفیت آموزش دم بزنند!!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    زمان جلوتر در روستاها یک نفر به عنـوان م یراب یعنی نظارت اب برای مزارع مشخص میکرد ند وبعد از بر داشت محصـول حقوق او را مید ادند فقط به درد میراب میخوره والسلام

  • حمید ارسالی در

    مگه معلم نمیتونه کرونا داشته باشه۰اگه یک بچه مبتلا شد چه کسی جواب گواست۰

  • ناشناس ارسالی در

    قصیه جان آدم می باشد ،لطفا جدی بگیرید ،د روغ بس است

  • ناشناس ارسالی در

    سلام لطفا مدرسه تعطیل کنید.من زندگیم را دادتا بداز 16سال خدایک فرزند بهم داده میترسم پسرم را بفرستم مدرسه این آقای وزیر آموزش و پرورش درفکر فرزندان مانیست همین طوری که اول اسفند تعطیل کردیت حالا همین کار بکنید مثل کشورهای اروپایی

  • امیر ارسالی در

    خدا لعنتت کنه وزیر بی کفایت..کارهایت فقط برای نمایش دادن است

  • ناشناس ارسالی در

    بیسواد

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام اقای وزیر اموزش و پرورش نظر من درباره باز گشایی مدارس این است که اگر مدارس ها را باز کنبد
    خیلی خیلی ممنون میشوم گرچه بعضی از دانش اموزان نمیتوانند مجازی کار کند چون بسیار سخت است اگر مطلب من را خوانده اید لطفا باز کنید ویا مدارس ها زوج و فرد شوند ممنون با تشکر

    • ناشناس ارسالی در

      شما حتما از اونایی هستید که تو این اوضاع ترسناک به مسافرت هم میرید تا خودتون وفر زندتون واطرافیانتون نمیرن کرونا رو باور نمی کنید فقط دلم به حال کادر درمان می سو زه که باید فدای حماقت های افرادی مثل شما شوند

  • ناشناس ارسالی در

    فقط برو بمیر ..... با کدام لب تاپ با کدام اینترنت با کدام آموزش دبیران بصورت مجازی .... مثل اینکه خبر از حال مردم ندارد که به نون شبشون محتاجن ....

  • عسکری ارسالی در

    به شخصه فقط از طریق شاد پیگیر درس و مدرس ه فرزندان خواهم بود،مدرسه هرگز.

  • راد ارسالی در

    منم نمیتونم بچه ام که امسال به کلاس اول میره رو بفرستم مدرسه. اونا کوچیکن و نمیتونن رعایت کنن. خیلی خطرناکه.

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر این که شد کار حداکثری برای معل مان از ۱۵ شهریور شروع کنید پنج‌شنبه ها ک لاس بروید هم در مدرسه باشید هم در شاد... فکر نمیکنید در حق معلمان دارید بی انصا فی میکنید.درباره اضافه کاری پنج شنبه اصل ا صحبت نکردید و...

  • نازنین ارسالی در

    شاد باز هم ناشاده فیلم ها و ویس ها دانلو د نمیشه آپلود نمیشه ضعف اعصاب برای همه ف رهنگیان و دانش آموزان.

  • آرش ارسالی در

    مشخصه جناب وزیر کمترین اطلاعی از سیستم ه ای مدیریت مبتنی بر هدف ، برنامه ریزی آمو زشی و درسی ، نظریه سیستمی و طراحی نظام ا عتبار سنجی آموزش و پرورش ندارد. یه چیزی براش نوشته اند ، بلغور می کنه !!!
    یه بار دیگه باید گفت : حرف زدن بلد نیستی ن ! حرف نزدن هم بلد نیستین !!!!
    ای ن حداکثری ها رو بعدا با چی میخوای بسنجی ؟؟؟

  • Sedaye man ارسالی در

    جناب وزیر ، جان معلم که مهم نیست شما وزی ر دانش آموزانی نه معلمان ، هیچ جای سخنان ت در هیچ کدام از سخنرانی هایت از حفاظت ا ز جان معلمان چیزی نگفتی واقعا برایت متأس فم.

  • ممد ارسالی در

    به جای اینکه بیاد از مشکلات آموزش و پرورش بگه، اول سخنرانیش شروع میکنه به چاپلوسی

  • احمد علی حسینی ریک ارسالی در

    جناب وزیر آموزش و پرورش. سلام نود درصد روستا های ایران(مدارس)پوشش اینترنت ندارند شما خبر ندارید؟پول مخابرات به جیب چه کسی می رود .وزیر پر تلاش پیگیری کنید

  • ناشناس ارسالی در

    این وزیر نیست یه سرایدار است تفکرشا میگم بهش برنخوره آخه گاگول چه آدم عاقلی جون بچشا به خطر می اندازه توهم هی زر بزن برا خودت.

  • محمد ارسالی در

    خودوزیرمیفرستن بچه هاشومدرسه یانوه هاش ر و

  • ناشناس ارسالی در

    بنظر میرسه این آقای وزیر از بخوربخور ای مدیران کل اش ودستخوشی های آنها خبر نداره

  • اریا ارسالی در

    انتظار داری معلم با گوشی شخصی خودش برا شماها که ب حقوق حقه ی معلم احترام نمیزارید سنگ تموم بزاره.... اول امکانات فراهم کن بعد طلبکار باش... برا دزدی ها و بخور بخور ها پول هست برا معلم و دانش آموز نیست

  • علی ربانی ارسالی در

    ماشاالله به تو وزیر نمونه

    باید باید تو ما رو کشته

    همه چی حداکثری ، حقوق حداقلی با هم جور نیست.

    اینترنت رایگان بده تا بتونیم جوابگوی باید باید های جنابعالی باشیم .

    یا اگه نمیشه ساقی رو عوض کن

  • متحیر ارسالی در

    من وزیران زیادی در اموزش پرورش دیده ام و لی این یکی یکی از ابله ترین وبی خاصیت تر ین انها است کلا صندلی وزارت اموزش و پرو ش را برای ابله ترینها سند زده اند

  • حسینی ارسالی در

    سلام شما را بخدا قسم میدم مدارس رو حضوری نکنید چون محل انتقال بیماری وویروس کرون امیشه .اگه ی دانش اموز بیمار بشه کل خانو اده رو بیمار میکنه.ما ن پول داریم ن بیمه 😔

  • نوید ارسالی در

    آقای وزیر خبر داری که مدارس غیر انتفاعی از شهریه پارسال بیشتر گرفتن
    مدارس که اگر قرار باشه مجازی دانش آموز درس بد هد اونوقت دور از انصاف است که شهریه اون از پارسال بیشتر باشه
    خیلی از هزینه ها را نخواهند داشت
    کمی هم بر این وقت بگذار
    اگرچه به ذهن شما خطور نخواهد کرد
    به قولی سوار را غم پیاد ه نیست و سیر را غم گرسنه میمیرد
    خو ش به حالتان

    • ناشناس ارسالی در

      اینجا احمق خود مردمند که بچه هاشون رو می فرستند مدارس غیر انتفاعی اونم می دونند وضعیت چه طوریه!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    مدرسه ها را تعطیل کنید سلامتی بچه هامون از تحصیل مهم است

  • ناشناس ارسالی در

    سلامتی دبیران کادر اجرایی ودانش آموزان د ر راس باشد مدرسه ها را تعطیل کنید همه مر یضند

  • ناشناس ارسالی در

    خانه از پای بست ویران است

  • ناشناس ارسالی در

    چند سال سابقهء آموزشی (تدریس)داری؟ آقای وزیر، بچه داری؟ اگه بچه،داری،بیشتر از ای ن حرفا، بچه‌های مردم باید برات ارزش داشت ه باشند!!!!! آقای وزیر، کمی فکر کن! فکر کن داری چکار میکنی!؟

  • ناشناس ارسالی در

    کاش همه می فهمیدن که فرستادن بچه هامون امسال مثل اینکه با دست خودمون بچه ها مون به کشتارگاه دسته جمعی می فرستیم


  • داورپناه ارسالی در

    سلام آقای وزیر نه پاداش نه پول صندوق ذخیره نه همسان سازی وووو اگر کاری شده تصویب قبلنا بوده بچه های مردم را در آتش نینداز

  • شیرین وفایی ارسالی در

    با سلام من که بچه هامو مدرسه نمیفرستم، اگه امسال تعطیل بشه ، تو درس و تعلیم بچه ها هیچ اتفاقی نمیوفته
    آموزش بچه ها با برنامه مجازی یعنی بی سوادی که واقع ا برای جامعه فاجعه به بار میاره
    بچ ه ها با نمره بالا به سال بعد ارتقا پیدا میکنن.....

  • هم وطن ارسالی در

    وزیر آم پرورش یک میلیارد پله از مستخدمی که در مدرسه خدمت می کند عقب تر است . چه داری میگی . تو تهران تلفن واینترنت قطعی داره تو شهرها وروستاها دنبال اینارنت می گردی . خواب هستی یا اینکه از خواب بیدارت کردن . استعفا بده آم پرورش و خانواده ها نجات بده ‌. کسی از بچه اش سیر نیست . اون معلم ومدیر بدبخت چه گناهی کرده که باید تورا تحمل کند .

  • Example ارسالی در

    سلام بچه ها تونو نفرستید شما پدر و مادرش ون هستید اختیارشون با شماست این آقای مح سن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش میگه که باید هر چه باشکوه تر مدارس و باز کنین بابا همین مونده ۸ میلیون نفر برند مدرسه و کل کشور نابود بشه خودتون نفرستید بچه ها تون رو
    مدرسه به خدا هیچ اتحاد ی بهتر از اتحاد یک ملت نیست خودشون بعد ۲-۳ روز تعطیل میکنن

  • * ارسالی در

    سلام امسال مدارس تعطیل بشه

  • ناصر ارسالی در

    این وزارت خانه تا بوده همین بود هر کدوم از یکی دیگه دانشمندتر
    ممنظورم وزیران
    نمیدونم اینها رو زیرخاکی از کجا پیدا میکنن
    حیفه که
    به فکر محافظ واسشون باشیم
    گفته باشم
    اگه دشمن اینها رو دزدید و برد کشورش اونجا اینها رو وزیر کرد نگید نگفتم به خصوص ایشون رو
    نوبرشه

  • دستار ارسالی در

    امسال مدرسه تعطیل شود

  • وحید ارسالی در

    شما ویدیو کنفرانس بده. بچه های ما مسئله ای نیست مریض بشن.عمرأ با این شرایط بزارم بچم بره مدرسه.سلامتی خانواده در اولویته ،نه سوادی که آخر سر باید خودمون سرمایه درست کنیم تا بچمون صاحب شغل بشه.

  • بازنشسته فرهنگی. ارسالی در

    چند کلمه هم از مادر عروس

  • ناشناس ارسالی در

    جون مهمتره یا تحصیل تو این اوضاع ب هم ریخته

  • محمد ارسالی در

    آقای وزیر آیا بچه خودت را هم به مدرسه می فرستی؟
    البته شاید ژستش را بگیری
    بدبخت اکثر معلمان بی تفاوتن چرا ما ب اید چوب تو و معلمانت را بخوریم من که اجا زه نمیدهم بچه ام مدرسه برود موبایل هوشمن د هم برای شبکه غمگینت ندارم

  • ناشناس ارسالی در

    فقط می تونید امید الکی بدید وگرنه هیچ کاری نمی کنید خبر از دل من ما در ندارید که بچم با این اوضاعو احو ال میخواد بین چه کَسایی سر کلاس در س بشینه

  • ناشناس ارسالی در

    آخه حضور امام جمعه یا استاندا ویا مدیران ارشد استانها فقط به مدت یک ربع آنهم با ماسک و محاصره شده در گارد محافظ و عده ای چاپلوس آنهم با فاصله زیاد از مردم در مد رسه چه اعتمادی را در بیم مردم جاب کند که بچه های خودرا به خط بیاندازن آنهم بچه ه ا که در خانه به زور بهداشت را رعایت میکن ند .نکند جیب صاحبان مدارس پولی خالی شده چون در شهر ماکه فقط تعدادانگشت شماری مدر سه دولتی هست بقیه پولی آنهم چه پراشتها

  • خضیراوی ارسالی در

    باعث تاسفه
    که سرانه و کمک سرانه ع ادی مدارس در این ده اصل ،ذکر نشده و نه ک مک سرانه وضعیت خاص مثل حال حاضر
    ای ن قصور بعدا به گردن عوامل مدرسه نندازین و بحث حقوقی پی بیاد و این که مردم دیگه پ ول ندارن مثل شما کمک کنن

  • امیر ارسالی در

    با سلام اقای وزیر مدارس را باز می کنید واقعا فکر بچه های مردم هستید همه بچه ها اینده سازان مملکت را به کشتن بدهید واقعا فاجعه بار میاد وما ممنون معلمان گرامی هستیم ولی جان انها هم در خطر هست واقعا انها هم قربانی میشوند همه گی نظرات بر این است

  • مریم ارسالی در

    موندم چقدر زر مفت میزنه. خودت بچه ات رو نمیفرستی برا مردم نسخه میپیچی؟ ما بچه ها مون رو مثل شما از سر راه پیدا نکردیم حرو مزاده ها

  • شمس ارسالی در

    مدیران تمام وقت به مراسم آغازین سال تحصیلی فکر کنند!!!! مثلا هزارتا بنر بزنن؟؟؟ اینقدر که به فکر بزرگنمایی و خودنمایی تو مسایل حاشیه ای هستین به مشکلات مردم فکر می کنید!!! امامان جمعه با حضورشون به والدین دلگرمی بدن،مگه واکسن کرونا هستن؟؟؟ سال گذشته یک باکس وایتکس و چندتا مایع دستشویی دادین مدارس، پروتکل های بهداشتی رو انجام دادیم!!!! لطف کنید یه سری نیروی خدماتیم استخدام کنین که ۲۴ ساعته وایتکس بزنن به درو دیوار و سرویس بهداشتی و شیرهای آب و ....

  • بیکار ارسالی در

    افتابه لنگ هفت دست شام و ناهار هیچی.با و ضع معیشت معلمان ...حتما حداکثری میشه ..

  • ناشناس ارسالی در

    مدرسه روتعطیل کنید چقد هزینه اینترنت بدیم مشکلات مالی وخیلی چیزها رو نمیبینن یک سال تعطیل کنید چی میش، آخه اینترنتی بچه چی یاد میگیر تورو خدا تفکرات رو عوض کنید

  • ناشناس ارسالی در

    نمیشه امسال رو بی خیال آموزش بشید آخه چ ه جوری این همه حجم کتاب رو با شاد یاد بگ یریم😥😥😥

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر بی لیاقت،واقعا گند زدی رفت،تا حالا کجا بودی عزیزم؟
    من به عنوان ی ک فرهنگی،دختر خودم رو که امسال پایه ی او ل ابتدایی هستش،به هیچ عنوان به مدرسه نمی فرستم،مگه دخترم جونس رو از سر راه آورده؟

  • محمد ارسالی در

    تیترو ببین تو رو خدا.ده هشدار اساسی برای فرهنگیان!معمولا کلمه هشدار را برای کسی به کار میبرند که خطایی از او سر زده باشه .در شان مقام معلم نیست که اینطور مورد خط اب قرار بگیرد.هشدار لایق کسانی است که با تصمیمات غلط و غیر معقول باعث سردرگمی فر هنگیان و دانش آموزان در این شرایط بحرانی می شوند. این کرونا هر بدی ای که داشت خو بی هایی هم به همراه داشت.یکی از خوبی هاش این بود که به مردم جامعه نشان داد که مع لمان در هر شرایطی پای کار ایستادند و فدا کارانه از دارایی خود برای تعطیل نشدن کلا س های درس مایه می گذارند.حال این دارایی می تواند گوشی شخصی اش باشد با اینترنتی ک ه از جیب خود باید آن را بخرد یا درب یخچا لش به جای تخته وایت برد.از طرفی هم نشان داد که ما چقدر مدیران نالایقی در بالا دس ت داریم که حتی از پس طراحی یک نرم افزار که بتوان ارتباطی دوسویه با دانش آموز داش ت،برنیامدند و موجب ناشادی فرهنگیان شدند.

  • محمدرضا ارسالی در

    اگه می خواهین جون مارو هم با کرونا بگیرین مگه ما جان فداکار شما هستیم شما خودتون نمی‌رین مجلس ما چرا بریم مگه بچه ها همه از شما عزیتر نیستن

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر شما هم امکانات حداکثری در اختی ار مدارس و معلم قرار بدید، حتما اونا هم اطاعت امر حداکثرای شما میشن

  • ناشناس ارسالی در

    امسال تا زمانی که وضعیت کرونا مشخص نشده باید مدارس تعطیل بشه وگرنه شاهد فاجعه ان سانی در کشور خواهیم بود فعلا سلامت جامعه بر تحصیل فرزندان اولویت دارددر فضای شاد هم درس خواندن بسیار طاقت فرسا وتا حد زی ادی ناممکن است ای کاش در این مورد از اول یا ودانش آموزان نظر سنجی بعمل آید

  • ولی ارسالی در

    فقط دلت خوشه حرفت رابه کرسی بنشانی اگردا نش آموزی مبتلا به کرونا شد کی پاسخگو است کی هزینه بیمارراپرداخت می کند حتما به گ ردن معلم میندازیدچی شده که از ۱۵ شهریورا صرارداری تامدرسه بوده بازگشایی اول مهر

  • محمدیوسفنیا ارسالی در

    تمام حرفات وکنفرانسات بدرت خودت میخوره بچه زیادی نداریم که توبرابچه هامون تصمبم میگیری با این تدابیر کاملا اعاقلانه ات تاحالا کجابودی اخه توچه میدگنی از کسی که ده سال اروزی بچه دارشدن داشته بانذرونیاز وگدایی بچه بزذگ کرده که تو بفرستی بسوی مرگ نه وزیر خبری نیست هرگز بچه ام رو تو این شرایط نمی فرستم

  • ناشناس ارسالی در

    زهی خیال باطل.حدا کثری خخخخخخخخخخخخخخخخخ خخ........

  • ناشناس ارسالی در

    همین نوابغ هستن که کشورعزیز وغنی مارا به این وضع رسوندن.فرهنگ ملت ما فقیرشده چون چنین بی کفایتانی برسرکارند.

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر مدارس تعطیل کنید ،بچه ها با تد ریس آنلاین هم چیزی یاد نمیگیرن،هیچ خانوا ده ای هم از ترس این بیماری اجازه نمیده پ اره تنش به مدرسه بره،یکسال درس نخونن هیچ اتفاقی نمیفته

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا جناب میرزا بابایی خودت فهمیدی که چ ی گفتی هیچکدام معنی و مفهوم مفیدی نداشت مثل رئیست حرف میزنی مردم را چی فرض کردین

  • ناشناس ارسالی در

    وزیرکه اینطور باشه خدابه دادمعلم ها برسه

  • ناشناس ارسالی در

    من که میگم کلا سال تحصیلی امسال تعطیل بش ه با این وضعیت بچه‌ها که چیزی یاد نمیگیر ن

  • باباخانی ارسالی در

    سلام مگر خودت وهمکارانت در وزارت سرکلاس تشریف ببرید ما بچه هامان دوست داریم مگر موقع ای که رفتن کلاس چه یاد گرفتن چرندوپرند مبارک خودت تعلیم تو خالی

  • اریا ارسالی در

    درصد ترکیبات مصرفیش زیاد بوده .حرفهاش بی مصرف و فقط بدرد خودش میخوره

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر
    به نظر شما با عدم پرداخ ت حق التدریس معلمان یا پرداخت بعد از ۶ م اه از آن ، آنهم نه کامل بلکه ذره ذره
    انگیزه برای تدریس درست و علاقه به کا ر مضاعف و ... میشه داشت؟
    انگیزه ی معلم و آموزش رو که نابود کرده آید
    لااقل حرمت معلمان رو به بازی نگیرید ...

  • ناشناس ارسالی در

    هشدار برای کبرا ۱۱ کی بود تو

  • ناشناس ارسالی در

    توخودت دور نشستی حرف بیخود میزنی اگه بچه هامون با رفتن به مدرسه کرونا بگیرن تو جوابگو هستی تازه اگه خدای نکرده یکی بچه ش رو بااین بیماری از دست بده شما می تونید زندش کنید .لعنت به این بی برنامگی

  • داریوش ارسالی در

    معلم بده مدرسه از صبح تا ظهر بعد هم از بعد از تا شب هم توی کانال شاد‌از اولیا درس بپرسه . سلامتی معلم وقت معلم هیچ این نباشه کس دیگه موردی نداره شما یک آمار بگیرید ۹۰درصد معلمها بالای ۲۰ سال سابقه دارند یعنی در سن بالای ۴۵ سال‌ این مهم نیست نه چون کسی مثل شما یک لحظه خودش رو جای معلم نگذاشته هیچ تازه حق و قش هم چند برابر معلم است برای خودت حرف می زنی ولی اگه بریم هم از ترس یک ریالی که برای زن و بچه می بریم نه از درک و فهم

  • سلام علیکم ارسالی در

    سلام علیکم باید اضطراب از مردم عزیز بخاطر کرونا بیرون کرد زیرا با ترس ودلهره کاری نمی شود انجام داد ضمنا تنها راه برون رفت از این توبه به درگاه الهی مخصوصا مسولین که حرف سلام صبح ندارد وقتی نجوم بگیران جز ذخیره های انقلاب باشند چه کسی دلش به حال این مردم سوخته معلم بازنشسته درایام کرونا چشمی برایش باقی نمانده بعداز شش ماه هنوز خبری از پرداخت حق التدریس نیست

  • ناشناس ارسالی در

    از وقتی کرونا اومد تا حالا همش دارین با اعصاب ما و بچه هامون بازی میکنید اون از برنامه چرت وپرت شادتون که فقط جیب خانواده ها رو باش زدین،همش میگفتین رایگانه و دروغ بود اون از برگزاری کنکور که جونمونو به لبمون رسوندین ،اینم از امسال که از ۱۵ شهریور دارین حالگیری میکنید آخه مگه پارسال بچه ها چی از شاد یاد گرفتن ؟؟
    آقای وزیر ما فهمیدیم خیلی وجدان کاریت بالاست .شما هم لطفا بفهمید که ما نداریم این همه هزینه اینترنت بدیم.بچه ها هم هیچی با شاد یاد نمیگیرن....خواهشا امسال و تعطیل کنید تا دارویی ،واکسنی چیزی برا علاج کرونا جور بشه .،.هیچوقت برا آموزش دیر نمیشه !سلامتی روحی وروانی وجسمی بچه هامون خیلی مهمه ....

    • ناشناس ارسالی در

      خواهشا مدارس راامسال تعطیل کنید منم با دوستانی که این نظررادارند موافقم،آخه وجدان وزیر ودستندرکاران کجاست مگه دانش آموزان وحتی مربیها گناه کردن پس این همه اعلام کردن وتبلیغات کردن که بشینید توخونه وتجمع نکنید پس همش کشک بود اگه بچه ها مدرسه بروند که ، اگه یکیشون توکلاس بیمار باشه بقیه یاناقل میشن یا اونام بیمار میشن وبعدم هرکدومشون که بیمارشدن بیماریا گسترش میدن وبه خونه هاشون میارن 😥🥺آخه من نمیدونم به چه عقل ومنطقی میخواین مدرسه ها رابازکنید آنلاینم اصلا اصلا بدرد نمی خوره وخودتونوخانواده ها را گول نزنید بچه ها تا سر کلاس نباشن درس یاد نمی گیرن پس بهتره مدارس خواهشا خواهشا تعطیل بشه😭😭😭😭🙏🙏🙏🙏

  • صالح ارسالی در

    سلام
    به نظر من یک برنامه موبایلی بسازیم واسه دانش اموزان با برخوردار کردن اون از نظارت واالدین و ویدئو هایی که آم وزش و پرورش
    و یا هر موسسه اموزشی دیگر که قصد دارند در این اموزش همگانی ش رکت کنند رو در اون قرار بدیم
    اینج وری هم فضای رقابتی بین موسسات بیشتر میشه واسه تدریس بهتر
    و هم اینکه دانش اموزان میتونن از منبع های مختلفی بهرمند بشن و کار اموزش راحت تر بشه

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا،جیگر گوشه هاتون رونفرستید مدرسه .جا ن شون اهمیت داره یا تحصیل بی فایده .اگهه مه متحد بشن ومدرسه نرن هیچکس عقب نمیوفته .چ ن همهباهم تحصیل وتعطیل میکنند

    • ناشناس ارسالی در

      خبر دارید آقای وزیر معلم در روز چند ساعت دنبال کننده کار دانش آموزان باشد حداقل برای ۲۰ نفر دانش آموز ۱۰ الی ۱۲ ساعت بس کی زندگی کند باین وضع اقتصادی کار حداکثری باحقوق حداقلی





  • معلم ارسالی در

    من خودم معلم هستم هم درجایگاه ولی دانش آ موزم هم بعنوان معلم
    تنهاراه امن او نم برای شهرهای بزرگ فعالیت مجازی هست .ول ی مشکل اساسی روستاهاهست که اینترنت جوابک ونیست اگرهم جوابگوباشه هزینه سنگین خریدب سته اینترنتی وشرایط بسیاربداقتصادی کسی ت وان خریدبسته نداردیااصلاگوشی همراه ندارن د.
    یکسال پولتون روخرج دانش آموزان کنیدوهرکدوم یک گوشی واینترنت مجانی ارایه بدید.
    خوب فقط دارن حرف میزنن شعار میدن
    کاشکی جای یکی ازسیاستمداران عرب بودین.

  • M ارسالی در

    آقای وزیر ....سال قبل معلم نتنها برا خودش اینترنت خرید برا دانش آموزشم خرید برای رضای خدا و ۲ماه بود ...اما حالا یکسال تحصیلی در پیش داریم این هزینه را چه کسی خواهد داد شما شخص وزیر از حقوقت این هزینه را پرداخت میکنی آیا بقیه کارمندان از اینترنت شخصی در سر کار خود استفاده میکنند ؟؟و در کل سلامت سلامت مهمتر است منطقی و عقلانی فکر کنید

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر ویدیو کنفرانسی جلسه می گذاره.تواتاق های ادارات صندلی چیدند کسی وارد نشه...ا ون موقع چندین دانش اموزان و معلم توکلاس درس؟!؟!؟!؟
    مدارس توپرداخت هزینه ا ب وبرق موندند چه برسه به موادضدعفونی!!!! !

  • فرهنگی ارسالی در

    باسلام .باید از ظرفیت رایگان تلویزیون بر ای آموزش بهره برد.

  • حمید ارسالی در

    آقای وزیر بی کفایت... شما خیلی بی عرضه ه ستید.

  • اسماعیل کامران ارسالی در

    این وزیر فیلم زیاد میبینه. این همه هشدار دادیم حالا شما بیا هشدار بده کو گوش شنو ا

  • ناشناس ارسالی در

    خدا بهت عقل آخه تو دیوانه هستی

  • ناشناس ارسالی در

    بچهام داروندار من توزندگیم هستن من عقل خ ودم دست شما کم مردان نمی‌دم که بتوان بجه ام بازی کنین

  • مهدی ارسالی در

    ما کار میکنیم شما بخورید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر لطفا مدارس را یک ساعت هم نباید تعطیل کنید کاملا حضوری شما فقط امکانات و نظارت را بیشتر کنید همین کافی است ضمنا شما قرار شد به بازنشستگان اول مهر ۹۸ که طبق قانون رتبه بندی شاملشان می شود ا اجرایی کنید آخه انتظار تا کی

  • بازنشسته ۹۸ ارسالی در

    آقای وزیر شما لطفا رتبه بندی بازنشستگان اول مهر سال ۹۸ را که قول داده اید عملی کنید تا برسد به بقیه مسائل

  • بازنشسته ۹۸ ارسالی در

    طبق قانون بازنشستگان اول مهر سال ۹۸ باید رتبه بندی بگیرند چرا کاری نمی کنید این که کاملا قانونی است پس چرا امروز و فردا می کنید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر بیشتر کسانی که می گویند مجازی فرهنگیان هستند شما باید در طول هفته از م علمان بخواهید که بدون یک دقیقه تاخیر در مدرسه باشند انوقت اگه کسی گفت مجازی پس ش ما برای چه حقوق می دهید مجازی که یک نفر می تواند کل کشور را در یک پایه پوشش دهد

    • کاظمی ارسالی در

      من ب عنوان یک دبیر بسیار راحتترم حضوری ت دریس کنم، فکر نکنید آموزش مجازی ب نفع ما ست، حقوق مفتی ک اشاره کردید، حرف بی ربطی است سال قبل، از شروع تعطیلات آموزش مجاز ی ب صورت شبانه روزی داشتیم ک خیلی اذیت ش دیم،یه مقدار باید انصاف داشته باشیم تا ح الا زحمات دبیران مشخص نبود، حالا کم کم ن مود پیدا می‌کنه ک آموزش متخصص خودشا میخو اد،والا بیان تو تلویزیون و فضای مجازی در س بدن ببینیم بچه ها یاد میگیرن
      من منتظر باز شدن مدرسه هستم
      تا حقوق م فت نگیرم و بعضی والدین
      ناراحت بشن
      کاظمی دبیر شیمی از اصفهان

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا از معلمان بخواهید که تا دقیقه آخر در مدرسه باشند اختیار با اولیا هر که خواست بچه اش را بفرستد

  • اولیا ارسالی در

    اگه معلم تمام وقت با مدیر بالای سر دانش آموز باشند هیچ مشکلی پیش نمی اید

  • ناشناس ارسالی در

    به جای مجازی از همه چه معلم چه دانش آموز ان بخواهید که پروتوکول ها را رعایت کنند چون کرونا هم مثل آنفلوانزا همیشه هست

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیر کرونا که تمام شدنی نیست مثل آن فلوانزا در هر سالی به یک شکلی هست پس ما باید با رعایت کردن با این موضوع زندگی کن یم نه اینکه مدارس را تعطیل کنیم لطفا منط قی فکر کنید

  • دهاتی ارسالی در

    سلام خدمت جناب وزیر بزرگوار طرف شما معلمان هستند وقشر تحصیل کننده نه ارازل واوباش بزرگوار تو این ۸سال چقدر به معلمان ظلم کردید حتی رتبه بندی راهم اجرا نکردید هرچه داشتید به حکم کارکنان ادارات ریختید چون نفع خودتان در ان بود وهست شما به عنوان وزیر وظیفه دارید از نقوق معلمان به راستی دفاع کنید اما ازنکار را نمی کنید شما موظف هستید وسایل موردنیاز را تامین کنید این وظیفه شماهست که سلامت معلمان را تامین کنید اما دریغ می کنید آقای وزیر تاکی اینچنین با معلمان برخورد می کنید شما معلمان را چه فرض می کنید که اینگونه حرف می زنید نکنه مدارس غیرانتفاعی تحت مدیریت خانمها ی اداره ای ها وفرزندانشان خاای شده

  • ناشناس ارسالی در

    نمیدونم بهداشت داره میگه از خونه هاتون خ ارج نشید ولی آموزش وپرورش داره میگه ۱۵ ش هریور بچه ها بیان مدرسه.. مدرسه ای که با شیفت شدن هم حداقل ۱۵ دانش آموز سر کلاس ه س...چرا خودش از کرونا به بعد تو جمع شلوغ حاضر نمیشه مگه مردم مسخره اینا هستن

  • ناشناس ارسالی در

    این وزیر فکر همچیو کرده حتی مرگ بچه های مردمو به این صورت که کادر مدرسه و معلمان و بیمه مسئولیت مدنی میکنه که اگر بچه ایی این وسط تلف شد بیمه دیه شو بپردازه دگه وزیر بهتر از این میخاستین...😭😭😭😭

  • یک فرهنگی ارسالی در

    درود بر معلمین و همکاران زحمتکش درسنگر علم و دانش
    جناب وزیر چرا نمی گی به مدارس چقدر سرانه پرداخت کردی
    مدیران با کدام سرانه پروژه مهر را برگزار کنند مدارس دوساله پول آب و برق را نتونستن پرداخت کنند
    یک سوال جناب وزیر شما چند روز در کلاس حضور داشته ای تا بتوانی یک معلم را درک کنی
    وزیر آ پ باید فردی باشد از مدارس ابتدایی دورترین نقطه شروع کرده باشد و به وزارت برسد .وزیر سفارشی باید برود

  • معلم ارسالی در

    با سلام من آموزگار یکی از مدارس تهران هس تم .سال گذشته دو ماه در سال تدریس کردیم که به اندازه یک سال از ما انرژی گرفت و چقدر استرس تحمل کردیم وبه نطرم نتیجه هم نداشت . به نظرم مدارس یک سال تعطیل بشه ه یچ اتفاقی نمیفته. کار بیهوده کردن به دور از عقل و تدبیره .مخصوصا مدارس ابتدایی و پایه های پایین تر نیاز به تعامل رو در ر و با معلم داره تا نتیجه حاصل بشه .این وز یر هم جز مشتی دروغ در مورد معلما چیزی نم یگه. من که واگذارشون کردم به خود خدا .هر بار حقوق خودشون رو افزایش میدن و تو رسا نه ها میزنن به نام معلم بینوا

  • ناشناس ارسالی در

    لطفاً مدرسه را تعطیل کند مدرسه های ایران همشون کلنگی هستند قبل از کرونا پراز ویروس بودن الان هم کرونا آمده بدتر به جای این همه مسجد چندتا مدرسه بسازید تابچه ها بتوانند درس بخونن وبرایتان شعار بدهند مرگ بامریکا شما که چیزی بغیراز مرگ یاد فرزندان مانمیدهید

  • ناشناس ارسالی در

    فقط اراجیف بهم ببافین، بچه های مردم در خ طرن، مدرسه هارو تعطیل کنید، تو ایران همو ن بهتر که بی سواد بمونی، پول و شما به جی ب بزنید، مردم همیشه بد بخت باشن

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر!
    بس کنید چرا اینهمه از م دینه فاضله ای حرف میزنید که بچه های منطق ه محروم شاد و موبایل و اینترنت از شدت فق ر در فرهنگ واژگانشان جایی ندارد!
    م رکز استان سیستان و بلوچستان اغلب مدارسشا ن فاقد کمترین استانداردهای بورکینافاسو ه ست حال بفرمایید آموزش مجازی همه چی رو حل می‌کنه.ذره سوی چشمان خشک شده معلمان و د انش‌آموزان را با گوشی های اجباری بگیرید تا آمارتون درست بشه.
    متاسفم بخاطر بوق وکرنای آموزشی شما.بدرود

  • ناشناس ارسالی در

    شعور حداقلی هم بد نیست،با کوله باری از ح داقلی ها انتظار حداکثری داشتن یعنی ....

  • رضایی ارسالی در

    خانه از پایبست ویران است.
    خواجه در بند نقش ایوان است.

  • حق التدریس ارسالی در

    سلام
    ما حق التدریس نهایت تلاشمان ب را آموزش بکار میگیریم به جد میتوانم بگوئ یم بیشتراز رسمیها چندین ساله تدریس میکنی م به استخدام امیدوارمون کردین هنوز هیچ خ بری نشده والله خداراخوش نمیاد بایک ودویس ت حقوق در محضر خداچگونه جوابگو خواهین شد

  • ح ارسالی در

    جناب وزیر بقول شما امسال متفاوت با سااها یدیگر است و از کرونا باید فرصت ساخت و تح ولی بنیادین ساخت .امسال باید با توجه به آموزش غیر حضوری کتابهای زاید را حذف کرد و دروس اصلی آموزش داده شود

    • ناشناس ارسالی در

      با سلام جناب وزیر برنامه های تلویزیونی را بعد از برنامه کلاسی شاد برگزار کنید تا من دانش آموز بتوانم از هردوی برنامه آموزشی نهایت استفاده را بکنم

    • رها ارسالی در

      با سلام
      جناب وزیر امسال با توجه به آموزش مجازی شما باید دروس اضافی را حذف کنید تا معلمان عزیز وقت بیشتری را صرف آموزش دروس اصلی کنند

  • فاطمه رضایی ارسالی در

    می دونی تواین چندین سال من یه دغدغه ای دارم که برام سوال شده که چرا هیچ بچه ای دوست نداره مدرسه ها باز بشه چرا هیچ بچه ای از مدرسه خوشش نمی یاد باورتون میشه بچه ها دوست دارند کرونا نابود نشه تا مدرسه ها بسته بمونه
    چرا عمر بچه‌های ما رو با مطالب سنگین وغیر مفید حیف می کنین چی میشه مثل کشورهای پیشرفته مثل ژاپن وفنلاند بچه هاعاشق مدرسه باشند
    نمی دونم واقعا چراینجوریه مطالب درسی مشکل معلم هابیسواد انتظارمدیرها در حدلاکچری امکانات صفر

  • ناشناس ارسالی در

    هرسال شهریور از استخدام حق التدریس و مرب یان پیش که حالا حقوالتدریسی هستند میگن ه مه خوشحال میریم سر کار ی ماه از سال که گ ذشت همه چیز تموم میشه دوباره میره تا شه ریور خیلی سردرگمیم با سابقه ۱۵ سال امی دوارم خدا براتون جبران کنه

  • ناشناس ارسالی در

    خدا شفا بده

  • حسین ارسالی در

    آقای وزیر هر چی میگی هر کاری میکنی جز رف ع تکلیف هیچ نیست اگر مردی بفرست در تک تک خونه های مردم حرف دلشون بفهم نه با اون معاون آموزش ابتدایی که هی قیافه میگیره خ انم رضوان رو میگم فکر کنید عقل کل هستید< br /> مثلا اگر کرونا چند سال پیش که فضای مجازی نبود میومد چه می کردید؟
    فضا ی مجازی شادت بخدا همه رو نا شاد کرد

  • میلاد ارسالی در

    با سلام حضور وزیر محترم ،با توجه به قرمز بودن وضعیت تهران ،شروع کلاسها ی غیر حض وری خصوصا متوسطه 2 در رشته های پایه ،هیچ کارایی نداره بهتره با شجاعت راه اندازی مدرسه را به اول مهر موکول شود

  • مامان بچه ها ارسالی در

    همین شمایی که میگیدبچه هامونونمیفرستیم.ه متون نیمه شهریوربابچه هاتون ماسک به دهن توصف هستین.اینقدرشعارندید.قوی باشین.همه باهم.دستهابالاوزیزبی کفایت گمشوازاین ولا یت😷😷😷🤧😤😤✊✊

  • ایران ارسالی در

    ایشان‌ یک پروژ بزرگ دارندبرای دانش آموزا ن:اصلاح نژادبرتر🤣🤣🤣

  • بهروز وکيلی ارسالی در

    بادرود وخسته نباشید آقای وزیراینجانب جانباز25 بازنشسته سال94 هستم ییک بخشنامه ای زدید که قرارشد ماده 51 به ماپرداخت بشه البته همان سال پرداخت میکردید میشد یه دست کت وشلوارخرید تابعدازسی سال بایه تیپ خوشگل به دیدار دوستان وخویشان رفت امامتاسفانه تاالان پرداخت نکردید وفکرکنم پرداخت هم نخواهد شد واگرهم بشه بامبلغش یه قواره کفن بشه خرید تازیر سرمون بزاریم حداقل بعدازفوت زیاد توزحمت نیفتیم کشوری ساختید که انگشت نشان خاص وعام شدیم حتی همسایگان که آرزویشان آمدن به ایران بود

  • چهکناری ارسالی در

    آخه چه اصراریه که میگید بچه ها برن مدرسه اخه شما خدا هستین که اینقدر راحت میگید اتفاقی نمی افته بابا یکم از عقلتون کمک ب گیرید

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    ازوقتی گفتیدکه ۱۵ شهریورمدارس بازگشایی میشه اولیابه استرس افتاده بنده خدابچه هاچه گناهی کردن مدارس دولتی زیر۴ ۰نفرهرکلاسش دانش اموزنداره چجوری ۱۰ نفری تقسیم کنن یابچه هاچجوری ۵ ساعت تومدرسه بمونه هواسش به درسش باشه یاهمش دستش الکل بزنه وماسک عوض کنه مدارس دولتی ازاولیاپ ول میگیره اسمش مینویسه میخوادبرای بچه ها مون الکل بگیره وهمش ضدعفونی کنه خودتون ب خواب زدیدبه اموزش پرورش هم میگیم میگه نه مدرسه دولتی باپول شمامیچرخه اون حرفهافر مالیته هست اینم ازوضع امسالمون من بچم چج وری همش باسرویس بفرستم شماخودت حاضری بچت تواین مدارس بفرستی ؟!!!

  • ناشناس ارسالی در

    آقای وزیرمن یک معلم حق التدریس هستم باحق وق یک ودویست که اونم تابستان نمیدیدلااقل بیمه ماروقطع نمیکردین،به خانواده مون بگ یم تابستانهامریض نشن چون بیمه ۲۴روزدرماه ماقطع است؟خواهشن فکری بکنید

  • علی قاسمی ارسالی در

    اگراستخوان های همه شماروتویک کفه ی ترازو بریزندوطرف دیگرکفه روهمه ی سکه های دنیاق راردهندبازهم میزان نخواهدشدمگربامشتی خاک گور

  • ناشناس ارسالی در

    معلمی هم عشق است و هم دیوانگی مردم باور کنید ما با عشق رفتیم‌معلم شدیم این مسئول ین اموزشو پرورش ما را با دستورات بی سر و ته و غیر کارشناسیشون ما را دیوانه کردند الان هم عاشقیم و هم دیوانه پس خدا به دا د بچه هاتون برسه 🤗🥰

  • زهرا ارسالی در

    من خودم معلم هستم اصلاً مجازی خوب نیست. یک معلم چند پایه چه جور آنلاین با چند کل اس کار کنه دردسر داره پس حضوری باشه بهتر هست

  • م ارسالی در

    ما معلم های بیچاره هر جور باشه میریم تو اوج کرونا جان ما معلم ها مهم نیست .وقتی به معلم ارزش نمیدن علم هم بی ارزش میشود چون معلم بی ارزش است.

  • زهرا ارسالی در

    پارسال ۲ ماه مجازی بود والدین چه قدر سخت بهشون گذشت وای به حال امسال که یک سال ک امل مجازی باشه چی میشه ولی خوب شد تا قدر معلم های زحمت کش رو بدونند کرونا در این زمینه خوب بود .

  • ناشناس ارسالی در

    هراداره ای وارد میشی جلوگیری میکنن از ور ود افراد به جز مدارس که معاون آموزشی و ا جرایی و مدیر مدرسه که باید سروکله بزنن ب ا ارباب رجوع در طول تابستان همین طور بود ه

  • فاطمه ارسالی در

    خدمتگزاراهمش نظافت بدبختن

  • علی قاسمی ارسالی در

    بلندگوی هندوانه فروش::آهای ایهاالناس برا ی پرداخت پاداش ورتبه بندیه. حماسه ی مهر۹ ۸میزصندلی نیمکت ومدرسه و زمین می فروشیم. آی بشتابیدبشتااااابییدقبل مهربشتاااابیدک ه وعده داره کن فیکون میشه.به من عاجزکمک کنیدالیلم ذلیلم

  • ح ارسالی در

    خدایی نکرده اگر فرزندمان به بیماری کرونا مبتلا شود هیچ کس پاسخگو نیست این دولت فقط حرف زد وعمل نکرد

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر آموزش و پرورش برایتان متاسفم الان ۷ ماه از وضعیت این بیماری اطلاع دارید.ولی فقط با زبون بازی و دروغ، مردم رو سرگرم کردید در صورتی که هیچ برنامه ریزی و زیر ساختی را برای سال تحصیلی جدید محیا نکرده اید.قول داده بودید که اینترنت رایگال در اختیار معلم و دانش آموز قرار دهیدچه شد؟ امکانات برای معلم لب تاپ و ...جناب شما سخت اشتباه کردید سال تحصیلی گذشته معلمان با استفاده از وسیله و امکانات شخصی خود ایثار کردند ولی برای سال جدید باز هم توق ع دارید معلم با گوشی که قیمت آن در بازار ۱۳ ، ۱۴ میلیون و بیشتر هست با جان دل کا ر کنند.برایتان متاسفم امکانات در اختیار معلم و دانش آموزان قرار بدهید تا کار کنن د نه با دست خالی.شرم داشته باشید چطور به خودتان اجازه میدهید اینقدر از معلم متوق ع باشید.

  • داود ارسالی در

    آخه منصفانه حرف بزنیم خودم معلمم ازاین و زیر مدیرکل و.... هم خاطره خوشی ندارم واس ه اینکه از۹۴ هنوز یه کمک هزینه ازدواج دخ ترم وفوت پدرمو عرضه نداشتن پرداخت کنن ول ی بااین اوضاع واحوال وزیر چکارکنه این وی روس به جون مردم افتاده والله بحدی ناحقی وبیعدالتی هس دیگه طبیعت و.... هم به ما ج فا میکنن جوانهای مردم سن شون گذشته یه از دواج که حق شرعی واجتماعی اش هس موندن یه خونه ۵۰ متری دومیلیارد خدا قبول نکنه هزی نه ها بیداد میکنن ۳تا دانش آموز ازیه خون ه برن مدرسه دیگه آه وناله بابا وماما به هفت آسمون میره دوران محصلی ما پدرومادرمو ن یه اسکناس ۲۰۰تک تومنی میدادن تورفاه کا مل بودیم اما الان وای وای وای اینا نمید ونن شرمندگی درقبال فرزند یعنی چه؟؟؟؟؟ ک مر پدر خم میشه موی سرش مثل آرد سفید ولی باز همه مقصرن تنها وزیرآموزش پرورش مقصرن یس والله علیرغم عدم نارضایتی وزیر فعلی پ اکدست وراستگو ومردعمل نشون داده حداقل تا اینجا بازشکرگذارباشیم این بره یکی دیگه میآد وای خدانکنه !!!

  • معلم بغیر انتفاعی ارسالی در

    مدیران و یا موسسان مدارس غیر انتفاعی حقو ق ماه های اسفند و فروردین و اردیبهشت و خ رداد را به دبیران ندادن و اگر هم داده ان د به اندازه یک دهم حقوق. جناب وزیر این م وسسان که پول شهریه را از دانش آموزان گفت ند پس حقوق معلمان چی شد تازه تو برنامه ش ادکام تدریس کردند. این حق الناس است. رسی دگی کنید.

  • داران ارسالی در

    جناب وزیر در شهرستان فریدن از استان اصفه ان شهر داران حقوق چهار ماه سال تحصیلی مع لم های غیر انتفاعی پرداخت نشد و رفت تو ج یب مدیران موسسان. حق الناس است. رسیدگی ک نید شما که طرفدار حق هستید!!!!!!!!؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا آقای وزیر بفرمایند خیلی از مدارس رو ستای اب اشامیدنی ندارند ومشکل سرویس بهدا شتی دارند واکثر دانش اموزان روستا از خان وداهای محروم هستند وامکان تهیه مسک ولوزا م بهداشتی را ندارند چطور پروتکل بهداشتی می خواهد رعایت بشه

  • ناشناس ارسالی در

    لطفاً در مورد هزینه مدرسه غیر دولتی که امسال نسبت به پارسال بیشتر شده وتازه امسال مجازی هم هست ،رسیدگی کنید خواهشا .اگه مدارس مجازی هستن فقط کتاب های اصلی روش وقت بزارین

  • ناشناس ارسالی در

    حاجی میرزایی تو که خودت نکات ایمنی را نم ی توانی بطور کامل رعایت کنی، توی این سیس تم سفارش کردن و حرف زدن هم زیاده ویک عده بادمجان دور قاب هم به خاطر پست شون ،بله گفتن مثل حلقه ای آویزه گوش،ورد زبانشان است و فهم مخالفت با فکر نادرست را ندارند .در کشورهای دیگر بازگشایی مدارس باعث زی اد شدن تعداد کرونایی شده ،واقعا شماها فه متون نمی رسه یا خودتون را زدید به خریت م حض ومردم را میخواهید بدبخت کنید،شما ها ی ک مشت احمق هستید.

  • ناشناس ارسالی در

    مدرسه ها تعطیل کنید. حق التدریس اسفند ب ه بعد بدهید

  • ناشناس ارسالی در

    آقا تعطیل کنید مدارس رو

  • سئددانشگر ارسالی در

    کاش به خواسته های معلمان هم گوش وعمل کنی دیوارمدرسه پنج سالِ شکاف برداشته هرسال نامه نگاری ودرخواست بودجه کردیم طی این پ نج سال ماموری ازستادنوسازی امدچن تاعکس گ رفتو رفت

  • حجت اله ارسالی در

    باسلام
    ای کاش آقای وزیر این نظرات را می خوند و از حرف دل مردم آگاه می شد. اختیار آموزش در این شرایط، باید مدرسه مح وری باشه. مدارس کم جمعیت حضوری و پر جمعی ت غیر حضوری

  • ناشناس ارسالی در

    جناب وزیر .سال گذشته از کلاس ۳۰ نفره فقط ۱۰ دانش آموز در طرح شاد شرکت داشتن ..بق یه هیچ گفتن طبق نوبت اول بهشون نمره بدین بدون اینکه دوسوم کتاب آموزش داده بشه.هر ۳روز ۲۰تا ۳۰هزار اینترنت ماهانه ظرف سه۴ روز تمام میشد.همه استانها مثل تهران نیس تندسیستان و بلوچستانی که هرکی هرکی وبالا تا پایین هرجا نمیتونن تکه ای واسه خودش میکنه. شماهم مثل خیلی کشورها یکسال تعطیل کنید بهتر از اینه که بی سواد بار بیان . اینجا بدون امکانات آموزشی به زور سر کلاس یاد میگیرن چه برسه با طرح نا شادتون

  • یک فردی از احاد مردم ارسالی در

    سلام دوستان درسته که در روزگار کرونا ،وگ رفتاری ،گرانی قرار گرفتیم اما تمام این م سائل رو نمیشه به نگذاشتن فرزندم به مدرسه ختم شودشاید تا چند سال آینده همچنان این مسائل باشد نگذارید بچه هامان فدای این ا وضاع بشن ودانستنی ویادگیرشان رکود کند .ر اهش شرکت در کلاس های شاد است امید به خدا اینترنت هم رایگان میشود ومشکلی از مشکلا ت حل میشود.انشاالله

  • m.Nick ارسالی در

    ادامه نظرم ضمن اینکه نظرم برتعطیلی سال ت حصیلی جدیده چون تو این استان بدون امکانا ت فقط بیسواد بالا میان. این روهم بگم بعد از ۳۰سال میخوام بازنشست بشم. میگن طی ۳چه ار بار تماس تهدید میکنن ادامه خدمت و مان دگاری قبول کن وگرنه طبق حکم ۲سال قبل باز نشسته میشی چون قانونه...تواین قانونهاتون .ننوشتن با این تورمها حکم ۲سال قبل به اض افه کسورات یعنی دریافتی صفر .چطور زندگی کنیم .خدا جزای وزیر و کسانی که این قانون ها رو میذارن خودش بده در هر دو دنیا...

  • ریحان ارسالی در

    معلمین مفت خوروهمیشه تعطیل مگه خون شما ا زمدافعان سلامت رنگین تره که درمواقع سختی همیشه در صحنه اندمگه میشه کشورروتعطیل ک ردحقوق مفت خوب مزه ای داشته براتون

    • کاظمی ارسالی در

      اولا، ادب من ب عنوان یک دبیر اجازه نمیده از واژه سخیف مثل شما استفاده کنم،بیانت نشون میده چ شخصیتی داری
      ثانیا، تمام همکارای من ،آموزش حضوری براشون راحت تر از مجازیه چون خیلی وقت گیر و ناکارآمد است
      و اینکه همین مدافعان سلامت ک میگی داد و بیداد میکنن ک ما توان رسیدگی بیشتر نداریم و مردم جاهای شلوغ نرن.
      اندکی تفکر و تدبر باید ،بعد لب ب سخن گشود

    • یک معلم ارسالی در

      من مثل آقای کاظمی نیستم ،من بازبان خودت باهات حرف می زنم ،بروگمشونفهم بی شعور به تومربوط نیست ،تاکورشودهرآنکه نتوانددید.

  • ناشناس ارسالی در

    چرا همش از نت و گوشی معلمان می گویید.پس مادران بدبخت چه؟ نت از کجا بیاورند تو ای ن شرایط بد اقتصادی.گوشی اند روید از کجا بیاورند.حالا فرض بر اینکه کلاسها مجازی ب شه من که دو تا بچه پایه اولی و چهارمی دا رم چگونه‌باید به این دو تا برسم.اصلا در یک زمان به موقع توی کدوم کلاس آنلاین باش م.کی به خورد و خوراک بچه هام برسم.حالا ا ومدیم مادری بی سواد بود یا کارمند.تکلیف اون بنده خداها چیه؟ بچه ها وقتی مدرسه می رفتند چیزی یاد نمی گرفتند تا چه برسه به مجازی بودن کلاسها؟ من تو خونه بچه ام رو نمیتونم کنترل کنم چه برسه هفته ای ۲ روز هم برن مدرسه.ایا در مدرسه تمام نکات بهدا شتی رو رعایت میکنن.بچه است سرش که نمیشه. اگر از دست فلان دوستش چیزی گرفت و خورد و مریض شد کی میخواد جوابگو باشه؟ چرا آموز ش و پرورش یکسال مدرسه رو تعطیل نمی کنه.ح تما باید با جون بچه های ما بازی کنه و جن گ اعصاب بوجود بیاره.متاسفم برای این دولت و این برنامه ریزی هایش.

  • دانش اموز ارسالی در

    سلام
    من امسال دانش آموز پایه دهم بودم و تا اردیبهشت ماه هم نتونستم توی کل اسهای غیرحضوری مدرسه شرکت کنم و خودم مجب ور بودم به هر ترتیبی که بود درسها رو بخو نم با روزی ۱۲ ساعت وقت گذاشتن ....از اوا یل اردیبهشت ماه موبایل خریدم و تونستم در کلاسهای واتساپ مدرسه شرکت کنم وتازه مت وجه شدم بچه ها بیشتر وقتشون توی واتساپ م یگذره. کلاسها اصلا ساعت مشخصی نداشتن و ا نگار اصن رسمیت نداشت چون هرکسی کارهای دی گرش رو در اولویت قرار میداد و از تقلب کر دن و این ها هم که دیگه اصن نگم براتون .. . بعضی وقتا طوری بود که حتی بچه ها خودشو نم حاضر به خوندن سوال نمیشدن میدادن به ی کی از اقوامشون که براشون جواب بده و بعد جواب رو داخل گروه های خودشون میذاشتن
    حالا با همه ی این اوصاف من نمیدونم ب اید بریم کرونا بگیریم و بمیریم یا اینکه فقط به امید بیسواد مدرک گرفتن بالا بیایم .
    درضمن شاید۰/۱ درصد بچه هایی هم هستن که تقلب نمیکنن اما زمانی که تمام هم دوره ای هاشون دارن اینکارو میکنن .... خ ب چه انتظاری میشه داشت بابا 😔

  • ناشناس ارسالی در

    اینایی که میگین معلم مفت خور حسود احمق اگر از روی حسادت نمیگی تو بچه ات بف رست مدرسه کیه که نیاد این والدین هستند ک ه داد بچه هاشون میزنند
    مدافعین سلا مت مریضایی مثل تو درمان می کنند
    تا جون تو در بیاد کار ما آموزشه حسود

  • آبادان ارسالی در

    چس چی میخاین بازکنین مدارسوباین اوضاع که روزبه روزبدترمیشع چی فکرکردین شمااگه یک ی ناقل باشع اونوقت میدونین چندین دانش آم وزدیگه مبتلابه این ویروس میشن عزیزای من شمادیگه کی هستین
    من سکوت میکنم😐

  • وزیر ارسالی در

    معلم برده نیست که بهش هشدار میدی هشدارو به خودت بده خجالت بکش باید خم شی دست معلم و ببوسی ازش خواهش کنی فهمید جناب وزیر خان تقصیر تو نیس تقصیر معلمته که بهت نمره داده رفتی وزیر شدی

  • سیاوش ارسالی در

    خجالت بکش آدم باشعور این طرز صحبت با معل م نیس هشدار و به خودت بده از معلم خواهش کن

  • مدیر ارسالی در

    میگیم مدرسه ما دولتی سرانه اش صفر میگن ا ز طرح آجر به آجر استفاده کنید بابا مردم اگه پول داشتن که بچه شون را به این مدرسه افتضاحه که حتی پول خرید مایع دستشویی را نداره نمی فرستادن طرح ها تون را بزارید برای خودتون طرح آجر به آجر😂 سرانه مدارس را بریزید. گفتید نفری ۵۰ هزارتومان اما ن فری یه ریال هم نریختید.

  • مدرسه ما ارسالی در

    مدرسه ما آب نداره سرانه اش هم که صفره امسال یه قرن پول برای سرانه مدارس نریختید.حالا آقای وزیر قضاوت کن اولین رکن پا کیزگی آب

  • ناشناس ارسالی در

    وزیر جان هشداراتو نگه دار واسه خودت ....معلما نیاز به هشدارای تو ندارن.

  • ناشناس ارسالی در

    پول مدارس بده آقای دزد بد حرف بزن

  • محمد ارسالی در

    من بچم رو نمی فرستم مدرسه مگه مقض خوردم

  • معلم ارسالی در

    یک هشدار به اقای وزیر افزایش بیماران کرونایی ومرگ و میر حداکثری ما میدونیم تو مدارس چه خبره بهداشت حد اقلی

  • ناشناس ارسالی در

    مگه ازجونمون سیرشدیم که بریم مدرسه ما نمیخوایم که خودمون وعزیزامونو بکشیم این همه سایت آموزشی وکتابکارو.... کسی که بخوادبخونه میخونه

  • ناشناس ارسالی در

    تاکرونا باشه واینطوری قدرت نمایی کنه من یکی مدرسه برونیستم

  • ناشناس ارسالی در

    نه دکتری خواستم نه مهندسی فقط میخوام آل وده نشم خواسته زیادیه!

  • حسین ارسالی در

    سلام آقای وزیر محترم مدرسه ما خیلی آلوده است دانش آموزان برای دستشویی رفتن مایع ندارند برای آب خوردن آبخوری ندارند مدیر هر روز فقط سالن کلاسها را چند قطره وایتکس میریزد علی رغم اینکه گفتید مراسم آغازین حذف بشه ولی مدیر ما روزانه بچه ها رو صف میکنه و سخنرانی میکنه و عدم رعایت پروتکل ما معلما و بچه ها چه گناهی کردیم لطفا سری به به دبیرستان پشمک گنبد بزنید متوجه خواهید شد

    • Shvan ارسالی در

      شما و تمام دانش آموزان باید جر‌‌‌ات بخرج بدین و به مدیر بی مسئولیت به طرز جدی تذکر بدین، البته اگر والدین هم اقدام بکنند خیلی خوبه، خلاصه تلاش خودتونو بکنید سلامتی و درس خواندن حق همه دانش آموزان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها