|
کدخبر: 170771

به دو دلیل فعلا میوه های تابستانی نخرید!

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با بیان اینکه میوه‌های تابستانه و نوبرانه، فعلا کیفیت بالایی ندارند، گفت: پیک اصلی ورود میوه‌های تابستانه به بازار، از اوایل خردادماه شروع می‌شود.

تجارت به دو دلیل فعلا میوه های تابستانی نخرید!

عبدالرضا جمالی‌پور با اشاره به بازار میوه‌های تابستانه، اظهار کرد: برای برآورد کردن وضعیت میوه‌های تابستانه فعلا زود است؛ فعلا میوه‌های تابستانه و نوبرانه موجود در بازار، گران و بی‌کیفیت هستند.

وی گفت: پیک اصلی ورود میوه‌های تابستانه به بازار، از اوایل خردادماه شروع می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز با اشاره به میوه‌های نوبرانه موجود در بازار، افزود: در حال حاضر میوه‌های زرد آلو، گیلاس، آلوچه و توت فرنگی در بازار وجود دارد اما فعلا از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

جمالی‌پور در خصوص میوه‌های سردخانه‌ای نیز گفت: این میوه‌ها همچنان در بازار وجود دارند؛ پرتقال‌های شمال رو به اتمام هستند و بیشتر پرتقال‌ جنوب کشور در بازار پیدا می‌شود.

وی با اشاره به قیمت میوه‌های تابستانه در بازار اهواز افزود: گیلاس معمولی هر کیلوگرم ٩٠ هزار تومان، زردآلو هر کیلوگرم ٩٠ هزار تومان، هلوی درجه یک هر کیلوگرم ۴٠ هزار تومان، خربزه طالبی شاه‌پسند جانا هر کیلوگرم ۵ هزار تومان، ملون هر کیلوگرم ٣ هزار و ۵٠٠ تومان و هندوانه هر کیلوگرم ٣ هزار تومان در میدان تره بار اهواز قیمت دارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اهواز گفت: قیمت‌های اعلام شده صرفا برای میوه‌های درجه یک است و قیمت میوه‌های درجه دو و سه، کمتر است.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها