|
کدخبر: 137024

علت عدم ترخیص ۴۲۰کانتینر لوازم خانگی بوش چه بود؟

معاونت حقوقی و نظارت گمرک ایران در اطلاعیه ای اقدامات این معاونت را در خصوص جلوگیری از ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی بوش تشریح کرد.

تجارت علت عدم ترخیص ۴۲۰کانتینر لوازم خانگی بوش چه بود؟

معاونت حقوقی گمرک در خصوص جلوگیری از ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی بوش اطلاعیه صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:  با اقدامات حقوقی گمرک حکم بدوی دیوان در خصوص لزوم‌ ترخیص ۴۲۰ کانتینر لوازم خانگی بوش نقص و  ترخیص ۴۲۰ کانتینر کالای مصرفی گروه چهار متوقف شد.

با پیگیری های حقوقی گمرک‌ جمهوری اسلامی ایران و پس از وصول رای بدوی با بررسی موضوع در دفتر حقوقی گمرک با همکاری حوزه معاونت امور گمرکی و گمرکات استان هرمزگان در راستای جلوگیری از تضییع حقوق تولیدکنندگان و دولت، اقدامات حقوقی مناسب  انجام و‌ پس از صدور دادنامه بدوی مبنی بر الزام به ترخیص کالا در شعبه بدوی دیوان عدالت نسبت به تنظیم دادخواست تجدیدنظر واعتراض به دادنامه بدوی اقدام که با پیگیری های به عمل آمده، نهایتا حکم دادگاه بدوی در مرجع تجدید نظر دیوان عدالت نقص گردید و با این حکم روند ترخیص محموله موصوف متوقف گردید.

لذا در پرونده امر گمرک با رصد حقوقی به موقع پرونده و تبیین موضوع برای مرجع محترم تجدیدنظر دیوان عدالت از تایید حکم بدوی جلوگیری به عمل آمد . در سال جاری که بنام سال جهش تولید نامگذاری شده است گمرک همواره و بیش از گذشته در خدمت تولید و خادمین بخش تولید خواهد بود.

در پایان لازم است از دیوان عدالت بویژه مرجع تجدیدنظر وناظر، مدیریت و حوزه معاونت فنی و امور گمرکی گمرک ایران، همکاران گمرکات استان هرمزگان و گمرک شهید رجایی بندر عباس و سایر مراجع نظارتی که همکاری تنگاتنگی داشتند تشکر و قدردانی نمائیم و از رسانه ها نیز بابت شفاف سازی وانعکاس موضوع سپاسگزاریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر