|
کدخبر: 118001

بازدید مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

پاکزاد با اشاره به اینکه سیاست‌های توسعه صنایع درجهت بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه اظهارکرد: امیدواریم در راستای شعار سال، جهش تولید گام‌های اساسی برداشته شود.

تجارت بازدید مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بازدید از بندر منطقه ویژه اقتصادی پارسیان از ظرفیت‌ها، پروژه‌های انجام شده و در دست اجرا و زیرساختهای ایجاد شده در این بندر و طرح‌های توسعه‌ای منطقه ویژه اقتصادی پارسیان دیدن کرد.

 علی رضا محمدی کرجی ران، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با سفر به شهرستان پارسیان و بازدید از بندر منطقه ویژه از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، سرمایه گذاریها، توانمندیها و پروژه‌های انجام شده و در دست اجرا وهمچنین طرح توسعه این بندر، تأسیسات و گمرک منطقه ویژه اقتصادی نخستین و بزرگترین بندر تخصصی صنعتی، معدنی و تجاری در ایران قرار گرفت.

در این بازدید دکتر پاکزاد، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان ضمن عرض خیر مقدم به "علی رضا محمدی کرجی ران" مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و هیات همراه، به فعالیتهای صورت گرفته در این بندر و استعدادها و ظرفیتهای موجود در این منطقه اشاره کرد و گفت: رونق منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و افتتاح پست‌های اسکله آن، برای مردم کشور و جوامع محلی مثمر ثمر خواهد بود و همگان از این مزایا بهره خواهند برد.

پاکزادخاطرنشان کرد: بندر پارسیان بناست به عنوان دروازه اصلی واردات مواد خام و صادرات محصولات تولیدی مناطق ویژه اقتصادی پارسیان و لامرد عمل کند و نخستین و بزرگترین بندر تخصصی صنعتی، معدنی و تجاری در ایران باشد که نیازهای تخلیه و بارگیری چهار صنعت عمده انرژی‌ بر شامل پتروشیمی، فولاد، آلومینیوم و سیمان واقع در پارسیان را پاسخ گوید.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های توسعه صنایع درجهت بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه اظهارکرد: امیدواریم در راستای شعار سال، جهش تولید گام‌های اساسی برداشته شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: با توجه به نقش بندر منطقه ویژه در استان هرمزگان و کشور و با توجه به اینکه این بندر دارای بزرگترین اسکله صنعتی، معدنی و تجاری کشور می‌باشد بهره گیری از تمام توان و ظرفیت‌های آن می‌تواند رونق بیشتر اقتصادی منطقه را رقم بزند و در این زمینه از تلاشهای سازمان ایمیدرو تشکر کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: اقداماتی که در حوزه اقتصادی این شهرستان به ویژه در زمینه فعالیت‌های بندری انجام شده است، دارای تاثیرات فرا استانی است و این بنادر نقشی ملی در توسعه اقتصادی کشور ایفا می‌کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها