|
کدخبر: 168900

گفت ‌و گوی رابرت مالی با اعضای شورای همکاری خلیج فارس

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توییتی اعلام کرد که اعضای شورای همکاری خلیج فارس را در جریان مذاکرات وین برای احیای برجام قرار داده است‌.

بین‌الملل گفت ‌و گوی رابرت مالی با اعضای شورای همکاری خلیج فارس

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز سه‌شنبه در توییتی نوشت: امروز صبح گفت‌وگوی خوبی با شرکای شورای همکاری خلیج (فارس) درخصوص وضعیت مذاکرات برجامی و امنیت منطقه‌ای داشتم. برای دور آتی مذاکرات به منظور بازگشت دوجانبه به پایبندی به برجام راهی وین می‌شوم.

نشست کمیسیون مشترک برجام امروز با حضور هیئت‌های مذاکره کننده ایران و گروه ۱+۴ و نماینده اتحادیه اروپا ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در وین، پایتخت اتریش برگزار شد.

سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان سرپرستی هیئت ایرانی در این رایزنی ها را بر عهده دارد.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین پس از نشست کمیسیون مشترک در توییتی نوشت: دور جدید مذاکرات وین با نشست رسمی کمیسیون مشترک برجام آغاز شد. شرکت‌کنندگان هدف واحدی دارند که آن نیز احیای کامل توافق هسته‌ای به شکل اصلی آن می‌باشد. تصمیم گرفته شد که این روند تسریع شوند.

 

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    امریکااگرمردعمل است بایدحداقل ۴۰الی ۵۰ ر وزقبل ازانتخابات کل تحریم هارالغوکندودرب های تجارت جهانی رابرای صادرات نفت وکالاه ای ایران بازکند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها