|
کدخبر: 134067

ترامپ: امشب فساد انتخاباتی افشا می‌شود

رئیس‌جمهوری فعلی امریکا با تکرار این ادعا که او در انتخابات سوم نوامبر پیروز خواهد شد، گفت: فساد در صندوق‌های رای، امشب در برنامه فاکس نیوز فاش می‌شود.

بین‌الملل ترامپ: امشب فساد انتخاباتی افشا می‌شود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری امریکا که نتایج انتخابات سوم نوامبر مقابل جو بایدن دموکرات را به چالش می‌کشد، در پیامی توییتری نوشت: امشب ساعت ۹ در برنامه شان هنیتی فساد در صندوق‌های رای فاش می‌شود!

او همچنین نوشت: اهمیتی ندارد که شما در کدام ایالت باشید؛ این سیستم کامپیوتری رای‌گیری به شدت مستعد تقلب و دستکاری است. کارشناس فاکس نیوز درست می‌گوید و منتظر باشید و ببینید که چه چیزی پخش می‌شود!

دونالد ترامپ در پیام توییتری دیگری با اشاره به تحقیقات پیشین اف‌بی‌آی درباره رابطه کمپین ۲۰۱۶ او با روسیه نوشت: اندرو مک‌کیب (معاون مدیر سابق اف‌بی‌آی) مسوول است و افراد فوق‌العاده‌ای که در اف‌بی‌آی هستند باید اطمینان حاصل کنند که او و رئیس سابقش جیمز کومی، بابت آنچه برای تخریب وجهه اف‌بی‌آی انجام دادند، بهایش را می‌پردازند.

ترامپ ادامه داد: او باید هزینه زیادی را برای خرابکاری خود بپردازد! آنچه او انجام داد، نباید دیگر هرگز اجازه دهیم در کشورمان تکرار شود. برای عدالت مبارزه کنید!

رئیس‌جمهوری فعلی امریکا همچنین با اشاره به انتخابات اخیر سوم نوامبر نوشت: مردم بیشتر و بیشتری در حال افشاگری علیه این انتخابات متقلبانه هستند! مردم این انتخابات متقلبانه را نخواهند پذیرفت!

او افزود: من در فیلادلفیا دیدم که تقلب اتفاق افتاد. آنها ناظران ما را بیرون کردند. صدها هزار رای در آنجا نباید پذیرفته شود. سیاست فاسد.

ترامپ همچنین ادعاهای پیشین خود در رابطه با انتخابات ۲۰۱۶ را مطرح کرد و گفت: باراک اوباما (رئیس‌جمهوری سابق امریکا) از کمپین ما جاسوسی کرد و مچش گرفته شد!

رئیس‌جمهوری امریکا در نهایت توییت‌های خود را اینگونه به پایان رساند که "ما پیروز خواهیم شد."

منبع: ايسنا

ارسال نظر