|
کدخبر: 300009

پیش بینی رفتار بورس در هفته پیش رو

برای شاخص کل بورس در ابتدای هفته انتظار عرضه و در انتهای هفته انتظار تقاضا را خواهیم داشت.

بورس پیش بینی رفتار بورس در هفته پیش رو

هفته گذشته بورس غیر قابل انتظار عمل کرده و در معاملات روز چهارشنبه افت بیش از ۵۴ هزار واحدی را تجربه کرد و در جایگاه ۲ میلیون و ۷۱ هزار واحد قرار گرفت.

می‌توان گفت تقریباً کل نمادهای بازار سرمایه در روز عجیب چهارشنبه منفی بودند و بازار با یک ریزش بسیار شدید مواجه شد، در شرایط فعلی اما تحلیلگران معتقدند بازار همچنان گزینه جذابی برای سرمایه گذاری شده و ریزش‌ها هم سهم‌ها را به شدت جذاب کرده است.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: برای پیش بینی رفتار احتمالی بازار در هفته پیش رو انتظار می‌رود که بازار در نیمه اول هفته رفته رفته از سمت عرضه قوی‌تر به سمت تعادل حرکت کند و پس از آن در نیمه دوم شاهد حرکت نسبی به سمت تعادلی مثبت باشیم، می‌توان گفت در این هفته نمادها یک نوسان مثبت را تجربه خواهند کرد.

فراقی افزود: برای بازدهی نمادهای بازار می‌توان صرفاً با توجه به میزان پول موجود و در گردش بازار صرفاً نمادهای کوچک را در نظر داشت که صرفاً با پول‌های کوچک‌تر توان جا به جایی را داشته باشند و برای میزان بازدهی دو شاخص اصلی بازار به نسبت وضعیت مطلوب‌تری را در این هفته برای شاخص هم وزن نسبت به شاخص کل در نظر گرفت.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها