|
کدخبر: 291230

چراغ سبز بورس روشن شد

در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل با رشد ۱۴ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۲۲۷ هزار واحد رسید.

بورس چراغ سبز بورس روشن شد

بورس تهران امروز  از ابتدا با تقاضای بالایی کار خود را آغاز کرده است و اغلب نماد های بازار سهام در محدوده سبز رنگ در حال معامله هستند

شاخص کل بورس اوراق بهادار بعد گذشت ۲۰ دقیقه از ابتدای معاملات با رشد ۰.۶۶ درصدی رو به رو شده است و به سطح ۲ میلیون و ۲۲۷ هزار واحدی رسیده است و همچنان سقف شکنی های روزانه بازار سهام ادامه دارد.

بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص کل را نماد های کگل شتران و شپنا و بیشترین تاثیر منفی را نماد فارس بر روی شاخص  کل گذاشتند.

شاخص کل هم‌ وزن اما همچنان حال و روز بهتری نسبت به شاخص کل دارد و تا اینجای معاملات با رشد ۱‌.۳۶ درصدی رو به رو شده است.

ارزش معاملات خرد بازار سهام تا اینجای معاملات به ۳۱۰۰ میلیارد تومان رسیده است که عدد قابل قبولی برای ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات می باشد.

همچنین در بین صنایع نیز بیشترین ارزش معاملات بازهم متعلق به گروه خودرو و ساخت قطعات و پس از آن فرآورده های نفتی می باشد.

حقیقی ها تا اینجای معاملات ۲۳۲ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند و روند ورود پول آن ها به بازار سهام همچنان ادامه دارد.

سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز تا اینجای معاملات به عدد ۳۰.۴ میلیون تومانی رسیده است این در حالی است که سرانه فروش آن ها تنها ۲۱.۸ میلیون تومان می باشد.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها