|
کدخبر: 244330

کدام نمادهای بورسی سودده هستند؟

کدال امروز میزبان اطلاعیه‌های منتشر شده درباره گزارش فعالیت ماهانه برخی از شرکت‌های بورسی بود. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید خود را منتشر کردند؟

شاخص کل بورس تا این لحظه یعنی ساعت ۱۱ رشد بیش از سه هزار واحدی داشته و شاخص در سطح یک میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی ایستاده است. امروز صورت مالی شستا۲، آریا و فروس در سایت کدال به‌روز شد.

شستا۲

سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین با شستا۲ از زیر مجموعه‌های این شرکت، وضعیت مالی سه ماهه خود منتهی به بهمن امسال را در کدال منتشر کرد. بر همین اساس سود محقق شده از واگذاری سهام به ۶٫۴ میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت طی این دوره از مبلغ ۴,۳۳۵٫۴ میلیارد تومان به ۴,۳۲۹٫۶ میلیارد تومان رسید، که نسبت ۰٫۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.

آریا

شرکت آریا ساسول با نماد آریا در گزارش یک ماهه منتهی به بهمن ماه ۲٫۷ میلیارد تومان فروش ثبت کرد که نسبت به فروش دو میلیارد تومانی دی ماه، افزایش ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد. فروش بهمن ماه این شرکت ۳۰ درصد بالاتر از میانگین فروش ماه‌های قبل سال بوده و رکورد فروش ماهانه‌ی شرکت به حساب می‌آید.

بر اساس گزارش کدال شرکت در بهمن ۱۰۵ هزار تن از محصولات خود را فروخت که خبر از افزایش ۴۰ درصدی فروش نسبت به دی را می‌دهد. نرخ فروش پلی اتیلن سبک، مهمترین محصول شرکت، کمی نسبت به دی افزایش داشته است.

فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون بیش از ۲۳٫۵ میلیارد تومان بوده که ۵۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. مقدار فروش شرکت در سال جاری ۱ میلیون تن بوده که کمی نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فروس

شرکت فروسیلیس ایران با نماد فروس گزارش صورت مالی یک ماهه خود را در سایت کدال منتشر کرد.

بر اساس این گزارش در بهمن ماه فروش حدود ۹۰ میلیارد تومانی را به ثبت رساند که نسبت به ماه گذشته سه درصد کمتر است. مقدار فروش فروسیلیسیم در بهمن ماه ۱۲۷۷ تن بود که نسبت به ماه گذشته ۱۲ درصد کمتر است.

نرخ فروش فروسیلیسیم تقریبا برابر با ۴۴ میلیون تومان به ازای هر تن است که نسبت به ماه قبل چهار درصد کاهش پیدا کرده است.

فروش شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون به ۹۴۰ میلیارد تومان رسید که ۱۰۳ درصد بالاتر از سطح فروش در مدت مشابه سال گذشته است. مقدار فروش شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل تقریبا ۱۴ درصد کاهش داشته است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها