|
کدخبر: 235495

نگاه سهامداران بورسی باید ۳ ساله باشد

شاخص کل بورس این هفته حدود چهار درصد منفی بود. کارشناسان معتقدند گزارشات ۹ ماهه شرکت‌های بزرگ که تا جمعه منتشر می‌شود مسیر بورس در هفته‌های متمادی را تعیین خواهد کرد.

مصطفی مجد کارشناس بازار سهام گفت بسیاری از شرکت‌ها گزارشات ۹ ماهه خود را منتشر کردند. در این میان گزارشات برخی از شرکت‌های بزرگ مثل بانک ملت، فولاد ارفع و ذوب آهن گزارشات خوبی نبود.

وی ادامه داد: چشم امید بازار به چند شرکت باقی مانده از جمله پالایش نفت تهران، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی زاگرس است. چنانچه گزارشات این شرکت‌‎ها مثبت باشد بازار شنبه روند متعادل و رو به رشدی خواهد داشت در غیر این صورت تابلوی معاملات بازار شنبه خون و خون‌ریزی است.

این کارشناس بازار سهام عنوان کرد: P/E بسیاری از سهم در حال حاضر حدود سه و چهار است. احتمال دارد این سهم تا تا سه سال آینده با همین P/E معامله شوند. نگاه سهامداران باید بیش از سه سال باشد. به سراغ سهم‌هایی بروند که P/E مناسبی دارند و سود مستمر و مناسبی تقسیم می‌کنند. اگر چه شاید تا سه سال آینده وضعیت خوبی نداشته باشند اما بعد از آن وضعیت بهتر می‌شود.

 

منبع: تجارت نیوز
  • کارشناس اقتصادی ارسالی در

    متاسفانه وعده های آقای رئیسی در مورد بور س صدرصد دروغ بود و این قولها در زمان انت خابات فقط جنبه تبلیغاتی داشت هر یک از سه امدارانی که در بورس دارو ندار خود را از دست دادند و پولی که با خون جگری بدست آور ده بودند پایمال شد مخالف بدون تردید نظام شدند تعداد اینها کم نیست.

  • ناشناس ارسالی در

    اینو دیگه اتوی کدوم لپ لپی در آوردین؟؟؟ کی شد کارشناس بورس؟؟؟؟

  • مریم ارسالی در

    خفه شید لعنتیا دزد

ارسال نظر