|
کدخبر: 200607

اتفاقی مهم برای نماد شبندر در بورس

در معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد بیش از چهار درصدی قیمت ۶¡۲۹۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد.

در پایان معاملات بورس امروز در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس با رشد بیش از چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس در آخرین معاملات خود، عدد ۶,۲۸۰ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۲۵۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۶,۲۹۰ ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شبندر حقوقی‌ها حدود هشت میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۴۳هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از دو میلیون و ۵۷۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۲۶هزار واحد و حقوقی‌ها سه میلیون و ۳۶۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شبندر از رقم ۱۵۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۰درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندرعباس را حقیقی‌ها و ۲۰درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، بیش از ۱۸۶میلیون برگه سهم (۷۵درصد) را اشخاص حقیقی و ۶۴میلیون سهم (۲۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شبندر با حرکت در مدار صعودی، رشد چهار درصدی برای خود ثبت کرد. شبندر در مقطعی از ساعت معاملات به صف خرید نیز نشست اما صف عرضه شد.

شبندر

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها