|
کدخبر: 189716

این سهام امروز بیشترین سوددهی را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، نوسازی و ساختمان تهران و معدنی دماوند در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پخش هجرت، صنایعه ماشین‌های اداری ایران و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۸هزار و ۷۸۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۶۰هزار و ۲۸۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۹۹۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۵۲۰میلیارد تومان در بیش از ۷۹۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، نوسازی و ساختمان تهران و معدنی دماوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شهد، فولاد امیر کبیر کاشان و مهندسی نصیر ماشین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۵۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۳۴۳میلیارد تومان در ۳۶۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۹۵۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پخش هجرت، صنایع ماشین‌های اداری ایران و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه زندگی خاورمیانه، بیمه میهن و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها