|
کدخبر: 185517

هشدار جدی درباره ضرر مردم در ماجرای بورس دوم

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ماجرای رمز ارز ماجرای بورس دوم است، به سرمایه گذاران این بازار نسبت به بی ثباتی این بازار و مشکلاتی که ممکن است برای افراد ایجاد کند هشدار داد.

بورس هشدار جدی درباره ضرر مردم در ماجرای بورس دوم

حسین میرزایی در خصوص وضعیت بازار رمزارز و مشکلاتی که ممکن است نوسانات این بازار برای مردم ایجاد کند گفت: پیشتر در خصوص وضعیت بازار سرمایه یا همان بورس انتقاداتی مطرح بود، سهامداران مطرح می کردند که چرا نسبت به مشکلات این بازار به ما هشدار ندادند؟ حال اکنون می خواهم به مردم بگویم ماجرای رمز ارز ماجرای بورس دوم است، توجه کنید ممکن است مسئله بازار سرمایه در بازار رمز ارز تکرار شود.

وی افزود: بر همین اساس سرمایه گذارانی که قصد دارند در این بازار سرمایه گذاری کنند اگر یک زمانی با از بین رفتن اصل سرمایه خود روبه رو شدند و مبلغ زیادی از سرمایه خود را از دست دادند و متضرر شدند شخصی غیر خودشان سرزنش نکنند، مردم عزیز توجه کنند این بازار، بازار بسیار خطرناکی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در پایان همچنین یکی دیگر از مشکلات استخراج رمز ارز را مصرف برق زیاد آن عنوان کرد.

 

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    دروغی بیش نیست دزدی دوم بازار بورس ایران در امروز بود که ابتدا همه نمادها را سبز کردید جیب ملت رو با پایین کشیدن قیمت خا لی کردید

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر دزدان بورس ایران خفه شید و سکوت کنید که دو مثغال اعتبار و اعتماد مردم به نظام رو هم مجددا از بین بردید اگر خداوند به دستهایم قدرت می داد و شما نامردها را می توانستم پیدا کنم لحظه از نابودی شما کوتاه نمی امدم

ارسال نظر