|
کدخبر: 179477

بورس بازانی که امروز سود کردند

امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، لیزینگ کارآفرین و سرمایه‌گذاری سایپا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، توکاریل و صنایع چوب خزر کاسپین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس بورس بازانی که امروز سود کردند

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۴۶۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۴۷هزار و ۶۶۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۲۱۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۵۴۶میلیارد تومان در بیش از ۵۰۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پتروشیمی نوری، لیزینگ کارآفرین و سرمایه‌گذاری سایپا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های درخشان یزد، قند اصفهان و قند مرودشت بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۲۷میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۳۳۷میلیارد تومان در ۳۶۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۹۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، توکاریل و صنایع چوب خزر کاسپین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های قند و شیروان، صنایع فولاد آلیاژی یزد و فرابورس ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها