|
کدخبر: 176250

پیش بینی قیمت طلا در دومین هفته خرداد

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش حجم تقاضا نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: شرایط نسبت به سال۹۹ بهتر شده اما در کل وقتی روند بازار صعودی است تقاضا هم بیشتر می‌شود.

بورس 
پیش بینی قیمت طلا در دومین هفته خرداد

ابراهیم محمدولی  با اشاره به کاهش جزیی قیمت طلا در بازار امروز اظهار کرد: اگرچه ارزش اونس جهانی به ۱۹۰۷دلار افزایش یافته اما روند نزولی که بازار ارز از عصر روز گذشته در پیش گرفت باعث شد قیمت طلا و سکه هم اندکی ارزان شود.

وی به وضعیت تقاضا هم اشاره کرد و گفت: میزان تقاضا برای طلا و سکه نسبت به سال گذشته بهتر شده و هر زمان قیمت‌ها افزایش می‌یابد حجم تقاضا هم بیشتر می‌شود ولی همچنان وضعیت بازار برای ما قابل قبول نیست.

رییس اتحادیه طلا با اشاره به چشم‌انداز بازار طلا بیان کرد: هر خبر و اتفاقی مستقیما قیمت طلا و دلار را تحت تاثیر قرار می‌دهد و حالا با توجه به اینکه مذاکرات وین همچنان ادامه دارد، نگاه بازارها با روند این نشست است و چنانچه اتفاق مثبتی رخ دهد شاهد کاهش قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

قیمت طلا و سکه ۱۰خرداد ماه ۱۴۰۰

محمدولی با تشریح قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۷۲۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۶۵۰هزار تومان کاهش یافت.

این فعال بازار طلا اضافه کرد: امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۹۵۰هزارظف ربع سکه سه میلیون و ۹۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان معامله می‌شود؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۶۸۰هزار و طلای ۱۸عیار به گرمی یک میلیون و ۸۰هزار تومان رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها