|
کدخبر: 176005

تبدیل بورس به کوره ذوب سرمایه مردم

قاضی‌زاده هاشمی در واکنش به همتی گفت: جناب همتی به خاطر عملکرد فشل تیم اقتصادی دولت،‌ بورس به کوره ذوب سرمایه های مردم تبدیل شده،‌کوره سوزانی که هیزم آتش آن شما بودید.

بورس تبدیل بورس به کوره ذوب سرمایه مردم

بورس و زیان ۸۰ درصدی سهامداران آن، در هیاهوی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری از اهمیت بالایی برخوردار شده تا جایی که نامزدها وعده های مختلفی برای بازگشت رونق به این بازار میدهند.

البته در همین ایام هم نقدهای فراوانی متوجه نقش عبدالناصر همتی نامزد ریاست جمهوری به وضعیت آشفته بازار سرمایه وارد است. بورسی ها معتقدند دستکاری نرخ سود توسط بانک مرکزی باعث استارت سقوط تاریخی بورس شده است.

هرچند همتی این نقدها را قبول نمی کند و توپ را به زمین افرادی انداخته که از مردم دعوت کرده اند که در این بازار سرمایه گذاری کنند و...!

با این حال،‌ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری است که در روزهای اخیر وعده های جنجالی زیادی در حوزه اقتصادی مطرح کرده از وام ۵۰۰ میلیونی به زوجین تا احیای سه روزه بازار سرمایه!

دیروز همتی رئیس کل فعلی بانک مرکزی و نامزد ریاست جمهوری به این وعده قاضی زاده واکنش نشان داد و گفت مگر ماکروفر است که ۳ روزه مشکل حل شود. همتی گفت: ‌وقتی نایب رییس مجلس می‌گوید می‌خواهیم بگیر و ببند راه بیاندازیم این گونه بورس را امنیتی می‌کنند. می‌گویند می‌خواهیم بورس را در سه روز اصلاح کنیم، مگر ماکروفر است؟ سفارش کردم به وضعیت بازار سهام رسیدگی شود.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به اظهارات همتی البته تأکید کرده است: آقای همتی پس از مدت‌ها سکوت در برابر زیان هزاران میلیاردی مردم، حل فوری سه روزه برخی مشکلات حاد بورس را زیر سوال می برد.

جناب همتی به خاطر عملکرد فشل تیم اقتصادی دولت،‌ بورس به کوره ذوب سرمایه های مردم تبدیل شده،‌کوره سوزانی که هیزم آتش آن شما بودید.

منبع: تسنیم

ارسال نظر