|
کدخبر: 175706

کدام سهام امروز بیشترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، سرمایه‌گذاری خوارزمی و سرمایه‌گذاری بوعلی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های زغال سنگ پرورده طبس، ذوب آهن اصفهان و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس کدام  سهام امروز بیشترین رشد را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۰هزار و ۱۳۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۳۹هزار و ۴۷۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۹۵۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۲۰۷میلیارد تومان در بیش از ۵۲۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فروسیلیس ایران، سرمایه‌گذاری خوارزمی و سرمایه‌گذاری بوعلی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه خراسان، ریخته‌گری تراکتورسازی ایران و کاشی پارس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۸۹میلیون ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۲۶میلیارد تومان در ۲۸۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۳۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های زغال سنگ پرورده طبس، ذوب آهن اصفهان و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گلستان، صنعتی مینو و بیمه دی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر