|
کدخبر: 175203

دولت تحول، مشکلات بورس را حل می کند

قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: دولت تحول با استفاده از عبرت از مسیرهای اشتباه و رویکرد جدید نه فقط برای دولت بلکه مسیری برای اصلاح نگاه‌های و رویکردهای خواهم داشت.

بورس دولت تحول، مشکلات بورس را حل می کند

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: دولت سلام اولین سلامی که می‌فرستد به ملت ایران و ملت عزیزی است که ۶۰ سال است در تحقق پیروزی انقلاب همراهی کرده و نادیده گرفته و بخشیده تا به اینجا برسد.

وی افزود: دولت تحول با استفاده از عبرت از مسیرهای اشتباه و رویکرد جدید نه فقط برای دولت بلکه مسیری برای اصلاح نگاه‌های و رویکردهای خواهم داشت.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: رسانه ها نقش مهمی در نقش شور و شعور در انتخابات دارند امیدوارم اصحاب رسانه زمینه ساز آبادانی ایران باشند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ثبات شغلی خبرنگاران باید تأمین شود تا با قدرت حرفشان را بزنند و نگران آب و نان نباشند، گفت: البته فیک‌نیوزهایی هم هستند که اصحاب صاحبان ‌پول شده‌اند. امیدوارم بخش حقیقی رسانه در این بیست روزی که مردم به نامزدها توجه می‌کنند، نفاط ضعف و‌ قوت افراد را به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه برخی چهره‌ها شناخته تر هستند، گفت: رسانه‌ها روایت شما افکار عمومی را هدایت می‌کنند. ما نه می‌گوییم این روایت مثبت باشد نه منفی، بلکه واقعی باشد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین‌ها هستند، گفت: دوران لبخندها و اشک‌های صوری و بی‌نتیجه گذشته است. دورانی که با به‌کار گرفتن احساسات مردم جلب رأی می‌شد.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدواریم بعد از چلگی انقلاب به پختگی رسیده باشیم که بر اساس برنامه واقعی انتخاب کنیم و همچنین این که چه افرادی آن برنامه‌ها را اجرا می‌کنند. البته ریاست‌جمهوری کار فرد نیست، باید ببینیم مجموعه و مکتب فکری که پشت فرد هستند چه مکتب و مجموعه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه مشکل بورس را سه روزه می‌شود حل کرد، گفت: این موضوع دستور حکومتی و از سوی رئیس‌جمهور می‌خواهد.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه می‌خواهیم دولت را از درّه ناکارآمدی سیاست بازان، نجات دهیم و عملگرایان متعهد کار را در دست بگیرند، تصریح کرد امیدواریم دیگر شاهد رفیق بازی نباشیم و جوانان شایسته در رأس امور قرار گیرند که ما یک مدل را برای این کار ارائه کرده‌ایم.

وی با اشاره به حضور مستقل خود در عرصه انتخابات گفت: در دوره انتخابات معمولاً ائتلاف‌هایی شکل می‌گیرد و تعهدهایی داده می‌شود و بعد حلقه‌هایی درست می‌شود؛ حلقه نیاوران، جماران، علم و‌صنعت، امیدواریم دیگر شاهد اداره کشور با حلقه‌ها نباشیم و نان و آب مردم را به‌گروگان نگیرند.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: هرچند مراکز قانونی باید به تعهداتی که دولتمردان داده‌اند رسیدگی کنند، اما فراموش نکنیم که امیرالمومنین می‌فرمایند بیت‌المال را حتی اگر کابین زنان‌تان‌کرده باشید، باز خواهیم ستاند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: عادت شده که وقتی دوره یک دولت تمام می‌شود، گفته می‌شود که دیگر تمام شد، درحالی اینطوری نیست. البته بزرگترین دادگاه، افکار عمومی است

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها