|
کدخبر: 171432

فوری / دامنه بورس دوباره تغییر کرد

با توجه به مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر افزایش تدریجی وپیرو مطالعات صورت گرفته؛ هیات مدیره سازمان بورس؛متقارن سازی دامنه در همین مقطع و سپس افزایش تدریجی دامنه به صورت متقارن را مصوب کرد.

بورس فوری / دامنه بورس دوباره تغییر کرد

هیات مدیره سازمان بورس  و اوراق بهادار در جلسه  عصرامروز مورخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰؛ با توجه به مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر افزایش تدریجی وپیرو مطالعات صورت گرفته؛ در خصوص متقارن سازی دامنه در همین مقطع و سپس افزایش تدریجی دامنه به صورت متقارن تصمیم گرفت.

از همین رو دامنه نوسان  به جای +۶ و ۴-  به مثبت و منفی ۵  تغییر یافت و درآینده با رصد شرایط بازار نسبت به افزایش دامنه اقدام خواهد شد. 

همچنین در خصوص دامنه نوسان و حجم مبنا  در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران  مقرر شد  از روز شنبه مورخ ۲۵/۰۲/۱۴۰۰؛ حداقل ارزش مبنا در حجم مبنا برای تمامی نمادهای معاملاتی سهام بورس اوراق بهادار  تهران، بازار اول و دوم  فرابورس ایران  به ۱۵ میلیارد ریال و همچنین این مقدار در خصوص بازار پایه تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز به ترتیب ۱۰ میلیارد، ۵ میلیارد و ۳.۵ میلیارد تغییر یابد.

 

منبع: سنا
  • ناشناس ارسالی در

    از فردا سهامداران بجای ۳ درصد ضرر و زیان، ۵ درصد ضرر و زیان میکنند. عجب اقدامی در جهت نفع سهامداران بورسی!!!!!!!!!!!خخخخخخخخخ شاخص واقعی بورس ۳۰۰ هزار هست نه یک میلیون و خرده ای. ما که با ۷۵ درصد ضرر و زیان خارج شدیم و برای انتقام و تلافی این ضرر و زیان که روحانی کذاب بهم تو بورس وارد کرد به طیف مقابل روحانی یعنی اصولگراها رای خواهم داد. البته همه ی سهامداران بورسی متضرر شده هم چنین خواهند کرد.

    • کوروش ارسالی در

      تو اگر کمی شعور داشتی اصلا رای نمی دادی به کوری چشمتون امثال مردم فهیم رای نخواه ند داد

  • شهاب ارسالی در

    بورس بزرگترین کلاه برداری تاریخ ایران بو د توسط دولت با همکاری صدا و سیما

  • ایرانی ارسالی در

    روشون نمی شه بگن با همدستی دولت بورس و م ال مردم رو غارت کردیم و ورشکسته کامل شدی م و همه اموال مردم رو در کشورهای دیگه سر مایه گذاری کردیم برا آینده که از ایران م یریم . خدا خجالتتون بکنه .همیشه برای مر دم دعای عاقبت به خیری می کنم اما این یک بار برای شماها دزدان عاقبت به شری رو از خداوند متعال میخام.

ارسال نظر