|
کدخبر: 159700

برنامه زمان‌بندی عرضه‌های بورس کالا در اواخر اسفند و عید نوروز

سرپرست مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای زمان‌بندی عرضه‌های این بورس در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

بورس برنامه زمان‌بندی عرضه‌های بورس کالا در اواخر اسفند و عید نوروز

بنابر اطلاعیه سرپرست مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران، عرضه محصولات در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و ایام نوروز سال ۱۴۰۰ (از هفتم تا یازدهم فروردین ماه) به شرح ذیل می باشد:

آخرین روز عرضه کلیه محصولات صنعتی، پتروشیمی و فرآورده های نفتی در سال ۱۳۹۹ تا روز سه شنبه ۲۶ اسفند ماه خواهد بود.

بدین ترتیب، آخرین معاملات ورق در تالار صنعتی و معدنی بورس کالا در روزهای شنبه ۲۳ اسفند ماه و یکشنبه ۲۴ اسفند ماه بوده و در معاملات شمش بلوم و تختال و معاملات میلگرد و تیرآهن به ترتیب در روزهای دوشنبه ۲۵ اسفند ماه و ۲۶ اسفند ماه پیگیری خواهند شد. در تالار پتروشیمی نیز محصولات غیر بهین یابی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده و محصولات بهین یابی شامل پلی پروپیلن ها و پلی وینیل کلراید در روز دوشنبه هفته پیش رو و سایر پلیمرها و شیمیایی ها در روز سه شنبه عرضه خواهند شد.

گفتنی است، بورس کالا در روز ۷ فروردین هیچ گونه عرضه ای نخواهد داشت و عرضه ورق در تالار صنعتی و معدنی در روز یکشنبه ۸ فروردین، شمش بلوم در روز سه شنبه ۱۰ فروردین و میلگرد و تیرآهن در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین خواهد بود.

عرضه اسلاک واکس و روغن مربوط به تالار فرآورده های نفتی به ترتیب در یکشنبه ۸ فروردین و سه شنبه ۱۰ فروردین و عرضه محصولات غیر بهین یابی در تالار پتروشیمی روز یکشنبه ۸ فروردین خواهد بود. علاوه بر این عرضه محصولات پلیمری بهین یابی در تالار پتروشیمی روز سه شنبه ۱۰ فروردین ماه و عرضه محصولات شیمیایی بهین یابی چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها