|
کدخبر: 139089

این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری مگسال، معدنی دماوند و سیمان اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بهمن لیزینگ و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بیشترین رشد را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۲۶۹۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۷۰هزار و ۹۷۳واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۴میلیارد و ۵۸۴میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۵هزار و ۸۲۸میلیارد تومان در بیش از ۲ میلیون و ۳۰۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری مگسال، معدنی دماوند و سیمان اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سیمان آرتا اردبیل، گروه صنعتی ملی و پارس خزر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۸۷۷میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۴۷۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۲۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۹۶واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۶۵واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و صنعت دشت خرمدره، بهمن لیزینگ و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر و گوشت زاگرس شهرکرد، نیروگاه زاگرس کوثر و افرانت بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها