|
کدخبر: 134899

بورس هنوز نوسانی است!

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد در نمادهای شاخص‌ساز بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد رسید.

بورس بورس هنوز نوسانی است!

شاخص کل بازار سهام سه روز متوالی روندی صعودی دارد و تقاضا به بازار سهام بازگشته است اما آیا اصلاح بازار سهام تمام شده است؟

باقر خادمی، کارشناس بازار سهام با اشاره به اعتماد حقیقی‌ها بیان کرد: روند بازار سهام هنوز نوسانی است اما نکته مهم اعتماد حقیقی‌ها است که باید با حمایت از بازار سهام اعتماد حقیقی‌ها را جلب کرد، اگر دوباره فروش سهام عدالت آغاز شود و سیاست‌های بانک مرکزی در راستای حمایت از بازار سهام نباشد دوباره روند بازار سهام نزولی خواهد شد.

این کارشناس در رابطه با آینده میان مدت بازار سهام گفت: اگر اعتماد حقیقی‌ها به بازار سهام بازگردد، با این قیمت دلار بازار سهام پتانسیل رشد بیش از 20 درصدی در دو ماه آینده را خواهد داشت.

این کارشناس در رابطه بازار سهام این هفته گفت: بازار سهام این هفته روندی متعادل دارد و احتمالا در روزهای آینده شاهد بیشتر شدن عرضه در بازار خواهیم بود و شاید حتی شاخص کل در روزهای آینده نوسان نزولی جزئی‌ای داشته باشد اما در کل بازار سهام متعادل است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها