|
کدخبر: 133230

مشکل بازار بورس مشخص شد

یک کارشناس بازار سرمایه با اشاره به جذابیت بورس برای سرمایه‌گذاری نسبت به سایر بازارهای موازی، گفت: اکنون تنها مشکل موجود در بورس موضوع نقدشوندگی است که در صورت برطرف شدن آن، می‌توان شاهد روزهای خوبی در این بازار بود.

بورس مشکل بازار بورس مشخص شد

امین موسوی با اشاره به پیش‌بینی روند معاملات بازار اظهارکرد: زمانی می‌توان روند بازار را مورد پیش‌بینی قرار داد که معاملات آن طبق قاعده و قانون پیش رود، بازار سهام اکنون از روند تحلیلی خود خارج شده است وهمه رفتارهایی را که در بازار شاهد هستیم در قالب احساسات و هیجان خلاصه می‌شود؛ بنابراین نمی‌توان اعلام کرد که روند اصلاحی بازار ناشی از احتمال پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا بوده است.

وی افزود: اگر قرار بود بورس براساس انتخابات ریاست جمهوری امریکا پیش رود باید به سمت ایجاد صف‌های خرید در بازار پیش می‌رفتیم و حمایت‌های بیشتری از بازار صورت می‌گرفت، به همین دلیل در وضعیت فعلی ایجاد صف فروش در بازار و در همه نمادها منطقی به نظر نمی‌رسد.

موسوی اظهارکرد: گروهی مانند صنایع غذایی که محاسبه آنها براساس ریال انجام می‌شود می‌توانند از کاهش نرخ دلار منتفع شوند اما به دلیل ایجاد رفتارهای هیجانی از سوی سهامداران با صف‌های فروش همراه شدند که این روند چندان معقول به نظر نمی‌رسد.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه هسته اصلی اتفاقات رخ داده در بورس، شکل‌گیری عدم اعتماد در معاملات این بازار است، گفت: رفتارهای هیجانی در بازار سهام رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: بازار سهام در گذشته هم شاهد افت و ریزش‌های سنگین بود، اما اصلاح‌های انجام شده در مدت زمان طولانی، با شیب بسیار ملایم و همراه با نقدشوندگی رخ داده است، تا به حال بازار چنین اصلاحی را در مدت زمان کوتاه سه ماهه تجربه نکرده بود.

موسوی اظهارکرد: روند معاملات بورس اکنون از پیش‌بینی‌ها خارج شده است، در ابتدا باید کلیت بازار به تعادل برسد تا بتوان حدس و گمان‌هایی را نسبت به روند آینده بازار اعلام کرد.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه روندی که اکنون بازار در پیش گرفته است غیرمنطقی به نظر می‌رسد، گفت: ۶۰ درصد از ارزش بازار را صنایع دلاری محور تشکیل می‌دهند، در بررسی گزارش ماهانه شرکت‌ها شاهد هستیم که نرخ دلار در گزارش این شرکت‌ها بین ۱۸ تا ۲۳ هزار تومان بوده است و هیچ صنعتی تحت تاثیر دلار ۳۰ هزار تومان قرار نگرفت که حالا بخواهد با افت دلار در محاسبه سود و سودآوری شرکت‌ها تغییری ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه بازار سهام اکنون برای سرمایه‌گذاری بسیار ارزنده به نظر می‌رسد، افزود: اگر نرخ سود سپرده در بانک‌ها تا ۲۲ درصد افزایش یابد، با توجه به وضعیت حاکم در کشور اتفاق مهمی رخ نمی‌دهد و این نرخ سود جذابیتی را برای سرمایه‌گذاری نخواهد داشت.

موسوی با بیان اینکه بازارهای موازی در مقایسه با بورس از ظرفیت و جذابیت زیادی برای سرمایه‌گذاری برخوردار نیستند، افزود: اکنون تنها مشکل موجود در بورس موضوع نقدشوندگی است که در صورت برطرف شدن آن می‌توان شاهد روزهای خوبی در این بازار بود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر بازار با روند منطقی تری به سمت اصلاح پیش می‌رفت و معاملات آن براساس تحلیل‌ها صورت می‌گرفت، بازار به این شکل در نمی‌آمد.

وی خاطرنشان کرد: کلیت بازار سهام اکنون و بعد از اصلاح‌های ایجاد شده هیچگونه حبابی ندارد و بیشتر سهام حاضر در بازار کمتر از ارزش ذاتی خود در حال معامله هستند.

موسوی نسبت به آینده بورس اظهار امیدوار کرد و افزود: مشکلی که اکنون در بازار وجود دارد عدم رفتار درست و متناسب با بازار از سوی سهامداران حقوقی است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: عدم هماهنگی در نهادهای ناظر، معاملات بازار را متزلزل کرد و باعث خدشه دار شدن اعتماد سهامداران در بازار شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر برخورد سنجیده تری با بازار صورت می‌گرفت دیگر شاهد چنین اصلاحی در بازار نبودیم، افزود: اکنون روندی در معاملات بازار سهام حاکم شده است که حتی سهام ارزنده که با موقعیت و آینده خوبی در بازار برخوردارند خریدار ندارند، بازار اکنون از نبود تقاضا رنج می‌برد.

موسوی تاکید کرد: سهامداران بهتر است از معاملات مکرر در بازار خودداری کنند، برخی با کوچکترین اخباری در صف‌های فروش قرار می‌گیرند و سهام خود را با کمترین قیمت به فروش می‌رسانند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: اگر فرآیند بازارگردانی را که سازمان بورس آن را مطرح کرده بود، سریع تر پیش رود می‌توان شاهد بهبود روند معاملات بازار بود.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    نخیر عزیزم . مشکل بورس خود دولت و ارکان آن هستند که دستوری می برن بالا بعد دستور ی میارن پایین .
    همین بورس رو با همین وضعیت ببین تا کجا میبرن بالا. فعلا دارن جیباشونو پرمیکنن .
    اینم یه رو ش جمع کردن نقدینگیه دیگه

    • ناشناس ارسالی در

      دروغگوهای پست

    • ناشناس ارسالی در

      ملت باید گروه تشکیل بدن ریشه اینارو بسوز ونن

    • ناشناس ارسالی در

      فکرکردین حالا که بایدن جونتون اومده دیگه خبری از سرنگونی نیست؟ همیشه از جایی میخ وری که فکرشم نمیکنی

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنتشون کنه از دم

    • ناشناس ارسالی در

      چرا حالا شما چرا انقد بی سوادی؟؟یا چون ا ز دولت پول میگیری مجبوری به نفع اونا حرف بزنی؟چرا همه چیو گردن سهامدار خرد میندا زین پس حقوقیای احمق چیکاره ان.خدا همتونو از رو زمین برداره ک ملتو بدبخت کردین.

    • Ali ارسالی در

      خدا لعنت کنه دولت رو که بورس بهمریخت

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت خدابر اون کسانی که ریاکارانه مردم ر ابه بورس کشاندندتااموالمان راچپاول کنندو الان هم خفه شده وخودشان رابه نفهمی زده ا ند

    • ناشناس ارسالی در

      واقعا خیلی برای کشوری متاسفم که به مردمش گل میزنه.بهتره مردم ایران زیره یوقه آمر یکا باشن و تمامه سرمایه و نفت تو جیبشون بره.همه مردم راضیترن.عمرشون خیلی کوتاه ش ده و بد کردن به ملت😔😔

    • مرضیه ارجایی44582 ارسالی در

      روحانی گور ب گورشده اومد گفت پولاتون بیا رید مااحمق ساده هم اوردیم دارندار چندسال کارکردم رو گذاشتم گوزشم نمونده ۶۰ درصد پولم توضررم لعنت بهتون بی ناموسا

  • ناشناس ارسالی در

    پالایش را باز کنید چرا مارا سر کار می گذ ارید چقدر دروغ.............

    • ناشناس ارسالی در

      پوس کلفت

  • بورس باز ارسالی در

    لعننننت خدا به شما دروغگوهاي حرام خووورر

  • ناشناس ارسالی در

    ترامپ برو بدرک ویه کا رخوب توی زندگیت ب کن و حسن روانی را با خودت ببر و ملت ایرا ن را از شر اون خبیث نجات بده

    • مهدی ارسالی در

      در باغ سبز به ملت نشون دادن و مردم رو کشیدن به بازار سرمایه و سرمایه مردم رو سوزوندند .
      کدوم رشد اقتصادی کدوم سرمایه گذاری .. هیچ شرکتی الان بهره وری نداره

      مردم رو گول زدید بی ناموس ها .
      خدا ازتون نگذره .زمین خالی رو به عنوان کارخانه به مردم فروختید بعنوان سهام

    • ناشناس ارسالی در

      خدا لعنت کنه سایت رهاورد و سهامیاب را بخ ش گفتگو ها که پدر بازار رو دراوردند لطفا درب این سایت ها رو گچ بگیرید

  • Ass ارسالی در

    آقایون یکی نیست جواب بده سهم گاز و لوله (کگاز)کی میخواد از این منفی پنج خلاص بشه .یعنی این سازمان هیچ صاحبی نداره که رسید گی کنه.

  • حسین ارسالی در

    امیدوارم روزی اونهایی که ملت بیچاره رو روانه بورس کردن به حال و روز الان این ملت بیافتن که هیچ چاره و پناهی ندارن.....

  • ناشناس ارسالی در

    قربان این تحلیل های آبکی همه مردم را دعوت کردید تو بورس سقفا رو سرشون خراب کردید

  • حسنی ارسالی در

    پول مردم در جیب دولت و خصولتی هایی است ک ه در زمان رشد بازار به اندازه تقاضای باز ار نفروختند و در قله 2 م بطور هماهنگ با دولت به نحوی شروع به فروش کردند که اعتما د از بین رفته و سهام خود را حاضر نیستند 70 درصد زیر قیمت فروش خود بخرند ،نظارت ب ورس کجاست ، مردم گناه کردن در بازار رسمی به تشویق مقامات پول و سرمایه خود را آور دند ، چرا با اعتماد مردم بازی می کنید

  • ناشناس ارسالی در

    فقط حرف‌فقط‌وعده‌‌های توخالی‌.دولت ب کدا م حرفش عمل کرده‌..سهامداران باید گروه سا زی کنند و شرکتها وسرما یه‌گذاری‌هایی‌ک پ ولشان را خورده نابود کنند

  • امین ارسالی در

    این آقا کجا زندگی میکنه ؟ مرد حسابی اگه همین شنبه تابلو سهام خودرویی یا بانکی را نگاه کرده بودی اینقدر بی منطق و دور از واقعیت حرف نمیزدی. تو را خدا ببین اسمشم گذاشته کارشناس.....1.3 میلیارد صف برای خ ودرو درست میکنند بعد یهویی میریزن. اینا نتیجه هیجان مردمه بی انصاف؟؟؟ وجدان داشت ه باش دروغ نگو

  • ناشناس ارسالی در

    فقط میتونم بگم لطفا یک بار نظر خودت رو بخون و بخندددد و دیگه نظر کارشناسی نده

  • امیر ارسالی در

    دیگه خسته شدم از بس تحلیل خوندم و نظر دا دم ۱۳۰ میلیون آوردم امروز شد ۸۰ میلیون ع لی برکت الله
    اگه پراید آشغال خریده بودم الان دست کم ۲۰۰ داشتم

  • f ارسالی در

    با سلام
    خدا را چه ديدي شايد اين پ ولها رو كه حقوقي و دولت دارن چپاول مي كن ن و از جيب مردم مي دزدند (شبيه نماد وخار زم كه حقوقي عوضي تنها پاياني را هر روز پ ر مي كنه و قيمت را پايين مياره) نصيب كف ن و دفنشون كرد. اميدوارم كه اينگونه باش ه مردم را با تحريك بيچاره كردند و به اين روز گرفتار كردن خدا گرفتار بلاي خانمانس وز كنه اين آدماي پس فطرت را .

  • جواد ارسالی در

    تو واقعا کارشناسی یا کارنشناس

  • ناشناس ارسالی در

    بیچاره شدیم اون که مارو کشید بورس بیاد جواب بده زندگیمون از هم پاشید این همه دزدی بسه مردم زن و بچه دارن بیچاره شدیم

  • ناشناس ارسالی در

    یعنی خدا خوشش میاد منی که پولم با کارگری وبدبختی پس انداز کرده بودم برای رهن خون ه به این راحتی ازبین بره یعنی مملکت صاحب نداره علما وفقها کجایند فتوا بدهندمنکه حق زن وبچم به پیشنهاد رییس جمهور آوردم ت و بورس برای رونق اقتصاد کشور وایکه پولم بی ارزش نشه بهیچ عنوان بانیش هلال نمیکنم ونفرین زن وبچم پشتش هست اگر تونستن بخور ن

  • sjm ارسالی در

    بر پدر پدر پدرجد اول تا آخرباعث وبانیهاش لعنت. که مردم رو دعوت به سرمایه گذاری ت و بورس به عنوان کمک به تولید آوردند و بج ایی تولید با سرمایه مردم کسری بودجه و گن د کاری هاشونو پر میکنند.

    • ناشناس ارسالی در

      علما وفقها که گفتی از خودشونن همه یک مشت دزد وکلاش

  • جاسم ارسالی در

    توبورس‌ایران‌فقط‌کلاهبرداریه‌اشتباهه‌میگن‌سرمایه‌گذاری

  • محمد ارسالی در

    لعنت برکسایی که مردمو بدبخت کردنو وارو ب ازار بورس شون کردن.

  • شازده ارسالی در

    نباید فوخت و باید صبرکرد.وهرگز عرضه اولی ه ازبورس و دولت نخرید.

  • رضا ارسالی در

    ان شااله نابودبشین

    • ناشناس ارسالی در

      ای ول اخرش یک نفر حرف حساب زد بورس کوتاه مدت نیست اگه قرار بود یک ماهه پولمن چند برابر بشه تمام کارخانه داران تعطیل میکردن میومدن بورس پس فعلا خواهشا نفروشید ما خودمونم داریم ریشه خودمون رو میزنیم

  • روباه مکار ارسالی در

    خدالعنتت بکنه که مردم رابه خاک سیاه نشون دی کثافت شماها نونتون تو همین بازار طلا ودلار وگرونی مسکن وماشین هست کدوم تولید کدوم سرمایه درگردش نفرین خدابرشماو خانوا ده اتون

  • ناشناس ارسالی در

    خاک توسر همچین دولتی که به فکر وپیش بینی بودنه انتخابات امریکا حرف میزنن وبهانه درمیاند وواقعن نمیشه نوشت خیلی زشته براتون. لااله الاالله مگر ایران دولت بزرگ ومتحد نیست میترسم چیزی بنوییسم وثبت نمیشه.

  • ناشناس ارسالی در

    بار خدایا حکم دزدان به پول مردم در بورس راخودت صادر کن

  • علی ارسالی در

    این کارشناسیه که با دروغ مردم وارد بورس کنید. شما فکر نمیکنید سهامی ارزشش 1000ریال را اینقدر افزایش داده اید تو این سالها که اصلا نباید اینقدر گران میکردید این هم چندین برابر. حالا کمبودهاتون را بر طرف کردید لطف کنید واز مالباخته هایی که فقط به نظام اعتماد کردن و سرمایه زندگیشان را دست این دولت واین نظام سپردند جبران کنید و مشکل مردم با نظر چنین کارشناسی حل نمود تورا به هر چه میپرستید بهم فریاد این مردم مظلوم برسید که آه این مردم باعث نابودی تان میشود .من سرمایه‌گذاری نکردمه ولی نظرات مردم دیدم خیلی ناراحت شدم.

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنت کنه این روحانی رو . پدر همه ما رو در اورد . زن و بچه به حاطر این پول بو رس فرلر کردند رفتند . ما موندیم با کل بد هی . واقعا این مملکت صاحب نداره . کجای د نیا بورس۰ ۹تا ۹۵ درصد ریزش کنه . این درو غگوی پست فطرت ها کجانند . اقای رئیسی کجا ست مجلس کجاست چرا از حق مردم دفاع نمی کن ه

  • ناشناس ارسالی در

    حقوقی کثیف وکارشناس حقوقی پلید.خودتی یعنی تو نمیدونی ۳روز حقوقی نفروشه بازار مثبت میشه بی همه چیزاخرید نمیخواد حمایت نمیخواد فقط تا یه روز مثبت شد نفروشه بازاردرست میشه

  • ناشناس ارسالی در

    همیشه مسولین غرضمند یک به اصطلاح کارشن اس رو میارن برای دلگرمی مردم بیچاره تا آ ب از آب تکان نخوره و باز به غارتشان ادام ه بدهند این بی دینها

  • علی ارسالی در

    یکی از دوستانم صحبت میکرد چهار ماه بود خ اننم باردار شده بود پولم گذاشتم تو بورس برای زایمانش حالا که پولم همش رفت ومن هم مجبور بودم با یک امپول از شر بچه راحت ب شم که پول بیمارستان را نداشتم وبچه مرده را به جمهوری اسلامی تحویل دادم

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت خدا بر روحانی و این دولت ک مردمو کش وندن سمت بورس و اینطوری با دزدی دارو ندا ر یه عده بدبخت بیچاره رو بالا کشیدن. این همه منافع. معادن. مخازن. پالایشگاه. نفت . گاز. فلان. بمان سیرتون نکرد پول مردم چ شم انداختین بی وجودا. خدا شب اول قبرو اخ رت ازتون نگذره

  • ناشناس ارسالی در

    اگرمدیران روزی بالاترین پیشنهاد سرمایه گ ذاری بهتون دادن بدونید کلکی درراه است با ورنکنید برق واب مجانی نشود توروز روشن جی بمونو خالی کردن بنازم به دین اسلام که ۱۴ ۰۰ساله هرکس امید بست فقیر رو بیچاره شد

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت بر کسانی که مردم را تشویق به بورس ک ردند

  • فرهاد ارسالی در

    سلام دوستانی که واردبازاربورس شدیدمنم مث ل شما سهم خریدم والان تقریبا۴۰ درصد منفی م من میتونم یه توصیه کنم واقعا اگرپولتون رومیتونین دست نزنین وسهمتون رونفروشیدلپ تاپتون روببندیدوتاسال آینده برج۱۰ نه تح لیل کنیدنه هیجان زده عمل کنید باورکنید ن تیجه خوبی میبینید

  • رضا ارسالی در

    تا کجا .....

  • ناشناس ارسالی در

    یه عمر همه به همه دروغ گفتید. . هر رو ز یه بهانه جدید دارن ، بازار منفی میشه م یگن باعثش نقد شوندگی! فردا منفی میشه می گن هیجان بارزار 😆 چه هیجانی باورشون شده بورس واقعی دارن، بورسی ک سیاسی باشه بورس نیس سر فرصت بفروشین من خودم شخصا طمع کردم. بعدشا خود دولت به حقوقی ها میگه چک ار کنن چکار نکنن وگرنه بازار بورس ایران رانت هست و از هیچ نوع تحلیلی طبعیت نمی کنه، خدا ازتون نگذره اگه به خدا و حق الن اس ایمان دارین نفرین بر شما

  • ناشناس ارسالی در

    بی ناموسهای نمک نشناس با پول مردم بدبخت چه کردید خدا سرتون بیاره

  • علی ارسالی در

    این پولهای حرام آتشی باشد برجانشان

  • ناشناس ارسالی در

    با همین دروغها کلاه به ان گشادی بسرمان گذاشتید .بورس هیچ مشکلی نداشت شما قصد غارت وچپاول سرمایه ملت را داشتید ومثل مرض سرطانی به حلقوم ملت چسبیده اید ودست بردار نیستید .بایدن هم رییس جمهور شد دیگه چه بهانه ای دارید مردم لوازم خانه میفروشند تا بتوانند یه لقمه نان برای زن وبچه بخرند من لوازم کار م را می فروشم برای تهیه نان زن وبچه ام پولمان در بورس قفل شد ه بورس ۷۰ درصد ریزش کرده ما طلا وملک فروخته به وعده شما وارد بورس شدیم گناه کردیم به حرف شما اعتماد کردیم بدبخت شدیم ۶ نفر یم ۵۰۰ هزار تومان پول داریم سهام بی خاصیت هم که خریدار ندارد چرا کلاه سرمان گذاشتید چرا ما را به بورس کشانده وسرمایه ماراغارت کردید خجالت هم چیز خوبی است دست بردارید نه پدران مابورس باز بودند ونه مااز بورس خوشمان می امد ۷سال است بیکاری وبدبختی پدر مارا دراورده است با دعوت خودتان وبه امید تامین خرج زن وبچه وارد این بورس خراب شده شدیم. ۷۰ درصد در فروش طلا و۴۰ درصددر فروش ملک ضرر کردیم ودربورس هم که قفل فروش شده .ما را با گاو شیر ده اشتباه گرفته اید دست از ظلم بردارید وبه ملت کمک کنید این ۸ ماه باقی مانده را جبران کنید ۴۰ سال امریکا باایران وملت ایران ونظام ایران دشمنی کرد هیچ غلطی نتوانست بکند .امریکا را هم بهانه نکنید هر بلایی که بسر ملت امد در این ۷سال ودراین دولت بسر ملت ایران نازل شد حداقل این ۸ ماه را مردانه خدمت کنید وبگذارید زندگی کنیم

  • رضا ارسالی در

    بی شرف های پست مفت خورتوسه ماه فروش هیچی برام واریزنکردیدیه مشت کونی.قرمساق.پوفی وز.الدنگ.انترها.

  • ناشناس ارسالی در

    همش کار دولت دزد هست

  • بهمن ارسالی در

    کمک صندوق توسعه ملی نرسید شد کارت ملی ها

  • معمولی ارسالی در

    ما که اموالمون رفته دیگه چیزی برا از دست رفتن نداریم‌.العانم که دیگه میبینیدمدتی هست که هیچ کدوم از آقایون با بورس کاری ندارن انگار که نیست‌.باید یکی شویم و هرک دوم که میشه نابود کنیم ‌.

  • خسرو ارسالی در

    متاسفم که کسانی که درباره خداوند،صحبت می کنند،و آبروی اسلام،انسانیت و صداقت را بر دند،،،در اینجا و اکثر ممالک دنیا،،،آلان زمامدار هستند.
    یک ذره از خدا نمیتر سین
    خیلی شما شجاع هستین
    دزده ای بی انصاف

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنت کنه دورغ گفتی بورس جای سرمایه گ ذاری سر مردم کلاه گذاشتی انشاالله همه ا عضای خانوادتان گرفتار مریضی بشن که مردم بیچاره کردی

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنت کنه خودشونو خانواده شون

  • ناشناس ارسالی در

    خدانابودشون کنه انشاالله

  • بی اعتماد به دولت ارسالی در

    از ریشه خشک بشید ملت راحت شن بخدا

  • گنیا ارسالی در

    سیاست ماکیاولی ؛که سم یباره بده عسل زره زره خودتون درد سر ندید آه ناله نکنید.این از اصول سیاست حکام است!!

  • بهروز ارسالی در

    متاسفم برای ان بازار مالی که شما و امثال شما بعنوان کارشناس بازار سرمایه در باره اش نظر بدید
    *مشکل بازار بورس مشخص شد *
    شما هم سهمی از نفرین این سهامدارها رو بر جان خریدید ...

  • افسون ارسالی در

    خجالت بکشید ، بسته دزدی از بورس

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر شما که اکثر نظرات مردم را ب اشتر اک میگذارید‌.هرچند که مدتی است که دیگه د ولت ورییس سازمان بورس ومسعولین‌حرفی از ب ورس نمیزنند‌.یعنی اینکه همینه که هست‌.بن ظرم فقط ملت باید فکر انتقام باشند‌.چون پ ولشان رفته‌..شک ندارم ک برگشت در کار نیس ت‌..

  • دزدسرگردنه ارسالی در

    لعنت به شماکه گفتین بهترین جابرای سرمایه گزاری تو بورسه

  • سهامدار ارسالی در

    خدا مرگتون بده پست فطرتای بی همه چیز ملت این روزا رو فراموش نمی کنن مطمین باشید

  • امیر ارسالی در

    اون احمق نادانیکه علما وفقها را دزدخطاب می کنه معلوم میشه خودش دزده ..بی شعورنمی دونه بدبختی مردم وبورس ازاین دولت بی تد بیریه که امثال شماها بهش رای دادین ..

  • مریم ارسالی در

    فقط دعا کنید دلار دیگه ارزان بشه اینجوری دولت به خاک سیاه میافته

  • ستاره ارسالی در

    واقعا نمیدونم چی بگم ولی خدا رو خوش نمیاد فرزند من هم حتی درگیر شده و هر روز میگه مامان بورس چیشد پولمون برمیگرده واقعا متاسفم برای خودم

    • ناشناس ارسالی در

      من خونه ام فروختم وام ازدواج دخترموگذاستم بورس که زیاشه همش رفته به باد
      نابودشدم

    • ناشناس ارسالی در

      یه شماره میدم بیاتلگرام
      ۰۹۰۱۹۷۸۵۱ ۰۷
      نترسیددرست میشه بخدااینوجدی میگ م من یه سبدگردانم

  • آشنای نزدیک ارسالی در

    کارشناس نابخرد از موضوع پرت
    نشین هر روز خدا یکی رو بز میکنید ۴ ماه پیش بایدین کجا بود اتفاقات بورس دستکاری شده است از مردم خواستارم عرض
    اولیه نخرندبه هیچ وجه

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنتشو کنه چرا هیشکی زورش ب اینا نمی رسه

  • ناشناس ارسالی در

    آره نفروشید اینطوری گیرتان نمی اید صبر ک نیدوهر روز پنج درصد منفی بخورید

    • ناشناس ارسالی در

      تا به صفر نرسونن پولتون ولکنتون نیستن

  • ناشناس ارسالی در

    تنها راه رونق بورس و تولید بستن قطعی راه دلالها در بازارهای مسکن و خودرو و ارز و طلا با مالیات بر عایدی سرمایه با نرخ بالا می باشد کاری که همه دنیا انجام داده و مردم برای به دست آوردن سود چاره ای جز تولید و ورود به بورس ندارند فقط عقل و تدبیر و همت و گذشت از منافع شخصی می خواهد که در این دولت یافت نمی شود

  • مانده دربورس ارسالی در

    دولتی ها ی ظالم، پول مارو خوردیدوخرج توله‌ها تون کردید، بخند ید، روز های گریتون نزدیکه، به بايد ن، دلتون خوشه، ته خططید.

    • ابی تی ارسالی در

      تا صفرتون نکنن ول‌کن نیستن

  • جعفر ارسالی در

    دولت وسازمان بورس مردم رانابود کردن از م قام معظم رهبری که همیشه سفارش به حمایت ا ز تولید داخلی دارند تقاضا داریم بداد مرد م برسد وفریاد رس مال باختگان از دولت شود .

  • جواد ارسالی در

    . نه کدبورسی دارم نه درهیجابرای فروش ثبت نام کردم چراسهام من ازنصف هم کمتر شده😆😆😆هفته پیش ۱۵میلیون وهفتصدهزارتومان بودالان هفت میلیون سیصدشده.بطورمستقیم هم آزادکردم چطوری میگن تاخودت اقدام نکنی نمیتونی بفروشی من ازهیجابی خبرخودبخودسهامم نصف شده نمیدونم کجارفته اولش دروغ بوده یاالانش دروغه کلافه شدم

  • ناشناس ارسالی در

    سلام دوستان من که از بورس چیزی سرم نمیشه یکی به من بگه سهم اولیه چیه؟

  • ناشناس ارسالی در

    خدا باعث و بانیش رو نابود کنه

  • ناشناس ارسالی در

    خودتون روزگارمونو سیاه کردید بدبختمون کر دید
    شرمنده خونوادمون کردید
    آخرشم همه چیزو میندازید گردن آمریکا
    به امید همون خدایی که داریم یروز تاو ان همه بدبختیای همه ملت عزیزمون رو میدید ...

  • ناشناس ارسالی در

    به خداوندی خدا شرمنده ی خونوادمون هستیم
    دیگه نمیتونیم
    نمیشه
    نمیزارن زندگی کنیم

  • نسیم ارسالی در

    مسیولین و دولتمردان شما در برهه های مهم تاریخی به این مردم احتیاج دارید وهمیشه ه م جلوی چشم دشمنان انقلاب سربلندتان کرده اند پس لطفاً کاری نکنید که در زمانهای خا ص پشت به شما و این انقلاب کنند و دشمن شا دتان کنند مردم در حال حاضر از لحاظ اقتصا دی در وضعیت نامطلوبی به سر میبرند و بورس یک روزنه امیدی بود برای قشر متوسط و ضعی ف که شما بزرگواران به لطف و کرمتان آن رو زنه امید را کور کردید و عرصه را بیش از پ یش بر رایشان تنگ ساختید. التماس تفکر

  • جواد قلی زاده ارسالی در

    مشکل بازار بورس افراد بی سواد نادانی است که در سازمان بورس به مردم خیانت و از دولت اطاعت می کنند حل مشکل بورس یک جو همت است نه یک جو بایدن و غیره......
    حق سهامدار است که انتخاب کند که سرمایه خود را بدست چه کسانی بسپارد برای بیرون کردن این افراد مزدور بی سواد هم صدا و همراه شوید .

  • حمید ارسالی در

    اینجا ایرانه
    یا باید دزد باشی
    یا باید بز باشی
    وگرنه
    سرت و زیر آب میکنن
    جنازتم زیر خاک میکن ن

  • ناشناس ارسالی در

    خدا لعنت کنه که بورس خراب ک د ما مردم بد بخت چه گنههی کردیم

  • بی نام ارسالی در

    خداوند بانی و باعث این وضعیت بورس و گرونی رو لعنت کنه، انیدوارم نابود و سرنگون بشن، اونایی که سرمایه ی مردم بدبخت رو دود کردن.
    الهی که خیر نبینید و شرمنده بشید که خواهید شد بدون شک.

  • عباس ارسالی در

    تا کی دروغ یه کم شجاعت داشته باش لعنت ب ر باعث و بانیش

  • ناشناس ارسالی در

    روحانی خدا لعنت کنه بورس نابود کردی بر ای نجات آخوند دو روز دیگه تمام میشی ۸ماه دیگه داری بعد همینا که با حق ملت ایران نجاتشون دادی بند میندازن گردن خفت میک نن پس بهتره تا دیر نشده یه کم سم مرگ مو ش بخور زود خودت بکش بین بازنشسته زحمت کش که ۳۰سال زحمت کشید جوانیش از دست دا د اومدی بینشون فرق گذاشتی بعیض گذاشتی پ س زود تا کرونا تمام نشده خودت بکش اگر نڪ شی دیرت میشه اونوقت همینا که سنگشون به سینه میزدی میکشنت به اندازه نیم کیلو ان برنسا هم برشون ارزش نداری

  • علیرضا ارسالی در

    خدا لعنت کنه باعث و بانی ایبانی این وضعو

  • ناشناس ارسالی در

    اگه مسلمانی حالی تونه یه کاری بکنید.یه پ سر جوون تمام سرمایه اشو بذاره و ببینه دی گه هیچی نمونده.دارم سکته میکنم.

  • هیچکس ارسالی در

    مردم راگوسفندفرض کردیدخودتونیدبالاخره یک روزجوابگوخواهیدبود.خدابزرگترازشماست

  • حبیب@ ارسالی در

    سلام ایا کسی از مسیولین یا موثران بورس اینهارا میخونن یااینکه مثل سلمونیها سر همدیگرو میتراشیم ضمنا چرا خیلیها با اسم ناشناس نظر میدن اگه میترسن نظر ندن

  • علی ارسالی در

    لعنت خدا بر این دولت هر چی کار کرده بود م رو خورد
    ما ایرانی نیستیم اصلا.. .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها