|
کدخبر: 130123

پیش‌بینی بورس فردا (۹۹/۰۸/۰۳)

با نزدیک شدن به انتخابات امریکا جو هیجانی بازار سهام بیشتر شده و هفته گذشته عرضه در نمادهای شاخص‌ساز باعث افت چشم‌گیر بازار سهام شد، اما روند بورس فردا چگونه است؟

درحالی که در جریان معاملات بورس هفته گذشته عرضه در بازار سهام به شدت زیاد بود اما در روز پایانی معاملات بازار سهام صف‌های فروش جمع شد و عرضه و تقاضا به نوعی به تعادل رسید.

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سهام در رابطه با روند بازار سهام فردا بیان کرد: با نزدیک شدن به انتخابات امریکا روند بازار سهام متعادل‌تر خواهد شد و به نظر من فردا نیز روند بازار سهام متعادل است و عرضه و تقاضا به نحوی برابر‌ هستند. احتمالا فردا شاهد ریزش جدی شاخص کل نخواهیم بود و تقاضا جوابگوی عرضه بازار خواهد بود.

او افزود: بعد از خبر تایید واکسن کرونا آمریکایی شانس ترامپ برای پیروزی برای بازار سهام بیشتر شده است و از طرفی نیز قیمت دلار دوباره روند صعودی گرفته است. بازار سهام نیز تا انتخابات امریکا نوسانی خواهد بود.

 

منبع: تجارت نیوز
  • جواد ارسالی در

    بازگشت همه به سوی اوست

  • علی ارسالی در

    فعلا باید صبر کنیم ببینیم رییس جمهور ایر ان ترامپه یا بایدن فعلا که سرنوشت کشور گره خورده به انتخابات آمریگا

  • علی عارفی نیا ارسالی در

    بورس را به قتلگاه سرمایه مردم بد بخت تبد یل کردی اقای روحانی بدون دین وایمان بورس را دستوری کردی که پول ملت بد بخت را هاپ ولی کنی دین وایمان که نداری لاعقل مرد با ش از مال مردم برای فامیلات کاخ نساز که ت و هم روزی داری بچرخ تا بچرخیم دروغگو وشی اد

ارسال نظر