|
کدخبر: 116836

استقلال و پرسپولیس کی بورسی می شوند؟

وزیر ورزش در خصوص خصوصی‌سازی دو باشگاه پر هوادار استقلال و پرسپولیس گفت: با خصوصی‌سازی سرخابی‌ها هم فوتبال نجات می‌یابد هم بقیه ورزش‌ها سود می‌برند.

بورس استقلال و پرسپولیس کی بورسی می شوند؟

مسعود سلطانی فر در جلسه شورای تخصصی ورزش صدا و سیما، با تاکید بر این که شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس در ابعاد مختلف نسبت به قبل بهتر شده است افزود: بسیاری از بدهی‌های این دو باشگاه پرداخت و حسابرسی‌های آنها انجام شده است.

وی گفت: آوردن این دو باشگاه به بورس کار بسیار سخت و نفس گیری است با این حال مصمم هستیم تا خصوصی‌سازی سرخابی‌ها به عنوان کاری تاریخی تا پایان سال انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان با درخواست از رسانه ملی در خصوص حمایت و کمک به تسریع در خصوصی‌سازی این دو باشگاه افزود: قسم می‌خورم که کار سیاسی نمی‌کنیم، زیرا اتفاقات و حواشی این دو باشگاه بیشترین انرژی و زمان را از بنده و معاونان وزارت می‌گیرد، که با خصوصی شدن این دو باشگاه این زمان و انرژی می‌تواند صرف سایر رشته‌ها شود.

وی افزود: علاوه بر موضوع خصوصی‌سازی در مبارزه با فساد نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و در حال پیگیری است.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه به جذب بازیکنان بی‌کیفیت خارجی فوتبال اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات مالی این روز‌ها و استفاده از بازیکنان درجه چندم خارجی دستورالعمل برای ممنوعیت استفاده از بازیکنان و مربیان خارجی تدوین شده است و در چند روز آینده اعلام خواهد شد.

آقای سلطانی فر با بیان این که دلال‌ها در این موضوع نقش اساسی دارند، افزود: نهاد‌های نظارتی به صورت جدی به این موضوع ورود کرده‌اند و اقداماتی نیز انجام داده‌اند و همچنان نیز در حال پیگیری هستند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها