|
کدخبر: 108871

مردم برای دریافت پول سهام چکار کنند؟

درحالی فروشندگان سهام عدالت از فروش ۳۰ درصد سهام خود طی هفته‌های آینده و عدم واریز وجوه توسط بانک‌ها گله می‌کنند که بانک‌ها می‌گویند فرآیند فروش سهام و واریز وجوه طبیعی است.

بورس مردم برای دریافت پول سهام چکار کنند؟

راساس تصمیم شورای‌عالی بورس، از روز شنبه (دهم خرداد) امکان فروش سهام عدالت برای دارندگان این سهام فراهم شد.

سهامداران عدالت که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند از روز شنبه (۱۰ خرداد) با مراجعه به بانک مرتبط به شماره شبای خود، در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام خود اقدام کرده و می‌کنند و باقی دارایی سهام عدالت تا یک سال آینده آزادسازی و قابل معامله خواهد شد.

تاکنون حدود یک میلیون نفر ۳۰ درصد از سهام عدالت خود را فروخته‌اند. بر اساس گفته حسین فهمی، سخنگوی طرح آزادسازی سهام عدالت تا پایان خرداد حدود۲۰میلیون نفر از حدود ۴۷ میلیون نفر مشمول سهام عدالت که در قید حیات هستند، روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند و از این میان حدود یک میلیون نفر تاکنون سهام عدالت خود را فروختند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آنها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز دوشنبه ۱۶ تیر ارزش سهام عدالتشان به ۱۶ میلیون و ۲۱۳ هزار و ۳۷ تومان رسیده است. این رقم در روز کاری ۱۵ تیر ۱۵ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۱۲۱ تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود ۶۷۰ هزار تومانی طی یک روز کاری عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزار تومانی شده است.

طبق اعلام، سخنگوی سهام عدالت، مبلغ دریافتی مشمولان سهام عدالت افرادی که برگه سهام آنها ۵۰۰ هزار تومانی و یک میلیون تومانی است، از محل فروش ۳۰ درصد سهام، حدود دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

نکته مهمی که در واگذاری و فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت، مشمولان وجود دارد و موجب سردرگمی این افراد شده عدم واریز پول فروش سهام عدالت بعد از از گذشت یک ماه است.

افرادی که بیش از یک ماه گذشته نسبت به فروش ۳۰ درصد از سهام عدالت‌شان اقدام کرده‌اند این روزها سردرگم بین بانک‌ها و کارگزاری‌ها هستند و نمی‌دانند باید از کجا پیگیر پول سهام‌شان باشند.

بانک‌ها می‌گویند که آنها فقط وکالت فروش را برعهده گرفته‌اند و بقیه فرآیند در بورس و کارگزاری‌ها دنبال می‌شود و کارگزاری‎ها می‌گویند ما پول سهام عدالت را حداکثر ۲ روز بعد از فروش به حساب بانک‌ها می‌ریزیم و خبر نداریم! حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت هم پاسخ مشابه بانک‌ها و کارگزاری را به رسانه‌ها می‌دهد. پاسخی که از نظر فروشندگان سهام عدالت گره چندانی از کار بسته آنها باز نمی‌کند.

بانک‌ها مدعی هستند که درخواست فروش سهام عدالت به سرعت و ظرف همان روز به کارگزاری‌های بانکی ارسال می‌شوند و به محض دریافت پول سهام از کارگزاری‌ها آن را در لحظه به حساب مشتریان‌شان می‌ریزند.

این درحالی است که بعد از گذشت ۴۰ روز هنوز پولی به حساب برخی از فروشندگان سهام عدالت واریز نشده و بانک‌ها هم پاسخ درستی به آنها نمی‌دهند و در خوش بینانه‌ترین حالت وعده واریز پول در هفته‌های آتی را می‌دهند.

اما این تمام مشکل نیست، درحالی هنوز پول فروش سهام عدالت این افراد به حساب‌شان واریز نشده که ارزش روز سهام عدالت چند برابر شده و با این حساب فروشندگان سهام عدالت نه تنها ضرر کرده‌اند بلکه حتی پول فروش سهام عدالت‌شان با قیمت کمتر از امروز را هم دریافت نکرده‌اند و از هر سو مشمول ضرر و زیان شده‌اند.

برخی بانک‌ها در روزهای اول، پول سهام عدالت را کامل واریز می‌کردند. اما اکنون کمتر بانکی کل پول را یکجا واریز می‌کند. به نظر می‌رسد این مسئله دو دلیل عمده دارد. اول اینکه اعتراضات و انتقادات مردم و رسانه‌ها بانک‌ها را وادار کرده که حداقل یک دوم تا یک سوم پول سهام عدالت را برای مردم واریز کنند، چه سهام را فروخته باشند و چه نه.

گمانه دیگری هم وجود دارد. اینکه بانک‌ها یا ۳۰ درصد سهام مردم را زود فروخته‌‌اند و پول را به موقع واریز نکرده‌اند و حالا مجبورند پول را بر اساس ارزش روز سهام عدالت به حساب مردم واریز کنند و چون منابع آنها کم است، واریزی‌ها را چند مرحله‌ای کرده‌اند.

یا اینکه بانک‌ها هنوز بخشی از سهام عدالت مردم را نفروخته‌اند و آن را نگه داشته‌اند که ارزش آن بالاتر برود. اما چون مردم به تاخیر در واریزی‌ها اعتراض کرده‌اند، درآمد حاصل از فروش سهام‌ قبلی را بین مردم منتظر تقسیم کرده‌اند و هر فردی درصدی از پول را دریافت کرده است.

البته مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک ملی ایران درباره علت تفاوت واریزی مبلغ ناشی از فروش سهام عدالت برای برخی دارندگان این سهام گفته: سهام عدالت، سبدی از سهم‌های مختلف است، بنابراین کارگزار ممکن است در یک مرحله تعدادی از این سهام را بفروشد و تعدادی را نزد خود نگه دارد تا قیمت آن افزایش یابد، بنابراین تنها مبلغ سهام فروخته شده به حساب افراد واریز می‌شود.

بانک‌ها در پاسخ به سهامداران درباره تفاوت قیمتی فروش سهام عدالت می‌گویند: مبالغ واریزی به ارزش پرتفوی هر فرد، روز فروش سهام و وضعیت بازار سرمایه بستگی دارد و به همین علت شاهد تفاوت مبلغ واریزی به ازای فروش سهام در افراد هستیم.

در هر صورت مردم انتظار دارند بعد از ۴۰ روز انتظار کل پول را یکجا دریافت کنند. یا حداقل برای واریز مرحله دوم و سوم پول خود، یکماه دیگر هم منتظر نمانند.

البته پیگیری  از بانک‌های مختلف تقریباً یک پاسخ مشترک بین بانک‌ها داشته و آن این است که مشمولانی که اقدام به ثبت فروش سهام خود کرده اند، اما هنوز وجوه آنها به حسابشان واریز نشده است، باید در نظر داشته باشند که اطلاعات ثبت فروش به صورت روزانه به شرکت کارگزاری بانک ارسال، سهام در بازار سرمایه فروخته شده و در نهایت وجوه به حساب مشتریان واریز می‌شود.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک ملی ایران در همین ارتباط با اشاره به این که ثبت درخواست فروش سهام عدالت به معنی فروش قطعی آن نیست، اعلام کرده: فرآیند فروش ممکن است کمی زمان بر باشد، اما کارگزاری پس از فروش قطعی، مبالغ دریافتی را طی روال قانونی به حساب صاحب سهام واریز خواهد کرد.

 حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در توضیح اعتراضات افراد معترض نسبت به پرداختی‌های فروش سهام عدالت، گفته: اگر پرداخت پول مبنی بر فروش سهام عدالت افراد بیش از ۱۰ روز طول کشیده است به احتمال زیاد یا تاریخ شماره شبای این افراد نامعتبر بوده یا اطلاعات وارد شده ناقص است.

وی ادامه داد: بهتر است آن دسته از مشمولانی که فروش سهام عدالت آنها بیش از ۱۰ روز گذشته به شعباتی که سفارش فروش داشتند مراجعه و شماره شبای خود را کنترل کنند تا از صحت اطلاعات وارد شده مطمئن شوند.

فهیمی با بیان اینکه افرادی که کمتر از ۱۰ روز است اقدام به ثبت سفارش فروش کردند، ممکن است سهام آنها تاکنون در بانک‌ها به فروش نرفته باشد، خاطرنشان کرد: سفارش فروش در مجموع بانک‌ها تجمیع و به کارگزاری منتقل می‌شود، بعد از آن کارگزاری‌ها براساس صلاحیت سهامداران، شرایط موجود در بازار و هماهنگی با ناظر بازار آن را به فروش می‌رساند به همین دلیل ممکن است این اقدام با تاخیر مواجه شده باشد و مراحل فروش به طول بینجامد.

به گفته وی، افرادی که کمتر از ۱۰ روز است اقدام به فروش سهام خود کرده‌اند بهتر است صبوری کنند تا سهام آنها به فروش برود تا مبلغ اصل از فروش سهام عدالت به حساب آنها واریز شود.

اما برخلاف این توضیحات، افرادی هستند که مشکلی در شماره شبا ندارند ولی هنوز موفق به دریافت پول فروش سهام عدالتشان بعد از گذشت ۴۰ روز نشده‌اند.

تعدادی از بانک‌ها توپ حل مشکل را به زمین سپرده‌گذاری مرکزی می‌اندازند و می‌گویند ریشه مشکل در جای دیگری است و ما مسئولیتی نداریم!

 

منبع: تسنیم
  • عیس شهبازی ارسالی در

    باسلام اینجانب ممنونم از کارگزاری بانک م لی که سهام عدالت بنده رل فروخت وریختن به حسابم وممنونم از دولت محترم که دست بالم ان خیلی تنگ بود این سهام عدالت را آزاد ک رد سی درصدش را فروختیم بازهم یک گوشه ای از زندگیمان را دعوا درمان کرددست گار گزا ر هم درد نکند بازهم ممنونم

    • بانک ملت بانک بدبخت ارسالی در

      بانک ملت سیزده خرداد قراردادامضاکردم پس چرا نریخته هیچی لعنت به شما

    • لیلا ارسالی در

      از چه طریقی فروختی سهامت رو من کافی نت ر فتم ولی الان ۵۰ روزه برام چیزی واریز نکر دن

    • ناشناس ارسالی در

      توروخداپه یه راهنمای کن ماهم بتونیم پولم ونوبگریم بخداالان بیشتراز۵۰روزه ازطریق ک افینت فروختم به بانک ملی هنوزیک ریال ندا دن بدبخت شدیم رفت تازه ۳۰درصدبعدش هم میخ وام بفروشم ولی هنوزتکلیف اولی مشخص نشده

  • علی عباسی ارسالی در

    سلام به ودلتی که به فکر مردم بوده وهست م ن ۳۰درصد سهام عدالت رافروختم ۲۵۰۰۰۰۰ت بر ام واریز شده ایا لین تمام پول واریزیهست لطفا جواب دهید

  • ناشناس ارسالی در

    من ۳۰درصدسهام عدالت رافروختم یک ریال هم بانک ملی به حسابم نریخته بعضی بانکادزدهس تن

  • رئیسی ارسالی در

    چرابانک ملی پول سهام فروخته شده راواریزنمیکند حتماپول لازم هستیم که فروختیم خواهش می کنم پیگیری کنید

  • شهریارهمدان ارسالی در

    من یازده خرداد بانک کشاورزی درخواست فروش دادم امروزمه21تیراست هنوزخبری از واریزی نیست چه بایدکرد

  • ناشناس ارسالی در

    باتشکراز بانک ملی هرجا سخن از اعتمادهست نام بانک ملی ایران می درخشد

    • لیلا ارسالی در

      ماکه چیزی مدیدیم

    • لیلا ارسالی در

      لطفا بگین کافی از طریق نت فروختم درسته ی ا نه بعدم چرا پولشو واریز نکردن الان ۵۰ روزه

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام
    من
    هم
    بانک.ملی< br /> واریز
    کرد
    سی
    درص درا
    ممنون

  • ناشناس ارسالی در

    قس

  • خیام ارسالی در

    بابا یکی یقه بانک سپه رو بگیره فقط گیر د ادن به لانک ملی بابا من الان ۵۰ روزه فرو ختم و پولی به حسابم نیومده اقا مریضم پول دارو ندارم تورو به خدا یکی به داد ما سر طانیا برسه این شماره حساب منه پیگیری کنی ن من نومور دارم داروم تموم شده ۵۸۹۲۱۰۱۰۵ ۸۷۷۹۷۹۰خیام امیری

  • Sadna ارسالی در

    بانک ملی توروخدا واریز کن پول سهاممونو 1 3خرداد فروختم هنوز خبری نشده، بریزین پول و گرفتاریم بخدا

  • الهه اقدام ارسالی در

    سلام برای من هنوز واریز نشده
    میخو استم ببینم چرا؟

  • مظاهر ارسالی در

    باسلام،از۱۷؛خردادرفتمتجارت،خرابشوداینبانک،امروزکه۲۵تیرهیچ،خبرینیست

  • هو ت ارسالی در

    سلام بنده 26خرداد سهام عدالت خودم را به بانک ملی فروختم حالا که 26تیرهست هنوز یک ریال به من نداده

  • ناشناس ارسالی در

    بانک ملت پول واریز نمی کنه شماره شبا و ک ارت ملی درسته باید چکار کنیم چرا جواب گو نیستن

  • ابراهیم ارسالی در

    سلام من از۱۲سهام خجالت روبه بانک تجارت ف روختم بخدا همش حرفه هم داروغه بخدا پول ت و حساب خودشونه دروغ میگن شبامشکل داره مگ ه ماستها که فاسدبشه پول دست خودشونه باها ش می رن تفریح الهی کرونا بگیری بفهمی ما چی میکشیم

  • سعید ارسالی در

    13 خرداد بانک کشاورزی فروختم و تا امروز 27 تیر دریغ از یک ریال.. اطلاعاتمم درسته ، دروغ، دزدی کار این دولته و بانکداری ها س.. کسانی هم ک فروختن پول کمی گرفتن

  • Sadna ارسالی در

    سلام بانک ملی تورو خدا پول مارو واریزکن 13خرداد سهاممو فروختم اما هنوز یک ریالی پرداخت نکردن ،توروخدا پیگیری کنین لازم د اریم که فروختیم، چجوری 95درصد پول مردمو ریختین که خیلیا مثل من هستن که هنوز هیچ وجهی دریافت نکردن، چرا اینقدر دروغ میگین بانک ملی به کارگزاری پاس میده کارگزاری به فلان خرشون پاس میده هیچکس گردن نمیگیر ه تکلیف ما چیه آخر خسته شدیم چرا اینقدر با روان مردم بازی میکنین.

    • ناشناس ارسالی در

      من نوزده خرداد به بانک ملی فروختم ولی یک ریال هم واریز نکرده .لطفا پی گیری کنید

  • سلام ارسالی در

    کدام واریزی
    همش دروغه

    • ناشناس ارسالی در

      چی بگیم از این اوضاع و احوال مملکت.

    • مهرزاد مهرپور ارسالی در

      بانکها مثل سگ دروغ تحویل میدن اگه قرار ب ود بعد45روزپول بگیریم که نمیفروختیم2سرضر ر کنیم لعنت بر شماها

    • مهرزاد مهرپور ارسالی در

      اینجاهم کیو میخواین مقصر کنین نمیبینی چق در به مردم زور میگن

  • دینا ارسالی در

    برای چی وقت خودتون را میگیرین متن مینویسین اصلا برا شون مهم نیست

  • ناشناس ارسالی در

    چرا بانک تجارت نه پول فروش سهام ما رو وا ریز میکنه نه اصلا تو اخبار خبرگزاریها اس می ازش هست لااقل بیان بگن چیکار دارن میک نن

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام من ۱۷ خرداد از طریق سایت ایوا درخ واست فروش زدم هنوز ریالی نریختن به حسابم باید به کجا شکایت کنم

  • مهرزاد ارسالی در

    چرا اینقدر دروغ میگین الان45روز میگذره ا ز ثبت فروش سهامم هنوز هیچ پولی ندادن تف تو روح بانک ملت

  • مهرزاد مهرپور ارسالی در

    یه مشت دزد تو بانک ملتن جواب درستم نمیدن رو سهام شخصی ما هم دنبال منفعت خودشونن به حق5تن همتون برین زیر ماشین

  • ازراعیل ارسالی در

    خدا رو کولتون بره بانک ملی فروختم پنجاه روزه شماره شبا هم درسته بانک هم رفتم میگ ه به ما چه بابا خر گیر اوردی فهیمی بیشتر نفهمی خدا نابودتون کنه حق زنو بچه ماست

  • محمدرضا ارسالی در

    بانک مسکن پنجاه روزه هیچی نریخته سهام به این با ارزشی مگه میشه پنجاه روز طول بکشه فروشش خب تابلوس بانک مسکن و بقبه بانک ها مثل همیشه مال مردمو بالا کشیدن خب دزدین بگین ماکه عادت کردیم ولی هر روز نیایین یه چرتی بگین این مردمو امیدوار نگه داربن نامردا

  • فردی از سرزمین پارس ارسالی در

    سلام من 30روزه 30درصد سهامم را توسط بانک ملت فروخته ام اما هنوز یک ریال هم واریز نکرده بابا چه خبر بانکها چکار میکنن دزد ی می کنن وسر مردم بیچاره وساده ایران کلا ه می زارن هنوز می خواهن که کشوری خوب داش ته باشن بابا پدرمون را دراوردید

  • فاطمه ارسالی در

    سلام من 30 درصد سهامم 22خرداداز طریق سایت آیوا در خواست فروش زدم هنوز 28تیر یه ریال هم پول نریختن لطفا راهنما یی کنید کجا شکایت کنم

    • Pejman Nasrin ارسالی در

      ایامیشه لغوفروش درسامانه سعدی بزنیم?ودوب اره مثل اول سهاممون رانگهداریم

  • فاطمه ارسالی در

    سلام توجه کنید سیگنال را نصب کنید راحت ر اهنمایی میکنه

  • مجید ارسالی در

    یعنی متاسفم براتون بانک ملی قرار شد سه روز الی یک هفته پول مردما بدین .اینجا که امریکا نقشی نداره وگرنه میگفتین تقصیر امریکاست .خاک بر سرما کنن که هرچی سرمون میاد حقمونه دوباره دوروز دیگه پامیشیم میریم باید گشنگی بمیریم

  • دوست محمد دانش ارسالی در

    سلام من الان 49روزه هنوز پولی نگرفتیم من 12خرداد فروختم،،، و منو پدرم باهم 12خرداد فروختیم هنوز پولی بما ندادن بانک ملی با سامانه بله ما چکار کنیم بخدا دیگه هسته شدیم ما چشم به را هستیم نکنید این کارو باما خانم مژگان ارجمند خدا رو خوش نمیاد

  • Ahwazi ارسالی در

    خدا وکیلی اصلا دولت بی عرضه یک مشت دزد داریم چرا تا الان پول مارا واریز نکردن م ا ۱۰ خرداد فروختیم به بانک صادرات ،اهواز ،ملاشیه تا الان هزار تومان واریز نکردن ن ه ریس جمهوری‌خوبی داریم نه مسولی خوبی خو ب روحانی چپ راست دروغ علنی میگه این ه م حسین فهیمی یک دزد خوبیه اقا ما را دارن به بهانهای مختلف میدزدن یک روزی میاد بب ینید اگر نشدیم مثل عراق یمین سوریه میاد تورا میندازه بیرون واموال واساسه خونتون بر نداره لعنت به هر بی خاصیته لعنت به هر چی دزده مردم خسته شدن خدا وکیلی از ای ن همه بدبختی به جای اینکه مردم کمک کنید میان دست به جیب مردم میزنن داستان مردم م ا مثل چوپانی که گوسفندا از گرگ میترسونه از اون ور میره اونها را به قصاب میفروشه

  • روح نوا ارسالی در

    بنده ۷ خرداد تو صادرات اقدام کردم ۲۹ تیر هست بابا همه چی درسته شبا کد ملی حساب راکد نیست هیچ کس چرا جوابگو نیست چکار کنیم آقا نریختیم نخواستیم حداقل سهام خودمان را لغو فروش کنید لعنت به چنین دولت بی عرضه ای که به هیچ چیز نسلت نداره یه مشت درد سر گردنه هستن خاک تو سر این دولت

  • احمد ارسالی در

    سلام باباخداوکیلی خسته شدم بس هرروز صبح که ازخواب پامیشم گوشمو نگاه میکتم ببینم واریز کردن یانه بخدابدجورپول لازمم یکی ب ه بگه کجاباید شکایت کنم جواب بگیرم بانک ملی سیزده خرداد فروختم کلابرام هزارتومن ریختن اخه خدارو خوش میاد این قدرمردومو د ارین عذاب میدین

    • علی ارسالی در

      بانک ملی همش دزد هستن.همش دروغ میگن.بعد از 50روز نمیخواین پول مردمو بزنید بحسابش ون.بخدا بدهکارم لازم دارم آبروم رفته.بعد شما 30درصد اولو نزدین بحساب بعد از دو م اه حالا میخواین 30درصد دیگهاز سهامو بخری ن.همتون دزد هستین

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام به خداماهم 50روزه واسه فروش گذاشت یم هنوز هیچ پولی دریافت نکردیم بانک ملی الانم که پروندش بسته شده چکارکنیم

  • خیران ارسالی در

    باسلام من یک زن هستم 17خرداد سهام 824هزا ری رو دربانک انصار بفروش گذاشتم تو دومرح له برام 5م
    واریز شد این درحالیست که به مادرم که سهامش اندازه من هست ملی < br /> 7م سیصد واریز کرده هردو یه تاریخ ف روش گذاشتیم پس دو ملیون وسیصد بنده را کی بانک انصار واریز
    میکنه بانکی که ازش از بانکداری اسلامی سخن گفته میشد درآ خر از بانک انصار تقاضا دارم مابقی فروش س هام بنده را زودتر زودتر واریز کنند
    پول یک زنی که همسرش مریضه مستاجره خورد ن نداره والسلام

  • اسداله ارسالی در

    واقعادیگه نمیدونم چی بگم که بعداز۴۹ روزه نوز ریالی بابت فروش سهامم ازبانک کوثردری افت نکردم.
    ؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟!؟!!!!!؟؟! ؟؟!!!

  • سمیه ارسالی در

    به بانک تجارت فروختم ولی تاحالاپتوروفرشی واریز نکرده چکاربایدکرد

  • اسداله ارسالی در

    من ۱۲خردادبه موسسه کوثروابسته به بانک سپ ه فروختم تاامروزکه ۲/۴/۹۹هست بعداز۵۰روزه نوزیک ریال هم واریزنکرده..شماره شبام درس ته ،تلفن هم بنام خودمه،،اصلا من خودم حقو ق بگیرموسسه کوثرم.
    نمیدانم چرادارن عذابمون میدن؟؟؟؟!!!!شماروبخداپیگیری کنی د.

  • ناشناس ارسالی در

    همش.دروغ.است.بانک.ملی.اصلا.پول.سهام.عدال ت.نریخته.بنده.درست.جهل.روز.است.ولی.هنوز< br /> خب ی.نبست

  • مرتضی ارسالی در

    واکی دروغ تاکی دزدی چراحرف مفت میزنید بانک دزده ملت شهریارکارمندش که جواب نمیده میگه نمیدونم رییس بانکشم خدارحمت کنه پدرگاو رامیگه بمانامه زدن میکن هرکی مراجعه کردبکیددست مانیست دسته کارکزاره یادولت خودتون میدونیدچندچندیداخه مرتیکه من ۲۰خردادفروختم امروز۴مرداده همه چیزو که مردموسرکارگذاشتید چککردم درست بوده ۳۱تیر یه۱۱۸تومانو چندساعت دیکه ۲۴ هزارتومن واریز کردن والسلااین شدپول سهام چقدردیگه صبرکنم شاید شما مفتخوراپولبدید خوب مردموگرفتارکردید قشنگ دارید کیف میکنید رییس بانک مرکزی که دزد دربیاد شماهاکه دیگه هیچ

  • ناشناس ارسالی در

    با سلام اقای خبر نگار و مسول محترم لطفا اگر خبر و حرف تازه ندارین اخبار قدیمی پخ ش نکنید و اعصاب ما را خرابتر نکنید من 50 روز قبل در بانک سپه فروختم و هیچ پولی د ریافت نکردم هم شبا درسته و هم شماره حساب وقتی به بانک مراجعه می کنم میگن سهام از اد نشده و مقصر دولت هست که یک حرف بیجا ز ده بنابراین 10 روز گذشته و شبا اشتباه اس ت حرف درستی نیست یک حرفی زدن و انتطار فر وش نداشتن

  • علی مالک پور ارسالی در

    ما خانواده 4نفری نزدیک به 2ماه هست ازطری ق سایت ایوا بانک ملی سهام مون رو سفارش ف روش دادیم هیچ خبری تا حالا نشده چون از ا ین بانک درخواست فروش دادیم نمیتوانیم از کارگزاری دیگه ای هم بفروشیم لطفا یکی بیا د بگه تو این شرایط چه کار کنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها