|
کدخبر: 103347

افشای اطلاعات کدام نمادهای بورسی را متوقف کرد؟

در جریان معاملات امروز برخی نمادهای بورسی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند و بازگشایی آنها به روزهای کاری آتی موکول شد.

بورس افشای اطلاعات کدام نمادهای بورسی را متوقف کرد؟

امروز برخی نمادهای بورسی به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شدند و تا پایان هفته بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی می‌شوند.

شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی نظام مهندسی ایران (ثنظام) طی اطلاعیه‌ای از برگزاری مزایده پیش فروش واحدهایی از مجتمع برج باغ بهار با ارزش ۶۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال خبر داده است. مزایده‌ای که خالص ارزش دفتری آن بیش از ۱۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال است.

شرکت داروسازی کاسپین تامین «کاسپین» نیز که با سرمایه ۱۵۰ میلیارد ریالی در فرابورس فعال است از دریافت مجوز افزایش قیمت محصولات خود خبر داده است. بر اساس اطلاعات افشا شده در وبسایت کدال سازمان غذا و دارو از تاریخ ۶ خرداد امسال با افزایش قیمت ۳۱ درصدی برخی محصولات تزریقی و کرم موافقت کرده است.

نماد دیگری که به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف متوقف شد، «وثنو» بوده است. شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان نوین که با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد ریالی در بورس فعال است جزئیات واگذاری ۴۰۰ هزار سهم از شرکت‌های پتروشیمی پارس را در تاریخ ۱۸ خرداد افشا کرده است. با واگذاری هر سهم این شرکت به قیمت ۱۴۳ هزار و ۵۰۶ ریال در مجموع ۱۸ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال سود عاید این شرکت شده است.

نمادهای متوقف‌شده حداکثر در دو روز کاری آینده و از طریق حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان بازگشایی خواهند شد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها