|
کدخبر: 93603

پرداخت‌های نجومی در شرکت مشهور بیمه

بیمه آسیا که درگزارش قبلی متوجه ابهام۱۹میلیاردی در صورتهای مالی آن شدیم درجدیدترین بررسی نشان می‌دهدکه میزان حقوق ومزایای این شرکت بیمه قابل توجه است.

گسترش نیوز - در حالیکه موضوع حقوق و دستمزد مسئله روز کشور است و در محافل مختلف درباره آن صحبت می‌شود اما برخی از سازمان‌ها همچنان به کار خود مشغول هستند و گویا که بدون دغدغه از این بابت حقوقهایی را پرداخت می‌نمایند که جای تعجب دارد. به هر شکل ممکن شرکت‌های خصوصی در چنین مواردی سیاست‌های خاص خودشان را دارند اما چیزی که برای افکار عمومی حائز اهمیت است شفاف‌سازی در خصوص مواردی است که می‌تواند برای مخاطبان ایجاد سؤال نماید.

موضوعی که باید در مورد مبلغهای پرداختی در برخی از سازمان‌ها مد نظر قرار داد همخوانی آن با مصوبات موجود است. به عنوان مثل اگر یک شرکت بیمه‌ای در سطوح مدیریتی به برخی از پرسنل خود میزان مشخصی پرداخت می‌کند آیا این مسئله به‌صورت مرسوم در سایر شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌شود یا خیر؟ در هر صورت چیزی که مهم است شفاف‌سازی و روشنگریست که امیدواریم مدیران بخشهای مختلف قائل به این مسئله باشند.

بیمه آسیا که در گزارش قبلی متوجه ابهام ۱۹ میلیاردی در صورتهای مالی آن شدیم در جدیدترین بررسی نشان می‌دهد که میزان حقوق و مزایای این شرکت بیمه قابل توجه است.

این مجموعه در پایان ۹ ماهه ۹۸ به میزان ۲.۲۹۹ میلیارد ریال حقوق و مزایا پرداخت کرده که با احتساب تعداد کارمندان در این بازه زمانی که ۶.۶۰۸ نفر بودند سهم هریک از پرسنل در ماه به تقریبا ۱۰ میلیون تومان می‌رسد این پرداختی در شرایطی اتفاق افتاده که بیمه آسیا در پایان ۹ ماهه ۹۸ معادل ۹۱ درصد از دارائی‌هایش بدهی دارد. البته ناگفته پیداست که همه پرسنل در این رنج حقوق نمی‌گیرند و چیزی که در صورتهای مالی بیمه آسیا مشاهده می‌کنیم میانگین پرداخت است.

از این جهت امیدواریم مدیران این شرکت بیمه‌ای با توضیحاتی در این باره به مخاطبان، علت پرداخت چنین مبالغی را توضیح دهند.

منبع: بولتن نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها