|
کدخبر: 315594

بازار بورس/بورس/معاملات بورس

پیش بینی بورس/ منتظر صعود باشیم؟

در این خبر می توانید جدید ترین پیش بینی بورس را بخوانید.

بانک و بیمه پیش بینی بورس/ منتظر صعود باشیم؟

در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با کاهش سه هزار و ۱۷۳ واحدی همراه شد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲، سه هزار و ۱۷۳ واحد پایین رفت و با افت ۰.۱۵ درصدی در سطح دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۹۲ واحدی متوقف شد.

بررسی معاملات این هفته نشان می‌دهد شاخص کل طی پنج روز معاملاتی با کاهش ۰.۶ درصدی روبه‌رو شد و از دو میلیون و ۱۷۱ هزار واحد در پایان هفته گذشته به دو میلیون و ۱۵۸ هزار واحد در پایان بورس امروز رسید. اما مسیر شاخص هم‌وزن در این هفته با شاخص کل متفاوت بود؛ به نحوی که نماینده شرکت‌های کوچک و متوسط بازار در این هفته رشد ۰.۶۴ درصدی را ثبت کرد و از تراز ۷۴۷ هزار واحد تا ۷۵۲ هزار واحد بالا رفت.
نگاهی به معاملات بازار سهام حاکی از آن است که در روز ابتدایی هفته شاخص کل و شاخص هم‌وزن به ترتیب ۰.۴۶ و ۰.۳۵ درصد پایین آمدند. در یکشنبه، اما روند این دو نماگر تغییر کرد و شاخص کل ۰.۰۱ و شاخص هم‌وزن ۰.۲۴ درصد رشد کردند. این موضوع در دوشنبه نیز تکرار شد و شاخص‌های کل و هم‌وزن به ترتیب ۰.۰۷ و ۰.۴۹ درصد افزایش داشتند.
اما در روز سه‌شنبه روند شاخص کل و شاخص هم‌وزن متفاوت بود؛ به طوری که شاخص کل ۰.۰۶ درصد کاهش و شاخص هم‌وزن ۰.۲۷ درصد افزایش داشتند. در چهارشنبه نیز شاخص کل ۰.۱۵ درصد افت کرد و به دو میلیون و ۱۵۸ هزار واحد رسید. اما شاخص هم‌وزن در این روز نوسان به خصوصی نداشت و در جای خود ثابت ماند.

منبع: صفحه اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها