|
کدخبر: 304749

با بیمه آتش‌سوزی پارسیان ضرر نمی‌کنید + جزئیات خرید بیمه‌نامه

شرکت بیمه پارسیان به پشتوانه بانک پارسیان و شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر و دیگر سهامداران از سال ۸۲ کار خود را آغاز کرد. این شرکت اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه خصوصی کشور به حساب می‌آید و بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است. بیمه پارسیان برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادثی مانند آتش سوزی و زلزله، طرح‌های متنوعی را ارائه کرده است. با خرید بیمه آتش سوزی پارسیان می‌توانید از همه این خدمات بهره‌مند شوید و در روز حادثه نگران تامین هزینه‌ها نباشید.

بانک و بیمه با بیمه آتش‌سوزی پارسیان ضرر نمی‌کنید + جزئیات خرید بیمه‌نامه

حوادثی مانند آتش سوزی ، ساعقه و امثال آن اجتناب ناپذیر است و هر ساله اخبار زیادی درباره حوادث آتش‌سوزی در نقاط مختلف کشور به گوش می‌رسد. طبق آمار منتشر شده سالانه حدود ۵۰ هزار حادثه آتش‌سوزی   در کشور اتفاق می‌افتد.

با تمام این تفاسیر متاسفانه در کشور ما بیمه آتش‌سوزی در میان بیمه‌ها از رتبه پایینی قرار دارد و مردم رغبتی به انجام این بیمه ندارند و آن را جز‌ئی از بیمه‌های واجب نمی‌دانند و درصد کمی از افراد این بیمه را انجام می‌دهند.

بیمه آتش سوزی پوششی است برای جبران خسارات وارده به اموال و دارایی های منقول و غیرمنقول که با توجه به نیاز مشتری ارایه شده و با جبران زیان وارده، بیمه گزار را از نظر مالی به حالت قبل از حادثه برمی گرداند.

شما برای خرید یک خانه یا مغازه هزینه هنگفتی پرداخت می‌کنید، به ویژه در شرایط کنونی که قیمت ملک بالا رفته، اگر آتش‌سوزی   یا حادثه‌ای برای ملک شما اتفاق بیفتد و شما بیمه نباشید، خسارت جبران‌ناپذیری را متحمل خواهید شد.

یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید این خسارت را جبران کنید بیمه آتش‌سوزی است که با توجه به مبلغ کمی که شما پرداخت می‌کنید به شما خسارت کامل را پرداخت می‌کند و در خیلی موارد فرد را ورشکستگی نجات می‌دهد.

بیمه‌ آتش‌سوزی نیز مانند بیمه بدنه دو دسته از خسارات را پوشش می‌دهد؛ خسارات اصلی و خسارات اضافی که البته هر دو دسته تنها خسارات مالی را تحت پوشش قرار می‌دهند و هیچ تعهدی نسبت به خسارات جانی ندارند.

بیمه-آتش-سوزی

پوشش‌های اصلی بیمه آتش‌سوزی   

خسارات اصلی تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی به شرح زیر است:

آتش: ترکیب هر نوع ماده با اکسیژن که با تولید شعله همراه باشد در این دسته قرار می‌گیرد. در واقع منشأ اکثر حوادث آتش‌سوزی همین مورد است.

صاعقه: تخلیه الکتریکی بین دو ابر یا بین ابر و زمین که منجر به بروز خسارت شود نیز در دسته خطرات اصلی قرار می‌گیرد.

انفجار: در صورتی‌که انرژی زیادی بر اثر آزاد شدن ناگهانی گاز یا بخار صورت بگیرد و خساراتی به بار آورد در مجموعه این دسته از خطرات قرار می‌گیرد. هر نوع انفجاری تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی قرار نمی‌گیرد. برای مثال انفجار ناشی از فعل و انفعالات هسته‌ای، توسط بیمه آتش‌سوزی   پوشش داده نمی‌شود.

پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی   

دسته‌ای از خسارات هستند که باید پوشش آن‌ها را به صورت جداگانه خریداری و به بیمه‌نامه اضافه کرد. در واقع مؤثرترین عامل در تعیین قیمت نهایی حق بیمه آتش‌سوزی خطرات اضافی هستند که بیمه‌گزار آن‌ها را انتخاب می‌کند. برای خرید هر کدام از پوشش‌های اضافی خرید خطرات اصلی الزامی است. اغلب شرکت‌های بیمه تمامی خطرات اضافی را ارائه نمی‌دهند و تعداد محدودی را تحت پوشش قرار می‌دهند. ولی در حالت کلی خسارات اضافی به شرح زیر می‌باشند:

*    پوشش بلایای طبیعی بیمه آتش‌سوزی زلزله و آتش‌فشان

*    پوشش بلایای طبیعی بیمه آتش‌سوزی سیل و طغیان آب

*    پوشش بلایای طبیعی بیمه آتش‌سوزی طوفان و تندباد

*    پوشش ترکیدگی لوله بیمه آتش‌سوزی ترکیدن لوله آب

*    پوشش برف و باران بیمه آتش‌سوزی ضایعات آب برف و باران

*    پوشش سقوط هواپیما بیمه آتش‌سوزی سقوط هواپیما (در این حالت فاصله مورد بیمه از فرودگاه مهم است.)

*    پوشش پاکسازی بیمه آتش‌سوزی  هزینه پاکسازی و برداشت ضایعات

*    پوشش شکست شیشه بیمه آتش‌سوزی  شکست شیشه

*    پوشش سرقت بیمه آتش‌سوزی  سرقت با شکست حرز

*    پوشش انفجار ظروف صنعتی بیمه آتش‌سوزی  انفجار ظروف تحت فشار صنعتی

*    پوشش برف سنگین بیمه آتش سوزی ریزش سقف ناشی از سنگینی برف

*    پوشش بلایای طبیعی بیمه آتش‌سوزی ریزش، رانش و فروکش کردن زمین

*    پوشش سقوط بهمن بیمه آتش سوزی ریزش کوه و سقوط بهمن

*    پوشش صنعتی بیمه آتش سوزی نشت دستگاه آب‌افشان

*    پوشش شخص ثالث بیمه آتش سوزی مسئولیت خسارت ناشی از انفجار و آتش‌سوزی   وارد شده به همسایگان

*    پوشش برخورد اجسام به ساختمان بیمه آتش‌سوزی برخورد اجسام خارجی به ساختمان

خرید پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی متقاضی خرید بیمه باید با در نظر گرفتن شرایط مورد بیمه و شرایط شخصی خود پوشش‌های اضافی مورد نظر را انتخاب و خریداری کند. برای مثال برای کسی که اموالش در نزدیکی فرودگاه نیستند خرید پوشش سقوط هواپیما معنایی ندارد. همچنین برای کسانی که در مناطق سردسیر ساکن هستند پوشش ریزش سقف ناشی از سنگینی برف گزینه مناسبی است.

حال اگر قصد دارید که بیمه آتش‌سوزی انجام دهید باید انتخاب درست داشته باشید و بیمه‌ای را انتخاب کنید که با هزینه پایین بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. شرکت بیمه پارسیان، به شما این اطمینان را می دهد که با ارائه پوشش های متنوع بیمه آتش سوزی ، آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورده و در صورت وقوع حوادث احتمالی، همراه شما و در کنار شما باشد.

شرکت بیمه پارسیان به پشتوانه بانک پارسیان و شرکت سرمایه‌گذاری تدبیر و دیگر سهامداران از سال ۸۲ کار خود را آغاز کرد. این شرکت اکنون یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بیمه خصوصی کشور به حساب می‌آید و بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است.

بیمه پارسیان برای جبران خسارت‌های ناشی از حوادثی مانند آتش سوزی و زلزله، طرح‌های متنوعی را ارائه کرده است. با خرید بیمه آتش سوزی پارسیان می‌توانید از همه این خدمات بهره‌مند شوید و در روز حادثه نگران تامین هزینه‌ها نباشید.

شرکت بیمه پارسیان به منظور تامین آسایش و آرامش خیال شما هموطن عزیز، اقدام به ارایه انواع بیمه نامه های آتش سوزی  برای واحدهای مسکونی (اعم از واحدها و مجتمع های مسکونی)، واحدهای صنعتی، تجاری، اداری، کارگاه و انبارها نموده که طی آن خطر آتش سوزی  و حوادث و بلایای طبیعی را تحت پوشش قرار می دهد. همچنین بیمه پارسیان با ارایه بیمه نامه مسئولیت مدنی در قبال همسایگان، مسئولیت شما در قبال همسایگان را در صورت بروز خطرات تحت پوشش ، بیمه می نماید.

بیمه‌های آتش سوزی تحت پوشش بیمه پارسیان عبارتند از: بیمه آتش سوزی  منازل مسکونی، بیمه جامع مجتمع های مسکونی، بیمه آتش سوزی  مراکز صنعتی، بیمه آتش سوزی  مراکز غیر صنعتی، بیمه مرهونات بانکی بیمه پارسیان، بیمه نامه آتش سوزی  طرح آرامش، بیمه نامه های اظهار نامه ای (شناور)، بیمه نامه آتش سوزی  طرح اصناف، بیمه نامه آتش سوزی  طرح خانه و خانواده می‌باشد.

بیمه-پارسیان۱

پوشش‌های بیمه آتش‌سوزی پارسیان

اگر قصد دارید از پوشش های اضافی بیمه پارسیان استفاده کنید، ابتدا باید بیمه خطرات اصلی آن را که شامل موارد زیر است خریداری کنید. این خطرات فاقد فرانشیز است و شرکت بیمه بخش زیادی از خسارات وارد شده را جبران می‌کند.

    آتش سوزی

    سیل

    صاعقه

بعد از خرید بیمه‌نامه اصلی می‌توانید موارد اضافه‌تر را هم با پرداخت حق بیمه اضافه‌تر خریداری کنید. این موارد عبارتند از:

- خسارات ناشی از زلزله، سیل و طوفان

- سقوط هواپیما و هلیکوپتر

- سرقت با شکست حرز

- شکست شیشه

- خطرات و ضایعات ناشی از برف و باران

- انفجار ظروف تحت فشار صنعتی

- خسارات ناشی از بلوا، آشوب، اعتصاب و ...

- خطرات ناشی از ترکیدگی لوله‌های آب

خسارت بیمه آتش‌سوزی پارسیان را چگونه دریافت کنیم؟

برای دریافت خسارت از نمایندگی‌های بیمه پارسیان حداکثر ۵ روز فرصت دارید که به شرکت بیمه اطلاع دهید. پس از آن، شرکت کارشناسی را به محل وقوع حادثه می‌فرستد تا میزان خسارت را تخمین بزند. بعد از ارائه مدارک لازم برای دریافت خسارت بیمه آتش سوزی، می‌توانید چک خسارت خود را تحویل بگیرید.

حتما این نکات را برای دریافت خسارت رعایت کنید:

- سعی کنید تا حد امکان تا زمان بازدید کارشناس، تغییری در محل حادثه به وجود نیاورید

- لیست کاملی از اموال خسارت‌دیده و سالم تهیه کنید و طی ۱۰ روز ابتدایی آن را به شرکت تحویل دهید

- ارزش تقریبی اموال خسارت دیده را به شرکت بیمه اعلام کنید

- در اسرع وقت مدارک مورد نیاز را آماده کنید و به شرکت ارائه دهید تا تاخیری در پرداخت خسارت به وجود نیاید

اگر این مطلب برای شما مفید بود و با مزایای بسیار زیاد بیمه آتش‌سوزی پارسیان آشنا شدید همین حالا با مراجعه به سایت یا یکی از نمایندگی‌های بیمه پارسیان اقدام به خرید بیمه‌ آتش‌سوزی کنید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها