|
کدخبر: 297822

خبرنگاران برای دریافت کارت اعتباری به شعب بانک آینده مراجعه کنند

خبرنگارانی که پیامک بانک آینده برای آنها ارسال شده است، با مراجعه به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور، نسبت به دریافت کارت اعتباری برای خرید از سایت جهاد کالا اقدام کنند.

بانک و بیمه خبرنگاران برای دریافت کارت اعتباری به شعب بانک آینده مراجعه کنند

بنابر اعلام شرکت جهاد کالا، خبرنگاران و اصحاب رسانه که پیامک بانک آینده برای آنها ارسال شده است، می‌توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک آینده در سراسر کشور، ضمن ثبت نام و طی مراحل اعتبارسنجی نسبت به دریافت کارت اعتباری برای خرید از سایت جهاد کالا اقدام کنند.

متقاضیان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت بانک آینده به نشانی samta.ba۲۴.ir شعبه مورد نظر خود را برای تشکیل پرونده و دریافت کارت اعتباری انتخاب کنند.

بنابراین گزارش، متقاضیانی که شماره حساب بانک آینده ندارند، می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب نسبت افتتاح حساب اقدام کنند.

گفتنی است، در صورتی که متقاضیان دارای رتبه اعتباری بانک مرکزی A و B باشند، می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات خرید کالای ایرانی دریافت کنند.

وام خرید کالای ایرانی طبق تفاهم‌نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسئول قابل پرداخت است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها