|
کدخبر: 270607

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۹ مرداد

در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار عقب نشینی کرد.عده‌ای از معامله گران معتقد بودند فرمان عقب نشینی دشیب از هرات و سلیمانیه به تهران صادر شد.

بانک و بیمه پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۹ مرداد

پس از پایان نشست‌ مذاکرات برجام در وین و بازگشت مهره های اصلی مذاکرات هسته ای به  پایتخت‌ها در جهت اتخاذ تصمیمات نهایی، معامله‌گران افزایشی با شروع جو منفی نسبت به نتیجه این نشست‌ها  به دنبال افزایش قیمت دلار بودند.

کاهش قیمت دلار در بازار شبانه

با این حال در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت دلار عقب نشینی کرد. عده ای از معامله گران معتقد بودند فرمان عقب نشینی دیشب از هرات  و سلیمانیه به تهران صادر شد. نرخ دلار هرات شب گذشته بیش از ۲۰۰ تومان کاهش را تجربه کرد.

در سلیمانیه هم اسکناس آمریکایی یک کانال عقب نشینی کرد و حتی مرز مقاومتی حساس را هم از دست داد. قیمت درهم نیز دیشب پایین آمد.

برخی از فعالان بازار با توجه به مجموع عوامل یاد شده می گفتند که این عومل می تواند انتظارات کاهشی بازیگران ارزی در مورد روند قیمت دلار در بازار امروز را تقویت کند و اسکناس آمریکایی در تهران عقبگرد را تجربه کند.  

فضای سرد مذاکرات برجام در بازار دلار

با این حال عده ای از بازیگران ارزی معقدند که فضای سرد مذاکرات برجام  همچنان می تواند موجب افزایش قیمت دلار شود.

مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران درباره سرنوشت مذاکرات گفت: تا زمانی که متن حاصل از مذاکرات مورد بررسی دقیق در تهران قرار نگیرد، مسئولین مذاکره کنند نمی تواند در مورد آن هیچ گونه اظهاری داشته باشند.

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر