|
کدخبر: 254201

قیمت دلار در صرافی ملی اعلام شد / ۲۳ فروردین

صرافی بانک ملی ایران امروز قیمت فروش دلار آمریکا را۲۵,۲۷۰(بیست و پنج هزار ودویست وهفتاد تومان اعلام کرد.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز اعلام شد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۵,۰۱۹ (بیست وپنج هزارو نوزده تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۵,۲۷۰(بیست و پنج هزار ودویست وهفتاد تومان) اعلام شد.

منبع: اقتصادنیوز
  • ناشناس ارسالی در

    ترامپ احمق سادیسمی بیمارامریکا را منزوی کرد با تحریمهای سادیسمیش بر علیه کشور چی ن وروسیه که قبلا روابط سازنده ای با امری کا داشتند این روابط را تیره کرد که تحریم های سادیسمی ترامپ برعلیه این دوکشور وکشو ر ایران باعث شد این کشورها دلار امریکا را از معاملات بین المللی خود شان حذف یا تعدیل کنند که باعث خسارت سنگین به اقتصا د امریکا شد وامریکا منزوی شد ودلار امریک ا برای این کشورها مثل چک برگشتی است،ترام پ احمق سادیسمی بیمار و جمهوری خواهان اسر ائیلی امریکا کشور وملت خودشان را فدای امنیت اسرائیل حرومزاده بی سرزمین کردند وزیر برجام و یک توافق مشروع بین المللی زدند. اقای بایدن که عاقل است این جماعت خطرناک جمهوری خواه نوکر اسرائیل را سرک وب کند وگرنه امریکا را منزوی تر ومتلاشی خواهند کرد. اقای بایدن رخوت وشلی را کنار بگذارد واز خواب غفلت بیدار شود وقاطع ع مل کند وبدون ترس از جمهوری خواهان اسرائی لی وترس از اسرائیل هر چه سریعتر برجام را احیا وزنده کند وامریکا را از انزوا وجنگ طلبی بیرون اورد.
    ترامپ همان پلیس سادیسمی فیلم اولین خون است در بازی راکی که گیر سادیسمی به جان رمبو می داد که هم ین گیرها وازارهای سادیسمی ان پلیس باعث ش د بسیاری از سربازهای پلیس سادیسمی بوسیل ه جان رمبو در جنگل کشته شوند وخسارت های زیادی به بار اورد که اگر ان پلیس سادیس می به جان رمبو گیر الکی نمی داد انقدر خس ارت بهش نمی خورد. سران امریکا برای یک با ر هم که شده فیلم اولین خون جان رمبو را تماشا کنند ، بلایی که ترامپ مجنون وجمهور ی خواهان خائن سر امریکا اوردند ومی اورند مشابه همان پلیس سادیسمی فیلم اولین خون ا ست.واقعا این فیلم زبان حال اکنون امریکا ست وائینه عبرت است برای اقای بایدن.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها