|
کدخبر: 243257

بهترین روش شارژ کردن حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از پلتفرم‌های بسیار خوبی است که فرصت‌های زیادی را برای توسعه کسب و کار فراهم کرده است و حتی در زمینه‌های ساده، می‌توانید از آن برای انجام کارهای پرداخت خود استفاده کنید. اگر فردی را در خارج از کشور دارید و دوست دارید به حساب وی پول واریز کنید، پرفکت مانی یکی از گزینه‌های خوبی است که می‌توانید به آن فکر کنید. با شارژ حساب پرفکت مانی می‌توانید انتقال پول دلخواه خود را انجام دهید و حتی برعکس این قضیه نیز امکان پذیر خواهد بود. برای دریافت پول از خارج از کشور، بهترین شیوه استفاده از یک سرویس پرداخت آنلاین و اینترنتی است.

حساب‌های سنتی بانکی در داخل و خارج از کشور می‌توانند محدودیت خاص خودشان را داشته باشند و مخصوصا به دلیل ارتباط ضعیف سیستم بانکی کشور با سیستم بانکی دنیا، یقینا شرایط چندان ایده‌آلی نخواهید داشت. در چنین شرایطی، استفاده از پلتفرم‌های جایگزین مانند پرفکت مانی و پی پال که به‌صورت اینترنتی فعالیت می‌کنند، گزینه‌های مناسبی خواهند بود. نوین پرداخت امکان افتتاح حساب و شارژ حساب پرفکت مانی و پی پال را در اختیار شما قرار داده است و بدون محدودیت خاصی می‌توانید از آن استفاده کنید.

شیوه‌های شارژ حساب پرفکت مانی

پرفکت مانی علاوه بر همه راهکارهای عادی که برای شارژ حساب کاربرد دارد و مانند پی پال می‌توانید از آن استفاده کنید، امکان استفاده از ووچر را نیز فراهم کرده است. ووچر پرفکت مانی مانند یک کارت هدیه است که سریع‌تر از هر روش دیگری می‌توانید آن را دریافت کنید. ووچر را می‌توانید به مبلغ دلخواه شارژ کرده و از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. این موقعیت‌ها می‌توانند برای خرید کالا یا خدمات باشند یا اینکه بخواهید هزینه یک آزمون را پرداخت کنید. می‌توانید این ووچر را به فرد مورد نظر خود هدیه داده و واقعا به‌عنوان کارت هدیه از آن استفاده کنید.

شیوه‌های عادی شارژ حساب پرفکت مانی هم از طریق نوین پرداخت در اختیار شما قرار گرفته است. با نوین پرداخت پرداخت می‌توانید ابتدا افتتاح حساب کرده و با کمترین میزان کارمزد، به‌عنوان عضوی از شبکه پرفکت مانی باشید. عضویت این امکان را به شما خواهد داد که شارژ حساب پرفاکت مانی را نیز به مبلغ دلخواه خود داشته باشید. البته با توجه به کارمزد این تراکنش‌ها، بهتر است که مبلغ مناسبی را برای شارژ انتخاب کنید تا بتوانید مدت‌ها از حساب خود استفاده کنید. استفاده از حساب پرفکت مانی می‌تواند مانند حساب‌های عادی در راه‌های مختلف باشد.

پی پال و فعالیت در آن

در کنار اینکه شما می‌توانید از پرفکت مانی به‌عنوان یک سیستم ایمن استفاده کنید، پی پال هم پلتفرمی است که امکانات خاص خودش را دارد. پی پال از پرفکت مانی شناخته شده‌تر است و کاربران میلیونی آن در سراسر جهان پخش شده‌اند. این پلتفرم آمریکایی ویژگی‌های زیادی را در حساب خود معرفی کرده است و به‌طور مثال، می‌توانیم به نقد کردن پی پال یا ارسال پول به‌صورت رایگان برای اعضای خانواده و دوستان اشاره کنیم. با پی پال به امنیت حساب بالایی دست پیدا خواهید کرد.

امنیت همیشه نکته مهمی در حساب‌های پی پال بوده است. شما برای اینکه بتوانید درآمد ارزی خود را در حساب پی پال خود ذخیره کرده و در مواقع نیاز به نقد کردن پی پال از طریق نوین پرداخت فکر کنید، باید سطح امنیت آن را بررسی کنید. پی پال در بین پلتفرم‌های موجود، یکی از بهترین‌ها است و گزینه‌های امنیتی جامعی را برای شما فراهم کرده است. این گزینه‌های امنیتی شامل ورود چند مرحله‌ای و امنیت شبکه‌ای است که انتقال آسان و سریع پول را بدون از دست رفتن و بدون امکان شدن در اختیار شما می‌گذرد. البته خود شما هم باید به این موضوع توجه ویژه داشته و همواره با انجام ندادن یک سری کارها، امنیت حساب خود را حفظ کنید.

نقد کردن پی پال با کمک نوین پرداخت

با نوین پرداخت می‌توانید به خدمت ارزنده نقد کردن پی پال دسترسی پیدا کنید. شما به‌عنوان یک فریلنسر می‌توانید فعالیت خود را در سایت‌های مختلف خارجی داشته باشید. می‌توانید با کارفرمایان مختلف ارتباط گرفته و کارهای آنان را انجام دهید. درآمد در خارج از کشور می‌تواند بسیار بهتر باشد و فعالیت نیز در فضای منظم‌تری انجام می‌شود. در همین راستا شما درآمد ارزی سرشاری خواهید داشت که با نقد کردن پی پال هم می‌توانید آن را در حساب خودتان دریافت کنید.

با پی پال می‌توانید موجودی حساب خود را به گزینه‌های داخل کشور انتقال دهید. نوین پرداخت این خدمت را با سرعت بیشتری در اختیار شما می‌گذارد و کاملا می‌توانید به آن اعتماد کنید. با کمک نقد کردن پی پال می‌توانید درآمد نهایی خود را به حساب‌های ایرانی خود منتقل کنید. این کار معمولا نه‌تنها توسط فریلنسرها، بلکه توسط دارندگان کسب و کارهای بین‌المللی هم در سطحی گسترده انجام می‌شود و می‌توانید به خدمات سریع و با کیفیت نوین پرداخت اعتماد کنید. این خدمات به‌صورت مشابه برای حساب‌های پرفکت مانی هم ارائه می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

خرید از هزاران سایت‌های خارجی

یکی از مزایای شارژ حساب پرفکت مانی خرید از سایت‌های خارجی است. اگر جنس خاصی در فروشگاه‌های بین‌المللی سراغ دارید و قصد خرید آن را پیدا کرده‌اید، می‌توانید از طریق نوین پرداخت اقدام کرده و حساب خود را شارژ کنید. بعد از اینکه موجودی لازم را کسب کردید، می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. خرید سرویس‌های دیجیتالی به‌صورت آنی محصول مورد نظر را در اختیار شما می‌گذارد و کالاهای فیزیکی را هم می‌توانید از طریق دوست و آشنا یا مبادی که چنین کارهایی را انجام می‌دهند، دریافت کنید.

با نوین پرداخت، هر گونه محدودیت خرید از سایت‌های خارجی برای شما حل و فصل خواهد شد و می‌توانید تنها با شارژ حساب پرفکت مانی و پی پال به این قبیل امکانات دسترسی پیدا کنید. با پرفکت مانی می‌توانید از سایت‌هایی که پی پال را پشتیبانی نمی‌کنند، خریداری کنید. خرید شما به چندین شیوه قابل انجام خواهد بود. نوین پرداخت می‌تواند هزینه کالا همراه با کارمزد را از شما دریافت کرده و خرید را با حساب خودش انجام دهد. در غیر این‌صورت می‌توانید از شارژ حساب پرفکت مانی استفاده و خودتان مراحل خود را پیگیری کنید. هر کدام از این شیوه‌ها هم محاسنی برای‌تان خواهند داشت.

نوین پرداخت و خدمات ارزی آن

نوین پرداخت یکی از سایت‌های پیشرو و جذاب در زمینه ارائه خدمات پلتفرم‌های پرداخت آنلاین است. شما می‌توانید امکان فعالیت در پی پال، پرفکت مانی و وب مانی را به واسطه این سایت داشته باشید. این ساعت خدمات را به‌شکل سریع و با کیفیت در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید کمترین کارمزد را در بین سایت‌های دیگر بپردازید. تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته هم در اختیار شما است تا تمام سوالات خود را پرسیده و در حین انجام تراکنش‌ها با کارشناسان همراه شوید. تیم توسعه دهنده نوین پرداخت سابقه راه‌اندازی استارت‌آپ های مختلف را داشته است و کاملا می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید.

در کنار قابلیت‌های عرف که توسط نوین پرداخت در اختیار شما خواهد بود، می‌توانید امکان شرکت در آزمون‌های بین‌المللی و همچنین برخورداری از ووچر و حواله‌های ارزی را نیز داشته باشید. بهترین مقاله‌ها در اختیار شما خواهند بود تا آموزش کافی در زمینه کسب درآمد و فعالیت‌های ارزی را در سطح بین‌المللی داشته باشید. با نوین پرداخت همراه باشید تا تمامی این امکانات با نرخ کارمزد پایینی در اختیار شما قرار گیرند. در نهایت از مشتریان همیشگی سایت شده و آن را به دوستان خود هم معرفی خواهید کرد.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها