|
کدخبر: 218004

لیر در صرافی‌ های بانکی چقدر قیمت خورد؟ (۲۶ آبان)

قیمت لیر ترکیه در صرافی‌های تهران، امروز (چهارشنبه ۲۶آبان) به دو هزار و ۷۳۰ تومان رسید.

قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۲۶ آبان در شروع معاملات بازار آزاد دو نوبت کاهش پیدا کرد و تا ساعت ۱۲ ظهر به دو هزار و ۷۳۰ تومان رسید. قیمت لیر ترکیه در صبح امروز دو هزار و ۷۴۰ تومان بود، در ساعت ۱۱ به دو هزار و ۷۳۵ تومان رسید و بالاخره در ساعت ۱۲ ظهر، ۱۰ تومان نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت کرد و فعلا با قیمت دو هزار و ۷۳۰ تومان روی تابلوی صرافی‌ها خودنمایی می‌کند.

امروز چهارشنبه غیر از لیر، باقی ارز‌های پرطرفدار هم تلاش کردند در ابتدای روز کمی گردوخاک کنند، اما تاکتیک دلالان شکست خورد تا به این ترتیب از صبح تا ظهر دلار، یورو، درهم و لیر مجبور باشند مسیر نزولی را دنبال کنند. لیر ترکیه ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ آبان در حالی به دو هزار و ۷۳۰ تومان رسیده که دیروز در بازار آزاد دو هزار و ۷۴۰ تومان فروخته می‌شد.

قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ نسبت به چهارشنبه هفته گذشته ۱۶۰ تومان کاهش پیدا کرده است. چهارشنبه ۱۹ آبان لیر در بازار آزاد ارز ایران دو هزار و ۸۹۰ تومان فروخته می‌شد. پنجشنبه ۲۰ آبان قیمت لیر به دو هزار و ۸۸۵ تومان کاهش پیدا کرد. شنبه ۲۲ آبان شاهد افت پنج تومانی قیمت لیر بودیم. قیمت پایانی لیر ترکیه در روز یکشنبه ۲۳ آبان دو هزار و ۸۶۵ تومان بود. قیمت لیر دوشنبه ۲۴ آبان ظرف ۲۴ ساعت ۶۵ تومان ریخت و دیروز چهارشنبه ۲۵ آبان هر لیر ترکیه در بازار آزاد ایران به دو هزار و ۷۴۰ تومان رسید.

لیر معاملات رسمی امسال در بازار آزاد ارز را با نرخ سه هزار و ۳۵ تومان آغاز کرد. کمترین قیمت لیر در طول سال ۱۴۰۰، دو هزار و ۵۱۰ تومان بوده و صرافی‌ها سقف قیمت لیر را سه هزار و ۳۸۰ تومان ثبت کرده‌اند. قیمت لیر در حال حاضر با سقف قیمت خود در سال ۱۴۰۰، حدود ۶۵۰ تومان فاصله دارد و از کف قیمت سال، ۲۲۰ تومان بیشتر است.

 

منبع: پیشنهاد ویژه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها